Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 14:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 pretesneni prevodovky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek pretesneni prevodovky
zdarec. chci se zeptat na takovou primitivni vec. budu menit komplet napravu (kyvka 5q) ale prevodovka je cela od oleje, tece to asi vsude, ale na puleni si netroufam a tece to i kolem vika poloos a nevim jak je to tam s tesnenim. pouzivaj se tam 0,2 a 0,5 , ale nevim kolik a a který kam? nekde jsem cetl ze kdyz se to udela blbe tak budou hučet ložiska což nechci protože tahle prevodovka je mechanicky ve 100% stavu. řadit jde i jednička krasne a nic nehučí. budu vděčný za každou užitečnou připomínku. díky.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


14.5.10, 21:10
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No ja bych se na to cele vyprd. Je to boj, ktery nikdy nemuzes vyhrat :( Pokud menis ta tesneni, bylo by lepsi zkontrolovat i vuli prevodoky... resp jejiho diferaku. Osobne bych nahodil napravu a neresil to. U kyvky to za to nestoji.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.5.10, 21:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
myslis tedy ze je velke riziko ze to bude hučet? nechci aby to delalou louzicky to auto, ale zase nechci aby to hucelo. s prevodovkou a jejima vnitrnostma nemam zkusenosti a nevim jak zkontrolovat (zmerit) vuli diferaku.

a jeste bych potreboval vedet kolik kterých tesneni kam dát kdyz do toho pujdu :-)

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


14.5.10, 22:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ked nechces aby hucalo tak do toho nevrtaj, ked nechces mlaku od oleja tak bude hucat. mas na vyber, alebo daj spravit prevodovku niekomu kto sa vyzna. ono ten olej jej zvnoka vobec neskodi, aspon nezoxiduje :D

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.5.10, 22:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Bych vylil oil, odmastil poradne zvenku a opatlal to nejakym sajrajtem :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.5.10, 22:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Presne tak, ja to idem tiež takto robiť =

1. zvonku dokonaleo očistiť+odmastniť
2. predné víko dole a vymeniť pod ním + tesnenie + ten okrúžok (či čo to tam je), čo tesní tyčku, ktorá vychádza z prevodovky
3. celú deliacu rovinu pretriem tekutým kovom (pozor na vypúšťaky)
4. Bočné víka (o ktoré sa pripájajú poloosi) po obvode prejdem silikónom
5. vypúšťaky von, zasa odmastniť a silikón (aj na závit)
6. podľa možnosti okolie všetkých šróbov zasilikónovať
7. vymeniť gufero mrkvy...

Ako, myslím, že na 100% to nebude, ale to tečenie aspoň obmedzím...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


15.5.10, 01:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
no ja mel v planu toto:

samozrejme vypustit oil a celou prevodovku umyt benzinem

1) vymenit manzety na poloosach + tesneni vika polooos, ale asi to teda omezim na ty manzety
2) pretesnit predni viko (o-kroužky na tahlo razeni, nahon rychlomeru, + nova manzeta tahla razeni)
3) nove tesneni vypustáků
4) gufero kominku spojky (mrkve jak pise ferrari)
5) nove silenty uchyceni prevodovky
6) nové "L-gumy" na ramena

ten "tekuty kov" mam taky, ale do toho nejdu, to je moc radikalni, zkusim dotahnout ty spojovaci srouby a bud to bude dobry nebo ne.

jinak vsem diky za info

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


15.5.10, 07:00
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
na viku ziadny O-kruzok neni , tam to tesni podobne ako ventily ( malou volou medzi tiahlom a vikom )

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


16.5.10, 17:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
ale je: http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... rts&cat=46

díl č.4(tahlo razeni), díl č.6(nahon rychlomeru)

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


16.5.10, 17:57
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jonny keca :-) Jinak ono to bude asi vzdycky chcat, ja podeziram olej ze prolina mezi molekulama hliniku.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


16.5.10, 18:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz