Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 14:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Zapojení pinů na relé k ostřikovačům světel 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Zapojení pinů na relé k ostřikovačům světel
Relé jsem koupil, ale nesehnal jsem zapojení pinů k relé, ví někdo zapojení? Kontakt P, 56, 31, 30 a S. Zbytek už je hračka. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


24.4.10, 18:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
Co já vím tak 56 se zapne po zapnutí světel 30 je stálé + a S bude start to je to když zmáčkneš pačku ostřikovačů pak P bych řekl že je výstup na motorek ostřikovače dál už nevím.

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


24.4.10, 19:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Pokud jsem pochopil dobře zapojení, čerpadlo se spustí při zapnutých světel a zapnutým ostřikovačem na přední sklo. Zvlášt poloha na LUKAS páčkách není. Spíš bych viděl zapojení na spínač zapojený na páčku a to by mi stačilo a podle potřeby bych používal. Ostřikovače skel by fungovali normálně. Někde je i kostra, nerad bych relé odpálil.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


24.4.10, 19:21
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
To je pěkné ale má to háček..to relé nestříká pořád ale v "dávkách", je to časové relé co sepne střiká chvilinku čeká zase sepne astříká. a aktivuje se jenom když zapneš světla a ostřikovač čelího okna. A podle skušeností nejenom mojich to bude fungoval tak pul rok:D

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


24.4.10, 19:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Jasně, nechám spínač zapnutý a ostříknu sklo a zároveň světla a pak vypnu spínačem a podle potřeby znovu zapnu spínač a zas vypnu po ostříknutí a vodu ušetřím, když nebude potřeba, bohužel světla svítí neustále. Celý systém bych chtěl udělat lépe než originál. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


24.4.10, 19:40
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
az ti to rele odejde mam tu jedno nahradni :-D original Hella

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


24.4.10, 20:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Díky. :D Vyhrál jsem Hellu originál za kačku. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


24.4.10, 20:27
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mě to taky nefunguje, proto kutím na nějakém vylepšení. Pak mi dal tatík z fáčka po strejdovi a to taky nefunguje. Možná mám závadu někde v elektroinstalaci auta. Přesněji to má být, že když máš zapnuté světla, tak po zapnutí ostřikovačů čelního skla to na okamžik stříkne. Další ostříknutí světel se děje až po dalším zapnutí páčky ostřikovačů. Pokaždé ale jen jeden impulz po zapnutí páčky. Já to mám origo zapojené: Hlavní přívod plus u startéru, asi aby nemusely tahat kabel až k baterii. Jeden káblík je u motorku ostřikovače, jeden je ukostřený a jeden jde od světel. Ty konektory jak jsou přesně zapojené nevím. Teď to budu některý den sundávat, tak ti to kdyžtak napíšu. Celé si to budu dělat na novo a jiným způsobem. Podobné jako origo, ale nebude to závislé na světlech, protože se stejně svítí celou cestu. Tak dám někde spínač, kterým to aktivuji. Potom po zapnutí ostřikovačů čelního skla zapnu časový spínač, který dá např sekundový impulz motorku ostřikovače světla. Je to hrozný žrout jak vody, tak proudu. Doma jsem to zkoušel a nemá problém si vzít i 10A. Přitom byl 10l kanistr během pár sekund prázdný. Ovšem jestli nechceš použít normál motorek, což podle mne nemá cenu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.4.10, 20:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
A proč vlasně dochází k závadě po půl roku? Kde je slabé místo? V elektrice určitě ne. Přesně tak spínač a je vše vyřešeno, stačí natáhnout kabel od páčky, přerušit spínačem k relé. Nepoužiji normální motorek, na vrakáči se prodává větší nádoba na vodu a v ní jsou tři motorky, mě by stačili jen dva, normální a vysokotlaký motorek.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


25.4.10, 09:20
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak to mám právě já. Nádobku na těch 7,5l nebo kolik. V předu je ten větší vysokotlaký motorek a normální pro přední sklo a vzadu je pro zadní sklo. Podle mě je chyba v tom hrozném odběru toho motorku na světla a mají to hrozně poddimenzované. Možná se mílím, ale to minirelátko určitě nedá spolehlivě 10A, nebo raději více. Jestli to mám origo z výroby, tak nic moc. Ke káblíku od světel a k ostřikovači to mám přicvaklé tou hnusnou rychlospojkou v plastu a to nemám rád. Budu si ale asi předělávat celou elektriku za novou, tak uvidím. Já dám asi větší relátko, které zvládne asi 15-20A. Tomu bude dávat impulz časový spínač, který spustím páčkou na ostřikovače. Nebudu to ale mít přes světla. Možná to oddělím ještě zvlášť spínačem, aby to šlo vyřadit z funkce.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.4.10, 10:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Že by tohle relé bylo poddimenzované se mi nezdá, kontakty v relé by měli být na tak vysoký odběr dělané, běžně relátka jsou do 30A a v tomle bude navíc elektronika. Pokud by bylo vážně relé slabé, musel bych vše jinak zapojit s jiným relátkem. Ani se nedivím, rychlospojka je pěkný šmejd, špatný kontakt a hlavně časem začně oxidovat i kabel. O tom orig. relátku musím sehnat teda informace.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


25.4.10, 11:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Relé jsem rozebral.

Obrázek
Obrázek

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


25.4.10, 12:13
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
pokud porad nevis zapojeni toho rele

31 kostra
S ostrikovac predniho okna
56 svetla
30 trvale + pres pojistku
P ostrikovac svetel

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


25.4.10, 12:51
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
Mám ti vyfotit moje po par letech v autě?:D

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


25.4.10, 14:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
21lucas. Díky, u 31 a S jsem si nebyl jist, zbytek vidím na schématu.
M4sterCZ Vyfoť, rád se podívám a juknu se, jak vše vypadá po pár letech. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


25.4.10, 15:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz