Seřizování ventilů u fáva
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
zkonil jsi to...
vymeň jen baroskop (čidlo) a uvidíš, když to bude dobrý, tak tam nech ten olej i filtr a vyměníš to, až na to něco najedeš, když to nepomůže, propláchnil olejem...
nedělal to špatně, je asi víc druhů, není to jak za komančů, že bylo jen jedno a to bylo "nejlepší"
je to Paramo M7ADS IV superturbo 15W-40
madit je něco jinýho
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.4.10, 19:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Aha, promiň, díval jsem se jak psal Michal o Madit turbo oleji. To je asi zase jiný. Tak zkusím vyměnit to čidlo co to udělá. A nevíš prosím tě, jestli je olej od Delphy dobrý, nebo nějaká sračka?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.4.10, 19:19 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
přebal jako starline nevim, mrkni na specifikaci a můžeš i na net
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.4.10, 19:59 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Uvidím jak to dopadne s tím fáčkem. Přinejhorším ho naleju do filety po tatíkovy. Stejně ji chci vrátit, jestli to půjde. Do fáčka bych koupil něco lepšího. Tak děkuji a dobrou noc
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.4.10, 20:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Aha, promiň, díval jsem se jak psal Michal o Madit turbo oleji. To je asi zase jiný. Tak zkusím vyměnit to čidlo co to udělá. A nevíš prosím tě, jestli je olej od Delphy dobrý, nebo nějaká sračka?
ja som odjakživa používal Matit Turbo Plus, ale ako Mol kúpil Slovnaft tak ho premenovali na Mol Dynamic Turbo Plus...
ale nejde ani tak o značku, ale o špecifikáciu - 15W40 M7ADS IV minimálne...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.4.10, 20:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jste mě zmátly. Mám tam teda potom dávat pořád 10W40 nebo minerál 15W40?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.4.10, 20:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Jste mě zmátly. Mám tam teda potom dávat pořád 10W40 nebo minerál 15W40?
ja by som radil 15W40 ( na naše rozhrkotané motory je hustejší lepší - lepšie maže )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.4.10, 20:26 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
a co tak plnu syntetiku so specifikaciou 15W40? co vsetci mate s tym delenim na mineral/syntetiku a pritom pisete vizkozitnu specifikaciu. ved to spolu vobec nesuvisi.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
21.4.10, 20:31 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Vím, že Michal nikdy nezklame, tak dám na něho a vrátím se k minerálu. Děkuji moc všem. Už dám na pár dní pokoj
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.4.10, 20:33 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Vím, že Michal nikdy nezklame, tak dám na něho a vrátím se k minerálu. Děkuji moc všem. Už dám na pár dní pokoj
ja iba radím čo viem, a neviem či ten olej je minerál, syntetika, polosyntetika, viem viskozitu špecifikáciu a toho sa držím...
minerály poznám ako kamene... a syntetiku ako farbu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.4.10, 20:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak dneska jsem si hrál s Favíkem. Už pomalu chystám na vyvářku. Nakonec jsem to chtěl pořádně seřídit. Použil jsem postup podle Ondrase, ale pořád se to nějak hádá. Já už fakt nevím. Před výměnou rozvodů to jezdilo docela dobře, ale ke konci už to bylo hrozně líné. Teď to zase jede lépe na krouťák, ale chod je takový jakoby pocuchaný. Nastavil jsem velkou řemenici na klikovce ryskou na 0, co je na bloku motoru. Přitom mi stříhaly ventily 4. válce. dal jsem je co možná nejpřesněji k sobě. Tam kde směřuje palec jsem natočil rozdělovač tou tečkou. Jak jsem psal o tom škubání motoru při volnoběhu, nemohly by to být ty detonace? Protože mi to dělá už co jsem to auto koupil a i po výměně rozvodů to přetrvává. A nemohl by to hádání motoru dělat třeba výfuk nebo rozsypaný katalizátor? Jestli ano, tak to neřeším, mám už objednaný nový výfuk a obejdu katalizátor. Ten co tam mám teď je sice český, ale ten největší hnus, který jsem kdy viděl. Myslím nohavice, nebo parohy, jak chcete. Jsou přehuté v tom ohybu pod podlahu, že mi tam nejde připasovat na těsno katalizátor a pořád mi tam fučí. TEDA JESTLI JE ČESKÝ
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.5.10, 20:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|