Autor |
Zpráva |
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
odcházející reduktor?
popis problému:
po ohřátí na provozní teplotu přestane Rapid ject, během chvilky klesne teplota motoru o 30°C ( ), reduktor byl po zastavení namrzlej, ale obě vodní hadice byly ohřátý (atejně jako zbejvající vodní hadice), hadice na plynej LPG byla ledová, z filtrboxu (ten byl taky studenej) byl dost cítit plyn.
na benzín mi to akorát nedrží volnoběh, ale to je (ne)seřízenim karbu, schválně jsem si dávaL pozor na teplotu motoru, ta jenom vyleze na provozní, a tam drží ať se děje co se děje...
tenhle reduktor (zn. BRC) je tam cca rok, všechno výměný bylo při montáži dávaný nový... to mi už odchází?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
8.6.10, 15:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
asi ti ta voda v reduktoru necyrkuluje máš napojený reduktor T kusy nebo v serii s topení, nebo na tu tenkou propojovací trubičku miloš
|
8.6.10, 15:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to je chyba väčšiny montérov, oni to zapoja ako odbočku, čiže paralelne do malého okruhu, treba to zapojiť tak ako sa to dáva na Favo - do série, čiže aby všetka voda v malom okruhu išla cez reduktor..
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.6.10, 19:04 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
reduktor mam paralelně k topení, ale to mam prakticky furt vypnutý...
URU píše: během chvilky klesne teplota motoru o 30°C když nad tim tak přemejšlim, to by mohlo znamenat že voda přes reduktor jde URU píše: hadice na plynej LPG byla ledová, z filtrboxu (ten byl taky studenej) byl dost cítit plyn.
na to mě napadá že reduktor z nějakýho důvodu pustil místo plynýho LPG kapalný...
s tim zapojenim do série by to šlo, kdyby nebyl u topení regulovatelnej průtok vody (to snad favo nemá)... leda do série s vyhřívánim sání...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
8.6.10, 19:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
u feldy to mam seriově s výhřevem sání
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.6.10, 20:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
742 nemá malý okruh kúrenie je tiež len odbočka s malého okruhu
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.6.10, 20:05 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Michalkatka: teď malinko nevim jak to myslíš... 742.135/136 má z domku termostatu hadici přímo na topení a z topení potom druhou hadici na vodní čerpadlo... a výhřev sání je vlastně to samý, jenom má vlastní vývody na domku termostatu a čerpadle... tzn. topení je paralelně s výhřevem sání a zároveň paralelně s velkym okruhem...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
8.6.10, 20:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
URU píše: Michalkatka: teď malinko nevim jak to myslíš... 742.135/136 má z domku termostatu hadici přímo na topení a z topení potom druhou hadici na vodní čerpadlo... a výhřev sání je vlastně to samý, jenom má vlastní vývody na domku termostatu a čerpadle... tzn. topení je paralelně s výhřevem sání a zároveň paralelně s velkym okruhem...
však áno, dať to do série s výhrevom sania, to je malý okruh, tadiaľ ide voda stále...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.6.10, 20:34 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
možná to někdy teda přepojim, ale nejde mi do hlavy proč se nic podobnýho nestalo během předcházejících 5000km?
prostě problém jestli rekuktorem teče nebo neteče voda to asi nebude...
a navíc taťka to má a Drakoušovi úplně stejně (akorát Š120 nemá vodní výhřev sání) už 10 let a zatim s tim žádnej podobnej problém neměl...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
8.6.10, 20:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to ja neviem, možno máš zavzdušnený systém...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.6.10, 20:58 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak jsem to zkontroloval, zavzdušněný to nebylo... nějak mi docházej nápady co s tim je...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
9.6.10, 10:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
je to rozbitý
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.6.10, 14:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|