Autor |
Zpráva |
jonyx5
Příspěvky: 41
|
stale zdycha..asi karburator
Zdravim vsetkyc. Mam taky problem. Stale mi zdycha na vlnobehu. mam skoda 120L a motor je po go. Cital som vsetky clanky o karburatore co sa tu nachadzaju no nomozem najst problem. Aj som ho komplet cely precistil aj tak robi to iste. Ako nahle pustim nohu z plynu hned zdochne. A tou srubou co sa nastavuju otacky nema na to ziadny vliv. Aj som ju mal uplne vonku aj uplne dnu aj tak nepomaha. Uz som beznadejny myslel som ze ci nemoze byt na chybe odpojovac behu na prazdno. Moze to byt na chybe? poradte mi co by som este moho skusit. Diky moc.
|
24.4.10, 22:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
1.) Vypínám zapínám klíček - cvaká to u karburátoru?
2.) Karburátor čistý?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
24.4.10, 22:23 |
|
|
jonyx5
Příspěvky: 41
|
to ci cvaka to som si nevsimol ale mam pocit ze ano..
a cisty je lebo som ho dneska cistil..pred chvilou som ho nahodil..som mal vsetko komplet vybrate..
|
24.4.10, 22:27 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Jestli odpojovač cvaká, tak jím to nebude. Pokud karburátor vyčištěný dobře, tak snad už zbývají jenom dvě věci - zkontrolovat rovinnost víka, a zkontrolovat stav těsnících o kroužků na seřizovacích šroubech. Pak to musí chodit, leda by to někde sálo falešnej vzduch nebo byl karbec špatně osazenej...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
24.4.10, 22:51 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
CROWACK: to ze cvaka este neznamena ze funguje.
jonyx5: skus odpojovac vybrat (predpokladam ze mas SEDR) a dat miesto neho kus srobu (nie dlhsi ako ma zavit na odpojovaci) uvidis ci je chyba tam... na sytic to chyta v pohode?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.4.10, 06:05 |
|
|
jonyx5
Příspěvky: 41
|
darklord na sitic to chyta v pohode lebo aj tak jazdim..ale som zistil ze mi necvaka odpojovac asi..tak sa pozriem a skontrolujem..potom dam vediet co a ako..
|
25.4.10, 08:40 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no hlavne je potreba ho mat zapojeny (tj multimetrom zmerat pri zapnutom zapalovani ci je na kabliku 12V), ak je vsetko OK tak ako pisem bud zaslepit dierku a skusit, alebo vymenit a je po probleme.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.4.10, 09:00 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
klasika odpojovač
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
25.4.10, 11:21 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
a co nastavení vzduchu a směsy? Musí to být vždy v ideálním poměru jinak se nedá nic odladit.
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
25.4.10, 12:58 |
|
|
jarousch
Příspěvky: 109 Bydliště: Jirkov
|
odpojovač
CROWACK píše: klasika odpojovač
Tak tuhle úpravu už spáchal můj táta:
1. vyšroubovat elektromagnetický ventil
2. zkrátit v něm jehlu
3. našroubovat zpět
4. odpojit přívod napětí a zaizolovat ho.
No ventil, no problem.
p.s.: falešný vzduch
Stalo se mi, že některé součástky (šroubové zátky, elektormagnetický ventil) se vlivem vibrací uvolnili a vypadly. Na jedné škoděnce jsem dokonce zjistil tak uvolněné víko karburátoru, že se jím dalo hýbat. Následek je jasný, do okruhu jde výrazně vyšší poměr vzduch/palivo a motor chcípá. Nouzově se dá jet na sytič nebo neustále pulsovat pedálem plynu.
_________________ zemitě červená 8630 120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A 5Q 4,22 4P kopretiny 13" 165/70
Naposledy upravil jarousch dne 25.4.10, 13:05, celkově upraveno 1
|
25.4.10, 12:59 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
a v lete motor nie a nie zdochnut jak to skrtalo este na samozapaly, ze?
to riesenie je tak na dojazd domov, ale isto nie na stalo
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.4.10, 13:01 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Ono stačí se hrabeš v karburaci a pak to složíš, najednou volnoběh fuč a pak zjistíš, že sis stáhnul z toho elmg faston s drátem přívodu napětí
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
25.4.10, 13:04 |
|
|
jarousch
Příspěvky: 109 Bydliště: Jirkov
|
samozápaly
darklord píše: a v lete motor nie a nie zdochnut jak to skrtalo este na samozapaly, ze?
to riesenie je tak na dojazd domov, ale isto nie na stalo
Tak s tím opravdu nemám problém
_________________ zemitě červená 8630 120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A 5Q 4,22 4P kopretiny 13" 165/70
|
25.4.10, 13:07 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
CROWACK: klasika, jak to clovek robi uz po milionte tak proste holt ten kabel tam bud da podvedome alebo ho tam neda vobec diky bohu ze uz je to prva vec na ktoru sa divam, takze maximalne jedno pretocenie naprazdnoa tusim ktora bije
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.4.10, 13:11 |
|
|
jonyx5
Příspěvky: 41
|
Tak chlapci uz to ide v pohode..na chybe bol ten odpojovac..ten cudlik co je na konci bol uvolneny a ho ci to stiahlo aj tak ten cudlik tam ostal..vymenil som ho nastavil som vsetko ako ma byt a teraz krasne pradie ako macicka..tak dik vsetkym za pomoc..
|
25.4.10, 14:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|