Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 08:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Klimatizace felicia 
Autor Zpráva

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek Klimatizace felicia
Zdravim chlapi, povedlo se mě sehnat klimakompresor z fabie, co je ještě potřeba krom kondenzátoru(chladiče) a výparníku v topení? Nějaký hadice a elektrika.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


28.4.10, 20:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27229
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
vysouseč :wink: a tlakový spínače

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.4.10, 20:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Obrázek



Prijde na to, ze kompresor je ta najjednoduchšia vec, a k spojazdneniu je treba este mnoho úsilia a dielcov...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


29.4.10, 05:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ešte toho potrebuješ veľa a daj si na tom záležať, ono aj tá náplň nieje najlacnejšia...

najťažšie bolo zohnať dobrý chladič, origo nový stál 12tis skk :shock:

ešte budeš potrbovať trubky, chladič, vysúšač slúži ako filter a zásobník média a sú na ňom spínače vysokého a nízkeho tlaku, ďalej výparník ktorý musíš nejako zapracovať do kúrenia ak nebude origo musíš ešte vyriešiť odvod kondenzu, zapracovať to na okruch chladenie ( ventilátor, možno aj väčší chladič+ventilátor ), zrepasovať prípadne výkonnejší alternátor a kopec iných drobností...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.4.10, 07:49
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Výparník bych dal do středovýho panelu - pokud se tam vleze, netuším jak je velkej. Ještě budu muset obejít vrakáče apodívat se po dílech na netu toho je jak šafránu. Z fabií by tam mohly jít někaterý díly snad bez úprav, aspoň kondenzátor (chladič), vysoušeč. Alternátor mám jen 55A a chci alespoň 70A. Ještě nevím jak uchytit kmpresor, budu se muset podívat jak to maj fóbie se škodováckým motorem pořešený. Kdyby tam nemusela být tan napínací kladka, tak by to bylo v pohodě, jenomže by to asi klouzalo. Neměl by tam být ještě řemen se 6 drážkama?

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


29.4.10, 20:57
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27229
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
měl :wink: kdybys chtěl tak mam vodní pumpu na 1.3 se šesti drážkama :P

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.4.10, 06:36
Profil ICQ

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Sadra: Co za to? A neměl bys aji řemenici na klikovku a alternátor?

Byla by aji nějaká fotka jak je udělanej držák alternátoru + kompresoru aji s tou napínací kladkou?

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


1.5.10, 23:49
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27229
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ne mam jenom tu vodní pumpu :D byla na motoru na díly

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.5.10, 06:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
dokáže to naháňať aj 4 drážkový remeň, ale samozrejme na to je 6drážkový lepší, ale to musíš meniť všetky remenice a pri takej dĺžke remeňa musí mať napínaciu kladku, ja to mám riešené 2x kliňák kede sú oba remene kratšie takže ich stačí iba nastaviť.

výparník so stredového panelu sa dá, ale potom budeš mať klímu iba na vnútornú cirkuláciu, musíš riešiť odvod kondenzu, je beľmi zložité vyviesť to do výduchov kúrenia, ono ja to veľmi využívam na odrosenie okien.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.5.10, 07:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
ku klime sa dava 90A alternator koly 2 stupnovemu ventilatoru.....aby si nebol prekvapeny ked nenastartujes

a unas v skodovke remenica kluky 6 drazkova 20e a na vodnu pumpu 13e....v cz to teda asi tiez nebude dake drahe...minimalne na kluku by som kupil novu...lebo nevies aku vydratu zozenies ak vobec zozenies

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


2.5.10, 13:01
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Tak už mám kompresor z fobie. Celkem mě překvapilo, že tam není žádná spojka a hned jak se točí řemenice už to fouká.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


12.5.10, 05:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
zaujimave ale neprakticke....zbytocne to stale ide a zatazuje motor...ked 1.3ku nalozis a pojde stale kompresor tak sa bude veselo predbiehat....inac mam na predaj aj kompresor aj chladic z feldy 1.6 ak by si mal zaujem..posta do cz kurierom

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


12.5.10, 20:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
ma to pokazene 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


12.5.10, 21:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
každý kompresor musí mať spojku, to je zákon klimatizácie, fúkať môže, ale to je okruh na médium s olejom...

ak by kompresor išiel stále tak sa z výparníku spraví guča ľadu a žiaden vzduch by neprefúkol, prečo si každý myslí že kompresor beží stále :?: :evil:

kompresor riadi hlavne termostat, alebo čidlo riadené elektronikou ktorý sleduje teplotu výparníku aby nezamrzol, udržiava ho na teplote 0-5°C takže kompresor spína podľa otáčok motora čím väčšie tým skôr vypne, a záleží aj na rýchlosti ventilátora kúrenia, podľa stupňa ventilácie sa odovzdáva teplo ( rsp. chlad ) prúdiacemu vzduchu, takže čím rýchlejšie ho ohreje tým skôr zasa zopne... on pri zapnutej klíme kompresor beží cca 50% chodu. ďalej kompresor riadi ( ale to je už skôr bezpečnostný prvok ) spinač nízkeho tlaku ( ak unikne médium s olejom ) tak kompresor nezopne, alebo spínač vysokého tlaku, ak tlak medzi kompresorom a chladičom prekročí hranicu tak sa kompresor vypína aby ten tlak neroztrhol chladič, alebo nejaká hadica...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.5.10, 07:21
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Mě je naprosto jasné jak by to mělo fungovat, jen mě trochu zarazilo že tohle spojku buď nemá nebo je jakási posratá trvale spojená či co. Z kompresoru vedou sice 2 dráty, ale končí to v něčem hodně podobnýmu čidlu teploty na BMM, jak je na domku termostatu, možná neměli průchodku. Zatím jsem to moc nezkoumal. Pracovní vytížení je velice vysoké.

Zatím mi dělá starost kde seženu komplet klimatopení... Asi budu muset objet vrakáče.
A pak to jebá*í to tam dostat.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


14.5.10, 22:22
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz