Autor |
Zpráva |
hemmstock
Příspěvky: 8
|
Felicia r.v. 95 - problémy se startováním
Dobrý den,mám problém se startováním feldy. do dnešního rána dělala stále to samé. přiblížim: jedu z práce v pohodě chytne,zaparkuju doma-po cca půl až hodině chci je pryč a nechytne, točí jak blázen ale nenastartuje (po cca 2-3hodkach v poho chytla)... bylo mě porazeno že to bude nejspíš čidlo otáček (snad se to tak jmenuje). jenže dneska ráno sem chtěl jet do práce a prd nechytla ani studená - opět to samé točí jak blázen ale nanastartuje. nevíte někdo čim by to mohlo být? nespolehlivé auto je nejhorší co může být. děkuji předem za nějaké nápady. Hemmy
edit: je to motor 1.3 50kW (bmm)
Naposledy upravil hemmstock dne 9.6.10, 09:52, celkově upraveno 4
|
9.6.10, 08:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
je to 1.3 bmm nebo 1.3 mpi
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
9.6.10, 08:54 |
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
tak se podívej na motor .. jestli tam je napsané mpi a zapalovací lišta .. nebo jestli tam je rozdělovač a kabely ke svíčkám ... no každopádně by to chtělo diagnostiku ... jestli mi dáš mail tak ti můžu poslat dílenskou příručku
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
9.6.10, 09:41 |
|
|
hemmstock
Příspěvky: 8
|
sem myslel jestli to někdo neví takhle z vlastní zkušenosti,abych to třeba mohl opravit sám, než to někam odvezu na opravení...
|
9.6.10, 09:56 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
JeeRKa: Jestli je to r.v. 95 tak to MPI nebude určitě
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.6.10, 10:00 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
On to snímač otáček klidně být může... Až se ti to stane tak zkus jestli dává jiskru když protáčíš přes startér motorem... Jestli jiskru dávat nebude tak je buď problém ve snímači otáček a nebo zapalovacím modulu.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.6.10, 10:04 |
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
tj ... moc o feldách přehled nemám .. od kdy jsou mpička? ... 96?
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
9.6.10, 10:07 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
JeeRKa: Ano od 96... přesněji od modelového roku 97 tzn. že náběh byl od léta 96.
hemmstock: Jinak když budeš zkoušet tu jiskru bylo by fajn vytáhnou i pojistku palivového čerpadla ať se ti to neuchlastá (za předpokladu že je čerpadlo OK a není problém v něm)... Je to 4 pojiskta zleva když otevřeš pojistkový panel. Jiskru vyzkoušíš tak že vytáhneš prostřední kabel z víka rozdělovače (ten co jde ze zapalovacího modulu do rozdělovače) a konec přidržíš (např. v izolovaných sikovkách) cca 1 cm od hlavy nebo bloku motoru a někdo ať ti zkouší startovat.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.6.10, 10:25 |
|
|
hemmstock
Příspěvky: 8
|
díky vyzkoušim. ale kdyby nebyla jiskra tak by to nestartovalo nikdy,ne? problém už byl dřív jen v zahřátém stavu...
|
9.6.10, 10:28 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
To máš pravdu, ale jde právě o to až se ti to stane tak jestli ona jiskra jde... Pak by to znamenalo pokud by nebyla že ti odchází buď snímač otáček a nebo zapalovací modul a někdy prostě vysadí. Snímače otáček a zapalovací moduly tohle dělají když jsou na odchodu že takhle blbnou.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.6.10, 10:30 |
|
|
hemmstock
Příspěvky: 8
|
ok. takže když nepůjde ta jiskra když se to stane,ničim jiným to být nemůže? bud snímač otáček,či modul? dám vědět jak sem dopadl...
|
9.6.10, 10:40 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Když nebude jiskra tak to znamená že řídící jednotka nedostává signál o poloze klikové hřídele ze snímače otáček takže ani nevysílá impulzy do zapalovacího modulu ...to je případ špatného snímače otáček. A nebo signál ze snímače otáček dostává a vysílá impulzy do zapalovacího modulu ale vzhledem k vadě modulu už nedojde k tomu aby dával jiskru.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.6.10, 10:48 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Tady máš k tomu nějaké čtivo http://stekly.wz.cz/bmm.html
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.6.10, 10:52 |
|
|
hemmstock
Příspěvky: 8
|
díkes tam toho je, odpo si to projdu... ještě otázečka. když jiskra půjde,tak to bude palivový čerpadlo že tam nežene benzín? nebo to může být ještě něčim jiným...
|
9.6.10, 10:58 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Tak tak.. Když bude jiskra tak bude problém v palivové soustavě... nízký tlak čerpadla apod. Ale tohle jak to popisuješ tak to spíš vypadá na ten snímač nebo modul. Vždycky je to buď palivo nebo jiskra (eventuálně ještě vzduch, ale to by musel být vzduchový filtr totálně neprůchozí a navíc to patří do běžné udržby). Ty musíš zjistit co tomu chybí... jestli jiskra nebo palivo a od toho se odpíchnout dál.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.6.10, 11:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|