|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
vacice
hosi jak poznam co to je za vacku?tak je to z facka,byla v bloku BMM 40 KW....ale tak kdovi ci je puvodni to je jedna vec....nikde na ni neni nic vyrazene,nevite jak to poznam?nebo kdyz pomerim nabehy?poradte diky
|
8.6.10, 11:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
zmeraj zdvih na palcoch a priemer zakladnej kruznice
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
8.6.10, 11:28 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
myslis nejvyssi vrcholek na vystupku vacky a pak to uzke...du na to
|
8.6.10, 11:31 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
takze,co sem nameril 32.15 a 26.40.....toz nevim:(
|
8.6.10, 11:34 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
No je to ta nejsériovější z nejsériovějších Favorit,Felicia a to 26.40 bude nejspíš 26,5mm....
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
8.6.10, 21:58 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
aha,je to dosti mozne,podle me by to melo byt BMM 40 KW....pak tam mam jeste jednu,tu zmerim zitra...zatim diky
|
8.6.10, 22:14 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ať nezákládám nové téma. Chtěl bych poprosit nějakého šikovného motoráře o nějaké vysvětlení. Jsem zklamán z toho mého motoru, myslel jsem, že je upravován více. Ale teď k dotazu. Jaký má vliv vačka na chod motoru? Vím že se posune kroutící moment trošku výše, tedy na vyšší otáčky. Kdybych chtěl do favo motoru dát nějakou ostřejší vačku, tak musím dát i tvrdší pružiny ventilů? A má vačka ještě nějaké jiné pozitiva na chod motoru? Předem děkuji.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.6.10, 09:03 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Študuj, hľadaj aj tu, aj na Virte, je toho popísaného dosť...neviem, či sa o tom nehovorí aj v článkoch tutu na TW (teória motoru)...
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=387
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.6.10, 09:38 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Počtu, ale já myslel nějaké praktické rady, někoho kdo se v tom vyzná. Ne složité výpočty a teorie.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.6.10, 11:16 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
líp se plní motor, jde líp vytáčet a jde do vyšších otáček a jde tak nějak lehce...jde prostě líp
tvrdší pružiny jsou potřeba až od 280tky vejš, kde už se točí fakt velký točky a ventily při těch rázech odskakujou
zatim se na to vykašli, já to teď stavim na LPG, budu testovat co s tim jde a nejde a pak ti dám vědět ...nebo jeslti chceš, zajeď do excelu a tam ti daj vačku a k tomu i soft
vačka je dost znát, ale skoro bych řek, že pořádně upravená hlava víc...ale zase hlava s vačkou je mazec
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.6.10, 17:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Teď nemám penízky, ale plánuji dát trošku ostřejší vačku. Do excelu bych fáčkem asi nedojel, nevím. Ale vačky, pokud je Čepek ještě vyrábí, myslím že to je 264/258 ° nebo tak nějak, tak prý jsou výborné. Myslím co se provedení týče. Nejsou ojebané při výrobě a jsou i nějak upravené povrchově. Ještě uvidím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.6.10, 21:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja sa tomu vôbec nerozumiem tak nebudem do toho kecať....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.6.10, 21:14 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja tomu nerozumim, ale ve 2 vozech mam vacku 254/254 a projevilo se mi to nizsi spotrebou, musis sledovat i mernou spotrebu, ne jenom stojan na pumpe. pro 4kvalty je ostrejsi vacka idealni, prrotoze pri stejnym rezimu uzivani snizis spotrebu..u favorita nevim
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
20.6.10, 21:47 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
upravena hlava je mysleno snizit,zalestit,popripade zvetsit kanaly a udelany ventily?
|
21.6.10, 01:12 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Klukin1988 píše: upravena hlava je mysleno snizit,zalestit,popripade zvetsit kanaly a udelany ventily?
třeba, nebo dát jiný ventily, vyfrézovat vodítka, dát sodíkový ventily, upravit spalovák, slícovat se sáním, zvětšit kanály, ošetřit povrch kanálů atd atd
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.6.10, 18:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|