Autor |
Zpráva |
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
koupil jsem ten odbublinkovavac a pohoda! diky kluci. V mototechne byl jeden cesky za 500 nebo turecky za 60
Fotka:
|
15.3.07, 15:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Bukaj píše: chavier píše: Belial píše: chavier píše: Kristensen píše: no teoreticky by se dala použít taková bílá plastová nádobka s Favorita, ten už přepad má (tvoří ho právě ta nádobka) koupim to v mototechne? jak to vypada? se napoji na hadicku? Dokonce jsem videl jak mel nekdo na hadicci Tecko ze steracu a z toho se mu to vracelo a neco malo bral karbec.... je to odbublinkovaci nadobka, stoji to neco malo pres stovku a ma to tri vyvody - privod, odvod a prepad.. privod je skoro nahore, odvod (do karbecu) je dole, a prepad je pres ventilek uplne nahore.. ale jestli ma ten tvuj vw elektricky palivovy cerpadlo, tak nevim jestli to bude fungovat - ja mam na svym facku taky a mam s tim problemy, protoze cerpadlo dava hroznej tlak a tim prepadem se to nestiha vracet a preplavuje se me karbec.. je tam mechanicke cerpadlo, asi pohanene vackou, zadna elektrina. Zkusim koupit "T" téčko ktere napojim mezi cerpadlo a karbec, spodek dam na vracecku. Kdyz by se benzin vylival pres karburator, zkusim koupit tu nadobku z Fazola. Muzu rict ze mit karburator Š100 na VW je parada, jede to lepe, zadne el.vetily, sitice apod. Proste pohoda Jestli tam máš mechanické čerpadlo, tak nemáš co řešit, je to úplně stejné jako u stovky...
Právě že ne, mám doma AC pumpu hnanou vačkou z fáva která pořád tlakuje a byla právě na tomhle odbublinkovávači, některý čerpadla prostě tlačej pořád
|
15.3.07, 19:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
na 1.1 golfu máš karbec z favorita a tlačit tam karbec ze stovky to nebude dobrý nápad a jestli ti to vyprašuje tak jedině na úkor spotřeby, napiš s odstupem času jak ti to funguje dík miloš
|
15.3.07, 20:11 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
slovacek.milos píše: na 1.1 golfu máš karbec z favorita a tlačit tam karbec ze stovky to nebude dobrý nápad a jestli ti to vyprašuje tak jedině na úkor spotřeby, napiš s odstupem času jak ti to funguje dík miloš
prave ja mam motor 1,1 VW, ale karburator tam byl uplne jiny jak ma favorit. Puvodne tam byl udelany odvod paliva take pres T tečko. Vcera jsem jezdil na to karburatoru a celkem pohoda, akorad mi dosel benzin, v karburatoru to střelilo a uz jsem ho nenastartoval, je nejaky zality, nebot to stirli porad behem startovani. Nejaka rada?
|
16.3.07, 09:18 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No já bych to spíš tipoval na něco se zapalováním když to střílí
|
16.3.07, 16:44 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
Kristensen píše: No já bych to spíš tipoval na něco se zapalováním když to střílí
rozdelovac vse v pohode, S merenim predstihu zkusenosti nemam. Pry ze to muze byt jeste praskla membrana cerpadla, proto se cely motor zalil benzinem, tomu odpovida i komplet zalite svicky.
jak zkontrolvat predstih a elektriku? Projevuje se to jak prehozene kably na rozdelovaci, ale behem jizdy mi prece nikdo kable neprehazoval jak se to stalo
|
16.3.07, 17:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud bys měl prasklou membránu AC pumpy, tak ti poteče benzín do oleje a místo čtyř litrů tam bude třeba 7 až ti to poteče měrkou na zem, hlučný motor, pokud kombinuješ starý karbec ze stovky s odbublinkovávačem, to může být další zdroj závad, třeba jen zasekávání jehlového ventilu, nebo jeho netěsnost, to bys musel v době střelby zastavit, karbec rozdělat jakou tam máš hladinu benzínu, zda ti dobře pracuje odvětrání nádrže, pokud zjistíš dobrý chod paliva můžeš jít po zapalování, jinak je to vrtání v motoru nekonečné, já už jsem takový podobný příběh měl a skončilo to výměnou motoru a zase to samé, mnoho mechaniků v tom golfu jezdilo a na nic nepřišli, nakonec jsem toho golfa koupill, snad jako lovec záhad nebo krátkodobé pomatení, asi měsíc jsem mu naslouchal a tři dny se v tom hrabal, nakonec byla prasklá hadice od posilovače do sání, na sání není tryska minima a tak podle rozevření praskliny se to chovalo různě, hops skok, cuk, nebo to vůběc nenastartovalo, nebo to měsíc bezproblému jezdilo, kdyby se tam neměnil motor tak mi to taky asi nedošlo třeba u fáčka tu hadici odpojíš a mimo brzd nic se neděje, tak ti nějak poradit na dálku to je složité , nebo jsem tu měl záhadu s dvoutaktním motorem, krásně chytl, jel 20-30 vteřin a chcípl, vrtali se v tom dva dobří mechanici a pořád dokola, nakonec jsem nalil plnou nádrž a jede to a jak je tam litr a stroj je vklidu /jedná se o řezačku na beton/ tak je to pořád dokola start, chcípne a s karbecem je to jak u tebe nový se nevyrábí, budeš se muset trápit a ladit miloš
|
17.3.07, 07:41 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
Uz jsem na to prisel Byla ulonema zarazka na kladivku v rozdelovaci, cili se protacelo.....Ale nechapu ze predtim byly spatne zapojene kabely a jelo to, ted jsem to dali na 1342, dali nove kladivko a frci.
|
18.3.07, 22:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|