Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Teplota motoru?
Vzhledem k mému malému problému s chlazením jsem se chtěl zeptat, jakou teplotu vám drží u škodovky motor při konstantní rychlosti kolem 90 Kmh?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
18.4.10, 19:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Konstatních 90kmph po rovině? Ručka teploměru se prakticky nehýbe.
A jinak at s tim delam co chci, za jakychkoliv okolnosti tak teplota nepreleze (kratkodobe) vic jak 5°C nad jmenovitou hodnotu termostatu.
Edit : Teda abych nemystifikoval - v kolone, tesne nez zapne sahara je na budiku tak 88-90°C (v pripade 80°C termostatu), kdyz je Favo termostat teplota se stabilne drzi tesne pred 90°C.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.4.10, 20:03 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Na státovce při těch 90 km/h je teplota tak 82- 83 st. Ale třeba když jí chvíli podržim na 5 000 - 6 000 ot., tak na chvíli vyskočí na 90 st.
Ale zdá se mi, že termostat tenhle rok něják začíná zaspávat a první otevření proběhne až kolem 85 - 90 st.
|
18.4.10, 20:26 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
mne to pri momentalnom style drzi tesne pod 90C, ked zastavim tak trochu stupne a ked zapne sahara tak ide dolu k 80. jazdim prevazne nad 4000otacok a s plnym plynom
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.4.10, 22:57 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
permanentně 80 +- autobus...pokud je nějaký stoupání, předjížděčky, nebo prostě zátěž, tak to stoupne o 5°. Termostat, chladič, pumpu, i všecky ostatní krávoviny to má ještě z fabriky...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
18.4.10, 22:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
U me to od studena pomalu vyleze na 90°C a tam to drzi at se deje co se deje
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.4.10, 23:03 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Díky vám
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
19.4.10, 11:02 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Jaká by tedy měla být ideální teplota pro litinovou hlavu? Resp. co vydrží?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
19.4.10, 11:16 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no musis koukat na to jakej davali soudruzi termostat...davali 80st, takze idealni teplota je 80..nekdo sice dava na zimu termostat z fava tj 88st ale ten tam nepatri, je to zverstvo a lidi se vetsinou omlouvaj tim, ze to v zime lip topi. proste 80 je akorat
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
19.4.10, 15:05 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Já mám teplotu stabilně těch 85-90... To abych pročistil chladič
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
19.4.10, 16:35 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já teda můžu popsat kilo a to teda trvale stojí na 80 stupňích jinak teď špekuluju nad tím jak se zbavit pevný vrtule a nahradit ji elektronickým ventilátorem protože když zahodím řemen od vrtule tak hlučností je to taková felicie s motorem vzadu, dokonce to dělá míň kraválu než Š120
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.4.10, 16:45 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To si do toho kila porid aletrnator VW 150A
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.4.10, 16:48 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
tak altík tam je (dynamo už ne) a doma mě leží felďáckej 55A což není problem přehodit
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.4.10, 16:49 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Hh, tak co se týče kila/1000MB, tak tam mívám teplotu tak 70°-80°, zapnutý topení je klasicky -10° až -20°, to už pak chce laboraci se záclonou chladiče, ale nestěžuju si, stačí to trochu hlídat...vzhledem k tomu, že je tam 40 let starej lihovej termostat, tak to beru, jako že to je v normě...jo, a kdyby jste náhodou někdo chtěli stahovat záclonu chladiče za jízdy, tak vyřadit a hezky na volnoběh stáhnout, jinak je přicuclá na chladič a nejde dolů
toť ode mě...
Jo to s tím kraválem potvrzuji, minimálně oproti mokré 5q je tam ticho jako v pokojíčku...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
19.4.10, 17:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Petr105 píše: Já mám teplotu stabilně těch 85-90... To abych pročistil chladič
A jsi si zcela jist, že tam máš 80°C termostat?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
19.4.10, 17:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|