Seřizování ventilů u fáva
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
malo by to byť čo najpresnejšie
dá sa to zistiť aj podľa vybratia na zotrvačníku pre hall ale teraz neviem ako presne je vočo 0°
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.4.10, 14:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Trošku jsem to nastavil. Bylo to ale pokus- omyl. Ještě to semtam střelí, ale tah už to má.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.4.10, 14:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pohľadaj si niekde v odkazoch to je ako je zárez pre hall , mna sa zdá že je o 3° do plusu ale neviem na isto
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.4.10, 14:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jenže jsem to nastavil pokusně a docela to už jede. Sice to občas vystřelí, ale docela se drží. Je možné, že je to dobré, když mám rozdělovač otočený o hodně více do prava než je v knížce? Pohled ze předu od chladiče. Nebo nemusím přidat nebo ubrat předstih kvůli tomu překopanému motoru? Třeba že bych neměl rysku řemenice na 0, ale třeba na 5° ních?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.4.10, 15:46 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ještě jsem se chtěl zeptat. Občas mi po té výměně rozvodů při volnoběhu svítí mazání. Mohlo by to být čidlem, nebo je někde velký problém? Volnoběh asi 800ot./min. to někdy svítí. Přidám plyn na otáčky asi 1000 a zhasne. Dělá to ale jen hodně zahřátý motor.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.4.10, 18:14 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nerad ti to říkám ale asi máš motor po smrti ještě můžeš zkusit vyměnit olej
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.4.10, 18:28 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Olej jsem dával nový po výměně těch rozvodů. Takže motor jde srát? To jsi mě sádro moc nepotěšil
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.4.10, 18:36 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
uplně přesně
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.4.10, 20:32 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
aky olej si dal? ja by som nehadzal flintu do zita, skus vymenit cidlo a uvidis
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
21.4.10, 03:00 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jsem úplně zapomněl, nevyměnil jsem filtr. To ale asi bude lepší dát rovnou nový olej, že? Dal jsem MOGUL EXTREME 10W40. Zkusím ten nový filtr a čidlo. Děkuji Darklord za podporu. Ten předstih jsem už asi trefil
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.4.10, 04:45 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
kukam ze 10W40, ono aj keby motor bol "hotovy" tak by ho mozno este od smelcu zachranil 15W40 olej, predsalen je trochu hostejsi a tak ma vecsi tlak, otazne je ako by sa to chovalo po extremnom zahriati. inak som prave precital na virte sken brzoury 110 let vyroby motoru v MB, super clanok medzi inym sa pise ze favo by malo mat zivotnost 250tkm, takze este ma cas
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
21.4.10, 04:47 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
10W40 a 15W40 maji za tepla "stejný" vlastnosti
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.4.10, 05:17 |
|
|
Mig315
Příspěvky: 169
|
Hele varok cumim do knihy a ted me napadlo vytahni rozdelovac a dole jak je oska na ktere je palec tak dole je kolecko cepem prichycene k osce. To kolecko zapada do nahonu od cerpadla oleje a pohani osku. Pokud v tomto miste je vule tak ti to rozhodi predstich a muzes kroutit jak chces. Chapes kam tim mirim? Se podivej jak to je nakreslene na obr a pochopis. Na 120 se to rado strihalo nebo vymackal ten cep.
Vymenit olej bez filtru? Si me zklamal
|
21.4.10, 05:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Udělal jsem hroznou chybu. Motor má kolem 130 000 km, ale nevím, jestli není přetočený tachometr. Navíc je překopaný motor, tak nevím co vydrží. Rozdělovač vůli nemá. Když tam teď dávám polosyntetiku, byla by blbost tam dávat zpátky minerál, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.4.10, 06:27 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
dávali do toho 15w40 a ty tam dáváš 10w40 ?
kolik máš výměn?...nalej tam buď nějakej pročišťovač na karbon, nebo radši motor rozeber a celej vyčisti...
rozdělovač nenastavuj podle obrázku v knížce, ale nastav ho podle svýho auta, takže risku na 0 , jak vyjde palec tak tam natoč ten důlek a jeto
a vyměň ten filtr
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.4.10, 10:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|