Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 339 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Další
 Návštěva Kvasin aneb 1. Východočeské setkání 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Já taky ne, něco dělat sem se donutil až kolem 15tý. :roll: Ale za to sem do ted zvládl několik vymrdávek na KITce, takže se to vyplatilo.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


26.6.10, 19:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
tak to já myslel že začnu rozebírat hnědáka a nakonec jsem šel posekat trávu a vyhubit plevel. Snad se už zítra do toho pustím:-)

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


26.6.10, 19:24
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Věřim že ta cesta do vrchu a z vrchu musela bejt paráda jak to tady pročítám. Bohužel mě mrzí že jsem nemohl zůstat déle, ale to by pro mě už asi bylo dost náročný.

Na dálnici jsem si musel dát dvě silná kafe, neboť jsem usínal.

Věřim že v podobném duchu pohody se bude konat letošní sraz na kterým se zase sejdou tito skvělí lidé.


26.6.10, 19:39
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Pepo neomlouvej se. Já se prostě smál nevim proč, jak od tvýho kola lítá všecko co není asfalt :lol: Sem viděl prostě gejzír od pravý zástěrky tvýho Rapida, co se chce vyhrabat hlava nehlava hore kopcom :D Bylo to skvělý :wink: :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


26.6.10, 20:16
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jj Dawide souhlasím s tebou :wink: ....

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


26.6.10, 20:18
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
takze jak to tady ctu tak Sadra17 byl na prohlidce fabriky v Kvasinach

MATE nekdo jeho fotografii?

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


26.6.10, 22:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
21lucas: poklikaj stranky nazad. http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 880#378880

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


26.6.10, 22:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
DK >tak to sem prehlidnul :-D

ale porad jakakoliv fotka Sadry je zezadu nebo z boku je nekde videt uplne jeho oblicej :shock:

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


26.6.10, 22:23
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Se kdysi sám vyfotil v kvádru...ale jesi to bylo v některým plniči nebo kde. :P

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


27.6.10, 09:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
http://libimseti.cz/Sadra17 ?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


27.6.10, 11:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
Tak protože už se mě ptalo více lidí co na tej lince vlastně dělám tak se vám pokusím popsat co vše umím a znám :-)

Celý kolotoč začíná na padacím výtahu z tunelu vedoucího z lakovny. Nahoře je auto naloženo na výtah a padá dolu na linku. Zde je složeno na pozici u ROOMSTERU označena jako 100. Zde je auto načteno do systému. Pak se přesouvá na pozici 101.

101 A (karty) Na tomto pracovišti se zakládají tazv karty vozu a připraví se montážní výlep (ten velkej papír na kapotě většinou) plnej pro Vás nesmyslů, ale pro mě je to docela srozumitelná řeč:-). Tato pozice je na úrovni pozice 100 Zde je karta složí a jde se na pozici 101 kde se podle výlepu zkontroluje číslo kastle (jestli sedí) pokud ano desky letí do auta a s výlepem paní pokračuje k vozýku kde ho opatří samolepící páskou a i s vozíkem se odebere k přední kapotě, kterou nadzvedne, založí ložisko vzpěry a lůžko vzpěry do nosníku. Pak dá vzpěru a vše pomocí jí zajistí. Následuje vylepení montážního výlepu a jeho přečtení. Umístí se držák vzpěry na kapotu, krytky štělovacích šroubů kapoty, držák bovdenu otevírajícího kapotu, dvě rapidky do P nosníku a na něj se umístí je-li přítomna klima držák klimatizace pomocí dvou samřezných šroubů. Následuje odjezd s vozíkem na jeho místo. Do ruky se berou 4 šroubky a dva kuláky které se přišroubují na auto na pozici 102 a zasunou se plynové vzpěry na místo. Další krok je namazání dorazů pátých dveří ve vosku a jejich našroubování na jejich místo. No a posledním krokem je umístění svařovenské a lakové karty do desek k montážní dokumentaci a odchod pro další kartu.

