Forman karbec 1992,stříká benzín z čističe vzduchu,netáhne
Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Hele... mozna se ptam blbje, neni treba zacpanej filtrbox? Co tomu zkusit pustit vic vzduchu, by se videlo co to dela.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
17.4.10, 18:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Jestli je filtrbox čistič vzduchu, tak ten mam ptevřený, čistil jsme ho od toho oleje s benzinem-viz začátek tohoto dotazu
_________________ Forman 1992
|
17.4.10, 19:34 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Mohly by to dělat neseřizene ventily?
_________________ Forman 1992
|
18.4.10, 07:25 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Odpovím si sám,zdá se , že mohly.Po seřízení ventilů naskočil na první pokus, ještě to není na 100%, jednak uvidím, jestli naskočí i zítra, jednak po chvíli zkoušení chcípá na nízké volnoběžné otáčky, ale to přisuzuji tomu, že po všech výměnách si teprve všechno sedá a snad to spraví seřízení volnoběhu. V rámci odstávky jsem přetěsňoval vanu (směs oleje s benzínem stejně musela ven), vypouštěl jsem i chladící kapalinu. Dřív jsem tam dával škodováckou G11. Jelikož (pokud to vůbec rozjedu) už vzhledem ke korozi nevydrží déle , jak jednu technickou, koupil jsem teď v AutoKelly v akci modrou kapalinu, nalil a vymalováno, Dolil jsem do nádržky vodou. A stav je takový, že po cca 5 minutách chodu motoru na volnoběh se začne z povrchu horní části motoru (někde pod karburátorem) a termostatu "kouřit", jako by se odpařovala voda. Nikde ale nic neteče, a ten "bílý kouř" jde z celého vrchu motoru a potrubí, to bych to musel sprchovat hadicí. Divné je, že v nádržce chladící kapaliny je stále průhledná voda, ačkoliv bych čekal , že po dolití vody a vrčení motoru se smíchá s nemrznoucí kapalinou a zmodrá. Hadice na dotek jsou teplé, jako by kapalina protékala. Když jsem seřizoval ventily, točil jsem s klikovkou a tedy i vodním čerpadlem, točí se. Nic nikde nerachtá. Co může být příčinou, nebo je to normální (těžko)? Kdyby odešel termostat, nejsou hadice nahoře teplé, kdyby byl ucpaný chladič, nejspíš to samé. Ucpané víčko nádržky chladící kapaliny (to se mi nezdá, že by mělo takový vliv)? Topení mám z Felicie, takže ten proslavený kohout nemám. Ještě doplním, voda neubývá a alespoň za tu krátkou dobu cca 5 minut, kdy se "pára" objeví to nic nedělá ani s ručičkou teploměru. Napadá někoho příčina?
_________________ Forman 1992
|
25.4.10, 16:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
s tebou to je ťažko, viečko chladiacej kvapalinu udržuje pracovný tlak, ak stúpne tak ho odfúkne...
ak ide para zisti od kiaľ a čo to je, najskôr to bude voda na výfucku ktorá sa odparuje tým že sa výfuk zohreje...
za 5min sa ten motor na voľnobeh mohol zohriať tak že akurát termostat otvoril, takže nevieme či voda cirkuluje malým, alebo aj veľkým okruhom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.4.10, 20:46 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Ani mě netěší, že vypadám jako totální pako , ale na to, odkud a co teče právě nemůžu přijít a není mi jasné, jak to, že je ta voda v expazní nádržce stále "bílá" místo modré. Taky mě napadlo, že něco někde kape na výfuk (původně mě napadl benzín po těch demontážích karburátoru) nebo na zahřátý motor, jenomže jsem nic nenašel, navíc ta "pára" jde z více míst a spíš plošně než bodově (těleso termostatu, 1 díl výfuku a svody, těleso karburátoru). První, co mě napadlo, že tam není chladící kapalina, ale v expanzní nádobce hladina je a hadice vypadají na dotek teplé (úměrně těm cca 5ti minutám běhu motoru). Zkusím to ještě vypátrat (na zahřátém motoru se to osahává těžko ), a zkusím vyměnit termostat, to není taková investice, jenom se bojím, aby to nebylo čerpadlo.
_________________ Forman 1992
|
25.4.10, 21:06 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
menil si aj tesnenie medzi hlavou a saním tadiaľ by voda teoreticky mohla tiecť rovno na vyfuck...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.4.10, 21:16 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Ne, po pravdě řečeno nebyl důvod, sundával jsem jenom karburátor, sací/výfukové potrubí ne, ale díky za tip, "osahám" to zespodu, jestli to tam neteče.
_________________ Forman 1992
|
25.4.10, 21:23 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Takže termostat to bohužel není (vyzkoušen ve sklenici horké vody), pokud vyloučím chladič (je měněný před 3 roky a lil jsme tam jenom značkovou kapalinu) a rozumím správně tomu, kudy kapalina teče, asi není jiná možnost než vodní čerpadlo.....čerpadlo tlačí kapalinu do motoru, když se motor zahřeje otevře se termostat a pustí kapalinu jednak do chladiče, jednak do expanzní nádobky (proto je ta voda v nádobce stále nezabarvená). Bublinky v nádržce při sundaném víčku nejsou, takže těsnění pod hlavou to asi nebude,
i když ho možná stejně převentivně vyměním, to už se v té práci ztratí.
No, budu pozitivní, aspoň, že to startuje a motor vrčí, člověk nemůže mít hned všechno
_________________ Forman 1992
|
27.4.10, 17:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|