Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 18:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 257 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Další
 výfuckové zvody favo 4-1, alebo 4-2-1 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Myslel jsem nerezové svody, už jsem to opravil.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.4.10, 06:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Geminiho rýchlovýfuck :idea:

v jednoduchosti je dokonalosť... :lol:

Obrázek

presne takéto niečo akurát na Favo by som chcel... :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.4.10, 13:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
:) mne by sa hodilo nieco take na MPi sanie a dvojtlmic na 742 (stredak a koncak favo nad sebou + diera na lambadu)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


28.4.10, 13:22
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ještě bych se chtěl prosím zeptat. Jak je obrázek od Sádry, je tam vidět ten závitový kroužek na lambdu. Je jen na jedné trubce. Takhle to stačí? Na mém fáčku jsou origo parohy pro BMM od sběrného potrubí dvě trubky jen kraťoučké, pak jsou spojené do jedné společné trubky. V té je ten kroužek se závitem na Lambdu. Potom je na konci té jedné trubky příruba k druhému dílu. Koupil jsem si ale parohy ze starého fáčka, abych nemusel dávat katalizátor(stejně je beztak po něm). Tam jsou zase naopak ty dvě trubky až k té přírubě k druhému dílu. Můžu dát ten kroužek na Lambda sondu jen do jedné trubky? Nemusí být tedy v té jedné společné?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


Naposledy upravil varok dne 1.8.10, 19:24, celkově upraveno 1



28.4.10, 17:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Moze byt aj len v jednej rure, uz som to tak videl tusim na lotuse (alebo nieco podobne) na facku ale lambade bude asi zima :idea:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


28.4.10, 17:24
Profil

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
U jiných značek aut nevím. Ale u těch svodů, které jsou na obrázku od Sádry je lambda taky v jedné trubce ze čtyř, tak se raději ptám. Viděl jsem sice blbce, který má filetu. Má tam taky svody ze starého fáčka, ale nemá tam lambdu vůbec. To jsou potom plameny z výfuku :shock: Větší než u mě, když mám teď špatně seřízený předstih :P

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.4.10, 17:54
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
u fávo svodů se dává taky do jedný trubky :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.4.10, 19:01
Profil ICQ

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Sádra: však na to se celou dobu ptám. Origo svody BMM jsou od sběrného potrubí jen dvě krátké trubky, jsou spojené v jednu. Ta je ohnutá pod auto a zárovn je na ni i lambda. Staré jsou ale ty dvě trubky ohnuté až pod podlahu, spojené v jednu trubku až u té příruby k druhému dílu. Tak tedy nevadí když ji dám jen do jedné trubky u toho starého typu, jo?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.4.10, 19:24
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ano i ne :wink: fungovat to bude ale budeš měřit bohatost jenom dvou válců :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.4.10, 19:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Sadra17 píše:
ano i ne :wink: fungovat to bude ale budeš měřit bohatost jenom dvou válců :wink:

to nevadí

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.4.10, 20:18
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Michalkatka a kde to tedy vázne? :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


29.4.10, 19:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Michalkatka a kde to tedy vázne? :)

patriku, jak ohejbáš trubky?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.4.10, 20:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Michalkatka a kde to tedy vázne? :)


čas a prostriedky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.4.10, 20:23
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Koupim ve Feroně trubku cca 1 m za 100,- ...Vezmu stavební písek,když je mokrej dám ho na 3 hodiny do trouby na plech cca na 100st... vezmu kus prkna ,vyvrtávač otvorů stojí cca 80,- a vyvtrám si zátky stačí smrk ale lepší je třeba buk...stará noha od stolu atd...lépe se naráží a hlavně se neštípe...na jednu stranu trubky,zátku naklepnu,kladivem samozřejmě na přesah ale s citem jinak se to rozseká a můžem dělat zátku znova...dirku po předvtru vezmu kobercovkou a sypu písek....až je trubka skoro celá plná ucpu jí hadrem a začnu střesávat a temovat údery trubkou o podlahu,po chvíli zase dosypu a cc po půl minutě naklepnu druhou zátku...a zase setřesu co to jde,čím méně vzduchu tím lépe...předvrtem dosypu co chybí a zalepím zas kobercovkou...Upnu do svěráku po celou délku čelistí,na pevno né moc,aby se nepoškodila zátka,vezmu normální butanovej hořák a začnu nahřívat rouru až je hnědá až oranžová,začnu ohýbat a jde to v naprosté pohodě,postupně samozřejmě po centimetrech...Za studena s ní nemáte bez ohýbačky šanci hnout :!: No a tak pokračuji postupně s plamenem až z toho udělám třeba vracák.....Nic na tom není závodní rámy do aut se dělají obdobným způsobem :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


29.4.10, 20:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
konečně něco, na co nepotřebuju ohejbačku, díky moc :!: ...brácha řikal, že už ve škole ohejbali trubky, tak třeba něco spácháme :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.4.10, 20:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 257 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz