Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 11:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Otáčky ventilátoru topení 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek Otáčky ventilátoru topení
Chtěl bych se zeptat, jeslti jsou nějak omezené otáčky ventilátoru topení v závislosti na ?příkonu? ?

Mám takovej zvláštní problém - když stojím se zapnutým motorem a větrák mám zapnutý, fouká normálně (nahovno) jak má, ale pokud přidávám plyn nebo jedu, tímpádem mi začíná trochu fungovat dobíjení, větrák začíná zrychlovat a hučet. Po ubrání plynu jde zase normálně.
Je to hrozná blbost, já vím :lol:


2.6.10, 15:24
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
:lol: :lol: Přesvědčil ses že jsou,co chceš ještě vědět? :roll: :lol: :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


2.6.10, 16:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Jak to funguje, co s tím a tak...je to píčovina ale zní to jako kdybych letěl v helikoptéře což mě fakt docela sere :lol:


2.6.10, 16:26
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
A vo co ti de frajere? O to ze na volnobeh nefouka? Mas sracku alternator. Pokud to ze potom vetrak huci, tak ho rozeber a namaz.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.6.10, 16:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Jde mi o to, že ha volnoběh fouká dobře, tak jak dřív, ale při přidání plynu jde do otáček jako vrtačka u zubaře vydává strašný zvuky.
Na alternátor seru, baterku dobíjí výborně.

Zkusím tedy namazat. díky.

člověk si tady musí prvně připadat jak renault aby se něco dozvěděl žejo?


2.6.10, 16:39
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Proc? Mozna jsem se nechal ovlivnit vidinou toho jak menim tesneni pod hlavou :sick: Kazdopadne pokud pri zvyseni otacek rostou i otacky vetraku, tak alternator urcite nedobiji vyborne :-)
Namazat, uvidet. Preju peknou zabavu pri vyndavani topeni, popripade pri jeho spusteni a demontazi vetraku smerem do kufru.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.6.10, 17:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Vyčkám nejspíš na nový topení od Carlose...
Mě přijde alternátor ok...když se mi vytloukla baterka kvůli zapnutým světlům, stačilo to pustit z kopce, projet a baterka se dobila myslím dobře, protože toho vydrží fakt hodně.

Kdybych kupoval altík - jak vlastně zjstím, že za něco stojí a není to stejně špatný?


2.6.10, 17:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ak ma na sebe ze magneton tak je zly :D

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.6.10, 17:12
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mě se zdá, že větrák od topení jde vytáhnou normálně do kufru, ne? Ale musí se nějak ohnout případně uřezat ten plech na větrákem. Ten bude potřeba asi namazat. Ty zvuky nejspíše dělají přidřené opotřebované ložiska ventilátoru. Pokud napětí tak hodně kolísá(při volnoběhu menší a při přidání plynu roste), tak to není dobré dobíjení. Změřit napětí na volnoběh a při vyšších otáčkách a nahlásit.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.6.10, 17:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Měřit kde prosím?


2.6.10, 17:17
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
najprv na altiku ( na tej matke na 10 klucik ) potom na aku , zisti rozdiel , a potom aj na vetraku pricom kostru pre meranie vetraku ber z kostriaceho kabliku a nie z kasne . pripadne mozes skusit osukat kostru - mne to dost pomohlo ( nikto to nerobil od roku pana 86 )

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


2.6.10, 17:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
ok, zkusím..a napíšu, díky


2.6.10, 18:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
na original alternatore byt 55A s velkou remenicou a spravne nastavenym volnobehom to nikdy nepojde poriadne, dovolim si tvrdit ze ani na novom aute to neslo (a teda plus este rozsvietene svetla) to proste nieje technicky mozne vzhladom na vykonovu charakteristiku toho alternatoru

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.6.10, 18:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
takže co, altík z fábky by mohl pásnout ne?


2.6.10, 18:56
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ano, jen upravit dolni drzak...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.6.10, 19:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz