Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Favorit 89, 136L - 120km/h a víc nepustí 
Autor Zpráva

Příspěvky: 190
Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
Příspěvek Favorit 89, 136L - 120km/h a víc nepustí
Zdarec škodováci. Mám takový problém. Můj Favorit z roku 1989 táhne docela slušně (v kopcích se snaží, ve městě akceleruje ještě dobře, ač už jde poznat, že má přes 100 000 KM za sebou), ale jak se dostanu na 120 Km/h, tak ať šlapu na plyn jak šlapu, tak víc už to nerozjedu (leda z kopečka, nebo na nekonečné rovince ...). Čím by to mohlo být ? Myslíte, že špatné tlaky motoru, nebo špatný karburátor ?


2.4.10, 22:43
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Favority 136 z 89. (pokud se nepletu) mají dlouhou převodovku a k tomu výkon "jen" 46kW (ovšem v otáčkách podstatně vyšších než je v 120km/h na 5.q), takže jsou dost líné. Ale může to být taky špatným seřízením motoru (karburátor, rozdělovač). 100 tisíc není ještě na Favo motor moc, to by měl být relativně v pohodě.


3.4.10, 01:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 190
Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
Příspěvek 
Takže je u těchto aut s touto převodovkou normální, že při této rychlosti se jim už moc nechce ?
Karburátor, tam bych měl hledal chybu kde ? Směs mám seštelovanou dobře a tryska kdyby blbě pouštěla, tak se to dusí ...
A neví náhodou někdo, jakou má mít tento typ favorita exceleraci z 0-100 ? (popř. v jakých otáčkách se pro nejlepší akceleraci rozjíždět). Děkuji všem, co se mi pokusí odpovědět. :)


3.4.10, 07:47
Profil ICQ

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
ppromi píše:
Takže je u těchto aut s touto převodovkou normální, že při této rychlosti se jim už moc nechce ?
Karburátor, tam bych měl hledal chybu kde ? Směs mám seštelovanou dobře a tryska kdyby blbě pouštěla, tak se to dusí ...
A neví náhodou někdo, jakou má mít tento typ favorita exceleraci z 0-100 ? (popř. v jakých otáčkách se pro nejlepší akceleraci rozjíždět). Děkuji všem, co se mi pokusí odpovědět. :)

normální to není já mam taky favorit 136 46 kw a jede jak z praku není problém jet 150 km a jel jsem s ním po dálnici i tachometrovejch 170km.a to má najeto přes 200 000km.Vyčisti karbec a nech si třeba zrepasnout rozdělovač .dál svíčky na 136 - brisk15dyc.a asi nejdúležitější jak máš nastavenej předstih.3teloval mě to borec myslím předstih a bohatost směsi stroboskopem a auto bylo líný našteloval jsem to pak sám podle ucha a auto jede tak jak má tzn VÝBORNĚ.takže na 4 stupen 140km na rovině bez větších problémů


3.4.10, 08:15
Profil

Příspěvky: 190
Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
Příspěvek 
A když tam dáš při 100Km/h 5q., tak co to auto udělá ? Taky s něho snadno vymáčkneš 150 ?


3.4.10, 08:28
Profil ICQ

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
ppromi píše:
A když tam dáš při 100Km/h 5q., tak co to auto udělá ? Taky s něho snadno vymáčkneš 150 ?
těch 150 jedu tak max někde na dalnici na rovině a taky to trvá chvilku né ža při 100 km dáš 5 stupen a hned tam je 150
ale musíš to brát tak že to auto má 21 let a nesrovnávat s novejma.
jo a hlavně se podívej na http://www.mevek.cz/shop.php?category=4&k=22&p=28 přírubu karburatoru u mě se jevila že je ok a byla totálně v riti a sálo to vzduch . jenom nekupuj tu gumovou ale tady tuto dodaní během dvou 2.koupil jsem v auto kely tu gumovou a během měsíce se rozpadla


3.4.10, 08:35
Profil

Příspěvky: 190
Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
Příspěvek 
Jo, to jsem taky kupoval a po pár měsící auto nechtělo ráno chytat..., příčina byla též rozpadlá ta guma :D
Tak já neřekám, že to bude hned, ale jak se prostě dostanu na 120, což jde vcelku rychle, tak se to zasekne a víc leda po velmi dlouhé době ...


3.4.10, 08:49
Profil ICQ

Příspěvky: 190
Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
Příspěvek 
A za jak dlouho t ona těch 150 asik tak vytáhneš ?


3.4.10, 08:50
Profil ICQ
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9436
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
ja vytahnul na tom samem motoru 160 km/h asi na 3 km rovince

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


3.4.10, 09:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Bydliště: Humenne SK
Příspěvek 
Zdravím tak tych 100tisic na facko je nič ja mam momentalne 215tisic a nepozorujem zeby bolo lenivé...
Video točené v zime a zimn pneumatiky..
http://www.youtube.com/watch?v=bYfOapf2WD0

skus si pomenit kable zapalovacie,sviecky,palec,vičko na rozdelovač a popripadne ist potom nastavit predzapal..
a hlavne skontrolovat ci na niektorom kolese neostava vysiet brzda mierne..


3.4.10, 10:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
problém je v rozdělovači, několikrát jsem tuto nemoc léčil 115 km v hodině a při dobré konstalaci i 120 km


dej druhý rozdělovač a nové brzdové destičky jinak ohneš doraz tacháku z druhé strany :D miloš :wink:


3.4.10, 10:25
Profil

Příspěvky: 190
Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
Příspěvek 
No, ten je rok starej, ale je o 90 stupňů otočený či co, takže to má možná vliv ... A nemůže to být náhodou tím, že nestříká taková zlatá tryska, která jde vidět po oddělání krytu na karburátoru ?
Jak je vzduchový filtr, tak tam trčí taková tryska a je ohlá a směřuje do takové dírky, ale ať přidám plyn na volnoběh jak chci, tak nestříká. Nemůže to být tím ?


3.4.10, 12:04
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jsem měl to samé na starém favoritu i tatík na fáčku po strejdovi. I když jsem motor docela hnal, tak něco okolo 120 a více ani ho**o. Vyměnil jsem rozdělovač a najednou i 140km/h. Více by toho mé staré fáčko asi nezvládlo, tak jsem ho netrápil. Chyba bývá v tom podtlakovém regulátoru, který je na rozdělovači(to plechové kolečko, z kterého jdoe hadička).

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


3.4.10, 12:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
slovacek.milos: a v com bol problem? akoz sa zasekavala odstredivka pred dorazom? pac som kupil novy magneton v Kromerizi rovno u zdroju, a trpi to podobnym chovanim - rapid ide 120-130 na pol plynu, ked pridam tak idem 130 a netlaci dalej ani omylom, len co je dvojnasobna spotreba :D ked dam vecsi predstih tak uz to klepe, takze predpokladam ze to mam nastavene dobre. jedine co ma napada moze byt otryskovanie karburatoru, len sa mi nezdaze to takto skokovo prestane tahat

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


3.4.10, 13:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já v tom rozdělovači nic nenašel, musel bych mít pamětový autoosciloskop, deska se hýbala, pdtlak šel všechno jelo jak má, ale 115 při nejlepší vůli 120


přišel jsem na to přehazováním akčních členů, ta indicie k této závadě je l2O maximálka, už jsem tak pořešil více fáček že je rozdělovač rok starý nic neznamená miloš


3.4.10, 14:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz