Forman karbec 1992,stříká benzín z čističe vzduchu,netáhne
Autor |
Zpráva |
cmd
Příspěvky: 54
|
Tak potom mi prosím, pošli na ten mail svůj mail, pošlu ti adresu, dej to do obálky (asi mezi tvrdé papíry, aby to neprotrhlo?) a pošli třeba na dobírku, nebo normálně a napiš, kolik za to chceš, pošlu Ti zpátky (snad mě to nepoloží ).
Moc děkuji, už jsem se vzdával naděje, že ještě s tímhle autem vyjedu, i když vydrží už tak ty dva roky, přece jenom ho využiju, na jiné moc nezbývá .
_________________ Forman 1992
|
6.3.10, 12:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Tak mail už jsem si tady našel, posílám adresu a díky.
_________________ Forman 1992
|
6.3.10, 12:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
cmd píše: Tak potom mi prosím, pošli na ten mail svůj mail, pošlu ti adresu, dej to do obálky (asi mezi tvrdé papíry, aby to neprotrhlo?) a pošli třeba na dobírku, nebo normálně a napiš, kolik za to chceš, pošlu Ti zpátky (snad mě to nepoloží ). Moc děkuji, už jsem se vzdával naděje, že ještě s tímhle autem vyjedu, i když vydrží už tak ty dva roky, přece jenom ho využiju, na jiné moc nezbývá .
ja ešte úplne presne neviem čo chceš, nafotim ti celý takmer rozobratý mechanizmus prívery a s toho povieš čo cheš, potom ti to nejako pošlem, dobierka nie, to by ťa zrujnovalo, presa len som innostranec...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.3.10, 12:53 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Chybějící součástku jsem nakonec vyřešil nákupem karburátoru z vrakoviště,ale bohužel jsem si nepomohl. Původní karbec jsem mezitím rozebral a vyčistil, vyměnil zpuchřelé hadičky a těsnění a obohacovač. Přendal jsem do něj to táhlo, co jsem ztratil. Po namontování do auta jsem vůbec nenastartoval, občas se objevilo něco jako "samozápal", jako kdyby náhodně zapálil jeden válec ale motor nenaskočil. Myslel jsem, že jsem třeba ten karbec špatně složil, nebo otáčel s něčím, s čím jsem neměl. Vrátil jsem tedy táhlo do karburátoru z vrakoviště, namontoval ho do auta. Bohužel stejný stav, při protáčení startérem občas náhodný zápal, ale motor nenaskočil. Řekl jsem si, že musím začít znovu od začátku. Svíčky ven. Všechny byly pokryté černými sazemi, 2 válce suchými, 2 vlhkými od benzínu. Očistil jsem svíčky, všechny dávají při startování jiskru. Svíčky zpátky, a hele, motor po chvíli naskočil, ale bohužel běžel jenom asi 5 vteřin a to jenom pod plynem na podlaze, ale i tak jsem dosáhl jenom asi 1000 ot, tedy v podstatě volnoběžných i přes plyn na podlaze. Po těch 5 vteřinách motor chcípl a tím jsem skončil (vybitá baterka).
Benzín do karburátoru evidentně jde, protože při výměně je plný benzínu.
Jsem v koncích, kdo poradí? Kdyby to byla elektrika, nedávaly by svíčky jiskru, kdyby to byl karburátor, asi by se to s oběma nechovalo stejně, kdyby odešel motor, nejspíš by se vůbec netočil nebo by se z něj ozývaly najaké zvuky. Kde je chyba a jak jí najít?
Za ty asi 2 měsíce jsem vyměnil svíčky, změřil kabely od svíček, vyměnil víčko a palec rozdělovače, vyčistil karburátor a nakonec ho vyměnil za jiný z vrakáče.
_________________ Forman 1992
|
20.3.10, 16:15 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Nevím jak vám kolegové, ale mě to připadá na problém s rozdělovačem... respektive v regulaci předstihu. Jiskru to sice dává ale ve špatnou dobu. Chtělo by to rozdělovači omrknout "střeva" jestli se tam něco nerozletělo.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
20.3.10, 16:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
takže streba zistiť či hádže iskru v hornej úvrati daného valca...
ďalej to vyzará na chybu v karbeci, čierne sviečky znamenajú bohatú zmes, takže buď ti karbec preplavuje, alebo obohacovač neobohacuje ako by mal...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.3.10, 19:13 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Hmm, asi je to hloupá otázka, ale jak tu jiskru v HU zjistím? Sundam víko ventilů, někdo mi bude točit s motorem a budu koukat na svíčku a ventily? Trochu se bojím, že to nemám moc šanci okem poznat
Ty saze na svíčkách můžou být ještě z doby před rozebráním karbece, na původním je obohacovač nový, na tom z vrakáče sice použitý ale jiný.
_________________ Forman 1992
|
20.3.10, 19:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
natoč motor tak aby střihali ventili na 4.tým válci a na řemenici by mělo bejt 5° a rozdělovač by měl ukazovat na tečku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.3.10, 19:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
iskru musí hodiť cca ak je ryska na remenici približne na 0, alebo aj málinko pred, stačí ti otestovať jeden valec, potom už iba či hádže na správnu sviečku... ( ak strihajú venily 1. valca má páliť 4 valec, 1 a 4 aj naopak, a ak strihajú ventily 2 valca má páliť 3 valec, tak isto 2-3 aj naopak, kam na viečku rozdeľovača smeruje palec na tú sviečku ide iskra....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.3.10, 19:39 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Takže to bohužel vypadá, že všechno je jak má být. Navíc, hned na začátku v zimě jsem měnil víčko a palec rozdělovače, a auto potom ještě asi 3 týdny jezdilo, i když za mrazu netáhlo. Může být příčina "jenom" v karburátoru bez toho, že by odešlo něco jiného? Jak se dá poznat zmíněné přeplavování, případně co na karburátoru ověřit? Sice je divné, že to dělají 2 karburátory, na druhou stranu jeden jsem rozebíral a druhý je z vrakáče, takže se nedá úplně vyloučit, že není v kondici...i když, že by to auto vůbec nechytlo?
_________________ Forman 1992
|
21.3.10, 14:08 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
cmd píše: Takže to bohužel vypadá, že všechno je jak má být. Navíc, hned na začátku v zimě jsem měnil víčko a palec rozdělovače, a auto potom ještě asi 3 týdny jezdilo, i když za mrazu netáhlo. Může být příčina "jenom" v karburátoru bez toho, že by odešlo něco jiného? Jak se dá poznat zmíněné přeplavování, případně co na karburátoru ověřit? Sice je divné, že to dělají 2 karburátory, na druhou stranu jeden jsem rozebíral a druhý je z vrakáče, takže se nedá úplně vyloučit, že není v kondici...i když, že by to auto vůbec nechytlo?
ak si takouto fornou vymenil dva karbece bola by to veľká náhoda...
je mi divné že to vôbec nechce chytiť, ale ak po vyčistení sviečok chytil a bežal chvíľu a sviečky sú opäť čierne tak zmes je bohatá, dáva to veľa paliva...
či ti preplavuje zistíš tak že karbec je zhora celý od benzínu, ihla na vstupe ak je plavák vodorovne s vekom nesmie prepúšťať palivo ( po odmontovaní vrchného veka )...
možno ti nejde aj objemový ovládač, karbec musí po naštartovaní dostať vzduch ( prívera sa musí pootvoriť )...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.3.10, 17:39 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Takže dalším vývoj, bohužel stále nejede. Nakonec jsem odnesl karburátor na revizi a seřízení do servisu. Potom motor naskočil, zajásal jsem, jenže další den už nenastartoval. Odnesl jsem karburátor na reklamaci, pro jistotu tam znovu vyměnili některé součástky, donesl jsem domů, dal do auta, motor 2x nastartoval, asi 5 minut běžel, vypnul jsem to, za půl hodiny už nenastartoval vůbec. Vyměnil jsem cívku rozdělovače, a teď už nenastartoval vůbec, Stará písnička, uchlastané, mokré a černé svíčky. Jediné,co už mě napadá, je, že neumím nastavit předstih. Dal jsem obrázky sem, pokud to někdo zkontrolujete, já už jsem vážně v koncích.
http://www.ulozto.cz/4575100/img00545-20100417-1615.jpg
http://www.ulozto.cz/4575101/img00546-20100417-1616.jpg
http://www.ulozto.cz/4575102/img00550-20100417-1618.jpg
_________________ Forman 1992
|
17.4.10, 15:55 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Předstihem to podle mě nebude. Nastartovalo by to tak jak tak. Teda samozřejmě pokud by nebyl extrémně vysoký nebo nízký.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.4.10, 16:18 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Tak to už tedy vážně nevím, asi to hodím ze skály a budu bez auta . Karburátor je po repasi, ten pán tomu evidentně rozumí, odkaz jsem našel tady na fóru. Jiskru to dává, na vodu v benzínu už je poněkud teplo, kabely k svíčkám jsem proměřil, cívka rozdělovače je nová,... vždyť už tam nic jiného není
_________________ Forman 1992
|
17.4.10, 16:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
na pohľad to máš nastavené dobre
skús ešte veľmi dôkladne skontrolovať viečko rozdeľovača a palec, či tam nieje nejaká prasklina, zvykne to prerážaž na osku a nieje to ani vidieť..
už sa mi stalo že nový obohacovač bol zlý, obohacoval moc, tiež svieky čierne...
nepreplavuje ti nejako karbec, nemáš ucpanú spiatočku do nádrže nieje odbublinkovač vadný
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.4.10, 17:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|