Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 14:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Po úpravě potrubí špatně jede 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek Po úpravě potrubí špatně jede
Když jsem měl sundané sací potrubí, tak jsem si řekl, že ho trochu upravím. V místě pod karburátorem jsem takovou frézkou do vrtačky trochu upravil ten prostor. Všechny ty výstupky jsem srovnal, zaoblil a udělal jsem tam velkou díru, aby mohlo palivo pěkně do motoru. Potom jsem to ještě trochu přebrousil smirkem a dal na auto. Současně s tím, jsem z toho plechu pod karburátorem vystříhal ty plechový packy, vyčistil karburátor a vytáhnul klapku z filtru. A od té doby, to jde špatně za plynem a dělá to strašný rachot. Jsou to takové rychlé rány do sání, když na plno dupnu na plyn a vůbec se mi ten zvuk motoru nelíbí. Dnes jsem s tím experimentoval, přehazoval potrubí a ten plech pod karburátorem a zdálo se mi, že s neupraveným potrubím je ten motor daleko klidnějí a tišší a rychleji reaguje na plyn. Jak je to možné? Nestalo se vám to někomu po vystříhání toho plechu pod karburátorem?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.3.07, 15:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja ty trojuhelniky jen vice naohybal dovnitr :) ale vliv sem nepoznal, jelikoz sem pri tom udelal vice uprav/oprav na karbu ... Nemas to jenom spatne serizeny? Bohatost, volnobeh ... ? :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.3.07, 15:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Seřízený je to dobře, dokonce dvakrát po sobě. Ale dnes když jsem přehazoval potrubí, tak s tím neupraveným se mi to zdálo daleko lepší, přitom bych řekl, že tam stojí v cestě všechny ty záhyby atd. A to mnou upravené sání je pěkně s plynulými přechody a pořádnou dírou. To by přeci mělo jet líp ne? Asi se nevyplatí na motoru experimentovat. Jo a na tom plechu jsem ustříhnul ty packy i tu středovou přepážku, takže v tom plechu byla uválná díra stejná jako v té pertinaxové podložce.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.3.07, 19:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Moc mě nestraš protože to chci taky slícovat. Tohle je úprava na zlepšení a né na zhoršení.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


24.3.07, 19:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Já jsem nic nelícoval, jen jsem odebral spoustu materiálu v místě pod karbecem.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.3.07, 19:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Já tě chápu :D - asi jsem se špatně vyjádřil.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


24.3.07, 19:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Ty trojúhelníky tam jsou kvůli lepšímu rozvíření směsi v sacím potrubí, možná proto ti to kravne - zkus tam dát origo plech, nevystříhanej...

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


24.3.07, 19:46
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ted me napadla takova ptakovina: neprobrousils to nekde durch? :lol:
A tesni to vsude? pod karbem a potrubi u hlavy a tak :) Neni prohnutej karbec?
Ty plechy sou jen pod 2. komorou a dle me uplne na rit :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.3.07, 19:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tvar toho potrubí se docela složitě vypočítává, kvůli správné turbulenci směsi, tím, že ho změníš se směs kroutí úplně jinak a může třeba dělat víry sama proti sobě, takže se v sání motá jak cigán v hospodě a motor se plní hůř. Leštění a slícování tomu pomáhá, změna tvaru ne.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


24.3.07, 19:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Potrubí jsem určitě neprobrousil, karburátor jsem rovnal pilníkem a všude to těsnilo dobře.

Drak píše:
Tvar toho potrubí se docela složitě vypočítává, kvůli správné turbulenci směsi, tím, že ho změníš se směs kroutí úplně jinak a může třeba dělat víry sama proti sobě, takže se v sání motá jak cigán v hospodě a motor se plní hůř. Leštění a slícování tomu pomáhá, změna tvaru ne.


To chápu, ale spíše bych očekával, že to bude špatně proudit v neupraveném potrubí, však všichni víme, jak to tam vypadá. Ale beru, že možná ty dvě komory a uzký kanálek mei nimi nějakou funkci má. Aspoň se nebudu snažit příště nic vylepšovat. :D

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.3.07, 20:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tak uzky kanalek dle mych zkusenosti vliv nema, musim mit totiz 2 pertinaxovy podlozky a tudiz sem s timto na tom skoro jako ty. Na sani mam pertinax pak ten kryci plech zase pertinax a pak karb, samozrejme mezi vsema vecma je papirovy tesneni :) Jinak sem mel karb moc nizko a filtrbox mi vytahoval viko karbu :evil: je akorat blby ze nemam moc zasroubovany matky co drzej karb, tehda sem nemel delsi stefty a nechce se mi to zas rozdelavat kdyz to uz konecne vsechno facha jak ma :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.3.07, 20:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tam de spíš o to, aby do obou půlek sběrače proudilo přibližně stejný množství paliva, změnou tvaru se to plní jak chce, podle toho, hterá půlka motoru má větší podtlak.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


24.3.07, 20:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin píše:
Potrubí jsem určitě neprobrousil, karburátor jsem rovnal pilníkem a všude to těsnilo dobře.

Drak píše:
Tvar toho potrubí se docela složitě vypočítává, kvůli správné turbulenci směsi, tím, že ho změníš se směs kroutí úplně jinak a může třeba dělat víry sama proti sobě, takže se v sání motá jak cigán v hospodě a motor se plní hůř. Leštění a slícování tomu pomáhá, změna tvaru ne.


To chápu, ale spíše bych očekával, že to bude špatně proudit v neupraveném potrubí, však všichni víme, jak to tam vypadá. Ale beru, že možná ty dvě komory a uzký kanálek mei nimi nějakou funkci má. Aspoň se nebudu snažit příště nic vylepšovat. :D


Počkej počkej, ty jsi ubrousil to zúžení v sání? To je velká chyba, jediný co tam můžeš udělat tak je odstranit otřepy po odlejvání ale to zúžení tam musí zůstat, jediný kde není tak u čtyřkanálovýho sání na Rapida ale na stodvácovím sání s dvouma větvema musí jednoznačně zůstat.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.3.07, 22:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jak jsou v potrubí pod dvěmi komorami karburátoru takový ty dvě válcové díry a mezi nima je ten kanálek, tak jsem ho rozšířil tak, že nahoře byla oválná díra a dole se trochu zužoval. Ještě jsem zvětšil díru přímo u vstupu do potrubí. To by mě nenapadlo, že to tam má nějakou funkci. :oops: . Jsem si myslel, že to akorát brání LPG se dostat do motoru. Teď s tím potrubím to dělalo strašný rachot, mě přišlo, jakoby to pokaždé střelilo do sání. Tak tam dám neupravené, jenom obrousím ty otřepy. Takové práce to dalo a je to k ničemu. :( . Až to sundám z motoru, tak to vyfotím. A můžu se zeptat, k čemu tam to zúžení je?

Teď u tohoto potrubí byla ta trubička pro odebrání podtlaku pro reduktor asi 3cm před koncem potrubí (u hlavy motoru). Na druhém autě ji máme našroubovanou místo šroubu co držel ten plech pro odebírání teplého vzduchu na sání - takže oprostřed potrubí. Zajímalo by mě, jestli je nějaké řešení lepší? Já bych to radši dal doprostřed, aby to ovlivňovaly všechny 4 válce. Nebo je to úplně jedno?.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.3.07, 09:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja to potrubi mam taky vybrousenynahore je to proste oval a je skoro az dolu.... cim novejsi motor, tim sirsi ten kanalek je...podivej se na saci z r.78 a z r.88 anebo pak na saci ze 130ky.... ja s tim problemy nemam..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.3.07, 09:12
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz