|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
těsnění
Nazdar všichni. Mam takovej menší problém. Mam v háji to těsnění mezi svodama a přírubou vejfuku. A tady začíná problém. Mam strženej jeden ten štefl, takže mi to drží jenom na dvou šroubech. Tim pádem mi tam utíkaj výfukový tentononc a mam černej celej motor včetně nádržky na vodu do chladiče. Nejsem schopnej ten jeden štefl povolit a vyměnit. Dá se s tim něco udělat, aniž bych musel měnit svody? Díky za odpovědi a rady.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
25.3.07, 15:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: těsnění
solista píše: Nazdar všichni. Mam takovej menší problém. Mam v háji to těsnění mezi svodama a přírubou vejfuku. A tady začíná problém. Mam strženej jeden ten štefl, takže mi to drží jenom na dvou šroubech. Tim pádem mi tam utíkaj výfukový tentononc a mam černej celej motor včetně nádržky na vodu do chladiče. Nejsem schopnej ten jeden štefl povolit a vyměnit. Dá se s tim něco udělat, aniž bych musel měnit svody? Díky za odpovědi a rady.
Zkusit nahřát autogenem. Jinak asi nic jedině utrhnout a odvrtat, jde to ale chce to mít pevnou ruku a nervy.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.3.07, 15:35 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Pořádným hasákem ho musíš buď povolit, nebo ukroutit, máš někde k dispozici autogen? Jestli jo, tak nahřát a hasákem povolovat, jestli ne, tak vymontuj sběrač, uřízni šteft, opatrně odvrtej a dej novej. Když už ale ten sběrač budeš mít dule, tak zkus vrakáč, za tu dřinu to nestojí.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
25.3.07, 15:38 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Někdy nemusí být ani autogen a stačí propan s hořákem..
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.3.07, 15:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mně se zas podařilo tam céočkem navařit 12 matku a utahovačkou jsem to překlepával sem tam až to vyjelo, přímo na motoru pokud je tam pevnostní šroub, tak odvrtávání nejhorší vaianta miloš
|
25.3.07, 16:06 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
já to postříkal uvolňovačem (na bázi molybdenu) nechal dva dny poklepal kladivem a pak vytočil ve svěráku
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
25.3.07, 19:23 |
|
|
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
tak jsem to udělal tak, že jsem svody sundal, místo závitu M8, jsem tam udělal M6. No jo, ale ten vejfuk byl nějak nakřivo a porádně to nelícovalo. Takže když jsem to dotahoval, tak sem to urval. To je fakt práce na ho**o. Už shánim svářečku, abych to udělal natvrdo.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
1.4.07, 10:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|