Autor |
Zpráva |
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Otáčky ventilátoru topení
Chtěl bych se zeptat, jeslti jsou nějak omezené otáčky ventilátoru topení v závislosti na ?příkonu? ?
Mám takovej zvláštní problém - když stojím se zapnutým motorem a větrák mám zapnutý, fouká normálně (nahovno) jak má, ale pokud přidávám plyn nebo jedu, tímpádem mi začíná trochu fungovat dobíjení, větrák začíná zrychlovat a hučet. Po ubrání plynu jde zase normálně.
Je to hrozná blbost, já vím
|
2.6.10, 15:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
2.6.10, 16:21 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Jak to funguje, co s tím a tak...je to píčovina ale zní to jako kdybych letěl v helikoptéře což mě fakt docela sere
|
2.6.10, 16:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
A vo co ti de frajere? O to ze na volnobeh nefouka? Mas sracku alternator. Pokud to ze potom vetrak huci, tak ho rozeber a namaz.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.6.10, 16:33 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Jde mi o to, že ha volnoběh fouká dobře, tak jak dřív, ale při přidání plynu jde do otáček jako vrtačka u zubaře vydává strašný zvuky.
Na alternátor seru, baterku dobíjí výborně.
Zkusím tedy namazat. díky.
člověk si tady musí prvně připadat jak renault aby se něco dozvěděl žejo?
|
2.6.10, 16:39 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Proc? Mozna jsem se nechal ovlivnit vidinou toho jak menim tesneni pod hlavou Kazdopadne pokud pri zvyseni otacek rostou i otacky vetraku, tak alternator urcite nedobiji vyborne
Namazat, uvidet. Preju peknou zabavu pri vyndavani topeni, popripade pri jeho spusteni a demontazi vetraku smerem do kufru.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.6.10, 17:01 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Vyčkám nejspíš na nový topení od Carlose...
Mě přijde alternátor ok...když se mi vytloukla baterka kvůli zapnutým světlům, stačilo to pustit z kopce, projet a baterka se dobila myslím dobře, protože toho vydrží fakt hodně.
Kdybych kupoval altík - jak vlastně zjstím, že za něco stojí a není to stejně špatný?
|
2.6.10, 17:08 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ak ma na sebe ze magneton tak je zly
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
2.6.10, 17:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Mě se zdá, že větrák od topení jde vytáhnou normálně do kufru, ne? Ale musí se nějak ohnout případně uřezat ten plech na větrákem. Ten bude potřeba asi namazat. Ty zvuky nejspíše dělají přidřené opotřebované ložiska ventilátoru. Pokud napětí tak hodně kolísá(při volnoběhu menší a při přidání plynu roste), tak to není dobré dobíjení. Změřit napětí na volnoběh a při vyšších otáčkách a nahlásit.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.6.10, 17:15 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Měřit kde prosím?
|
2.6.10, 17:17 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
najprv na altiku ( na tej matke na 10 klucik ) potom na aku , zisti rozdiel , a potom aj na vetraku pricom kostru pre meranie vetraku ber z kostriaceho kabliku a nie z kasne . pripadne mozes skusit osukat kostru - mne to dost pomohlo ( nikto to nerobil od roku pana 86 )
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
2.6.10, 17:59 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
ok, zkusím..a napíšu, díky
|
2.6.10, 18:25 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
na original alternatore byt 55A s velkou remenicou a spravne nastavenym volnobehom to nikdy nepojde poriadne, dovolim si tvrdit ze ani na novom aute to neslo (a teda plus este rozsvietene svetla) to proste nieje technicky mozne vzhladom na vykonovu charakteristiku toho alternatoru
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
2.6.10, 18:45 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
takže co, altík z fábky by mohl pásnout ne?
|
2.6.10, 18:56 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ano, jen upravit dolni drzak...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.6.10, 19:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|