Autor |
Zpráva |
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
seřízení předstihu ekotornik
zdravím, mluvil jsem z mechanikem který mi do auta montoval plyn a zjistil jsem že mi nechal stejný předstih proto bych se chtěl zeptal jestli předstih jde seštelovat tak at odpovídá optimálnímu nastavení právě na pohon na PLG (podle něj je předstih řízený jen pomocí řídící jednotky)
díky za odpověď popřípadě hodnotu na kterou by se to mohlo/je nejlepší nastavit
|
20.4.10, 15:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
předstih je mechanicky jako u obyč karbecu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.4.10, 15:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ekotroniky mají řídící jednotku, ale jen takovou primitivní, ne jako BMM a MPi. Ta myslím ovládá jen sytič a bohatost směsi. Rozdělovač je tam klasický. Alespoň to tak měl jeden típek od nás z baráku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.4.10, 15:34 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
to jsem rád, a na jakou hodnotu předstih by se to mohlo nastavit ? nebo tam nechat původní z fabriky ??
|
20.4.10, 17:19 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ecotroniky byly myslím jen 135ky že? nejlepší je asi zajet na paltest, nebo zkušebně jak to dělají kluci tady. Někdy je lepší experimentovat a neřídit se podle knih a návodů. Každý motor potřebuje něco jiného. Jeden třeba bude dobře makat s předstihem 2°, jiný zase potřebuje 5° a pod. Já nejsem motorář, ale pokud nejsou problémy s firemním nastavením, tak bych ho asi nechal.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.4.10, 18:10 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
jj jen 135ky
aha tak na benzin to jede dobře ale na ten plyn je to línější tak sem si myslel jetli by nepomohlo trošku poštelovat ten předstih
|
20.4.10, 18:16 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Když jsem měl staré fáčko ještě s karbecem, tak mi říkali v LPG servisu, že se dává normál předstih+5° . Propan butan má oktanové číslo myslím něco kolem 110, tak aby motor netrpěl, tak se přidává předstih.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.4.10, 18:39 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Menším předstihem nic netrpí, jen to nejede.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
20.4.10, 18:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak to se omlouvám. Ale vím, že se přidává těch 5°
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.4.10, 19:00 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
jen technická otázka
předstih se pozná tak když se vydělá faja od 1. válce a točí se motorem po směru otáčení a sledují se stupně (rysky) u řemenice vuči rysce na bloku motoru a do toho se sleduje kdy přeskočí jiskra mezi fajou a svíčkou ??
sry za takovou primitivní otázku ale ve škole berem jen předstřik
|
20.4.10, 19:05 |
|
|
Mig315
Příspěvky: 169
|
Vsichni jste orezpruti! Ecotronik ma stejny rozdelovac jak BMM! Tzn je rizen jednotkou. Sundej vycko a najdes jen palec nic vic. Krome kabelu z civky a na svicky vede hen k tomu udelatku nejaka ententrika? Zadna! Vse nastavi jednotka sama. Jediny rozdil od rozdelovace bmm je ze je vyssi jinak to same
|
20.4.10, 20:55 |
|
|
drak1234
Příspěvky: 18
|
chlapy mam taku malu otazku: aka ma byt zakladna poloha rozdelovaca pri strekacke - teda pri monotronic
pre karburatori som nasiel ze zapalovacii kabel od 1valca subezne s palcom na znacke(tam kde je riska) a 1valcom HU ma byt rozdelovac subezne s remenom + 13°
takze ako to ma byt pri mono tak isto ako pri karbeci?
|
23.4.10, 08:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nechcem do toho kecať, ale ecotroniku predzápal riadi RJ ( na to má hall na prevodovke ) ( Mig315 máš pravdu )
a u BMM má byť základná poloha všetko nastavené na 0° ( ja dávam medzi 0-5° ) a široký palec rozdeľovača
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.4.10, 08:48 |
|
|
drak1234
Příspěvky: 18
|
to mi je jasne ze to ma hallov snimac podla ktoreho ECU nastavuje predstih zapalovania avsak ma zauimala zakladna poloha rozdelovaca
Takze zakladna poloha by mala byt 0° cize riska subezne z remenom smerom dozadu cize proti smere jazdy...
takze palec a 1valec v HU ma byt v tejto zakladnej polohe spolu s riskou rozdelovaca
|
23.4.10, 09:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
řemenici na nulu tak aby pálil první válec (čtvrtej ve střihu) a palec aby ukazoval na tečku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.4.10, 13:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|