Už mě začíná štvát ten můj vehykl:) Pořád cuká,ať je teplej nebo studenej,cuká mezi 1000-2000 ot a ten chod je takovej i neklidnej,chvíli se ten motor nechce rozjet,nad 2000 se to chytí a jede to ale když dál zrychluju,tak tam jsou cítit takový díry ve výkonu,roste to pomalu jako zuby na pile by se dalo říct,pak se dostanu na 4000 ot a zase začíná cukat a na 4500 ot. to už prostě končí a chvilku to má jakoby tendenci zrychlovat a hned to přestane prostě to cuká ve 4500 ot.Testoval jsem to na dvojku na téměř rovině.
Co už jsem všechno udělal-vyčistil karburátor,dal nový těsnění pod něj (dvoudílný) ,novej vzducháč,nový svíčky (starý vypadaly docela dobře,byly do hnědo-cihlova),nová hadice k posilovači,zbytek hadic jsem prošel.
Vyzkoušel jsem jiný kabely,víčko ,palec.
Změřil kompresi na mém domakompresmetru-1 válec 1,08MPa ,2-4válec 1,15 Mpa (měřeno za tepla)
Přišlo mi,že přibyl olej-bylo ho tam o půl litru víc než jsem tam dal-takže jsem dal novou membránu do čerpadla (a vyčistil skleničku).Zajímavý je,že po této opravě mi za studena spadly otáčky motoru z 1500 na 500
,membránu jsem dával starou nepoužitou z origo krabičky, nevim,jestli je tam nějakej rozdíl.Byla trojdílná,ta v čerpadle dvojdílná.
Rozdělovač asi ok.Podlaková regulace je prověřená a neměla by to dělat.Jinak ten rozdělovač je dávanej před časem starej ale nepoužitej
Doufám,že mi něco poradíte,už mi to sejří,hlavně se s tim blbě couvá