101 B (pravé dveře) První krok je zvednutí 5 dveří na stanovišti 102 a umístění plynovek na navařené kuláky a vyndání přípravku proti odření laku. Pak se odjistí dveře na pravé straně a vše se dá na trnový regál. Do ruky se vezme vzduchová povolovačka a odšroubují se čtyři šrouby z pantů dveří. Ty se umístí na vozík dveří. Následuje aktivování vzduchového manipulátoru a demontáž dveří a jejich umístění na připravený vozík. Poté se manipulátor zajistí v nulové poloze a zajistí se i dveře na vozíku proti otevření a poškrábání. Vozík se přetlačí na pozici 102 levé dveře a lince se dá pokyn že je vše hotovo nyní se pracovník přesune na své místo kde jde přitáhnout další vozík a umístí ochranné folie na přední blatník a následně na ně dá laminátové kryty proti poškození a škrábám.

102 A (levé dveře) Zde se jako první namontuje držák vzduchového filtru na motory TSI TDi a HTP poté je dána fólie na přední blatník a odjištěny dveře. Odšroubují se a pomocné manipulátoru jako na pozici 101 se umístí na vozík kde jsou zajištěny a následně pracovník vezme narážečku a šest rapidek. Odtlačí vozík do výtahu na plošinu a pošle ho tam. Natluče šest rapidek do kufru a jde osadit z právě přivezeného vozíku lamino kryty a dát lince pokyn dokončeno.

103 A (ražení TMB) Další pozice obsazená ženou. Umístí se centrování samolepky VIN pod čelním oknem. Dají se dvě ucpávky na Levý A sloupek zalepí se dva montážní otvory na podlaze vozu vedoucí do dutiny. Následuje odchod k laserovačce kde je vzán štítek s VIN a odjistí se raznička, která se umístí na pravý podběh a zajistí. Načte se výlep a kód karoserie z lakovny. Počítač vygeneruje TMB, které je zkontrolováno a zapne se ražení. Mezitím je se jde vylepit VIN pod sklo a zalepí se textilní páskou. Oddělá se přípravek pro lepení a jde se k razničce kde je vozík s dorazy a ucpávkami. Dvě se dají do motorového prostoru a umístí se čtyři dorazy kapoty na své místo. Zatím skončí ražení a rameno se zvedne. Odjistí se a pošle do zkl. polohy. Vyražen číslo je ometeno štětkou a následně odmaštěno a zalepeno průsvitnou folií a odstraněn vzduch. Berou se další tři ucpávky. Dvě se umístí do pravého A sloupku a jedna do středového tunelu. Následně se vylepí vin na pravý B sloupek kde je i kategorie vozu a jeho hmotnostní údaje. Dá se razítko na výlep a hotovo. Max se jde ještě doladit odvzdušnění folie přes TMB.

103 B (pravé západky) Odjistíme planžetu a umístíme přípravku pro montáž západek. Následuje umístění posuvného držáku pásu na B sloupek a jeho přišroubování. Další krok je montáž senzoru airbagu. Odloupne se samolepka přiloží senzor, chytne se šroub a dotáhne utahovačkou na předepsaný moment. Následuje omalování šroubu na senzoru a zamalování šroubu na posuvném držáku. Dají se dvě razítka do karty vozu a jde se přišroubovat západky. Nejdřív se první šroub přichytne jen nasladko a pak se druhý dotáhne naplno a opět se dotáhne první. jinak hrozí poškození závitu. Poté se sundají přípravky a osadí novými západkami. Natlučou se tři rapidky do C sloupku a dají čtyři belhofy neboli nýtovací matice.

103 C (zámek pátých dveří) vybere se správný zámek a tahovka nebili spínač zámku. Zámek se umístí na místo a zajistí přípravkem. Přichytne se dvěma šrouby a třt se dotáhne už natvrdo a po něm i zbývající dva. Dají se na ně momenty a sundá přípravek. Následuje přivření dveří a umístění čtyř rapidek na uchycení lampiček spz. Umístí se tahovka a dveře se nechají zvednout. Tahovka se zajistí plechem a dotáhne dvěma matičkama pomocí pádlové utahovačky. Nacvaknou se mřížky odvětrávání do rezervy a vybere se šest šroubků ma dva stavitelné dorazy pátých dveří. Dva se chytnou nasladko a opět třetí nadoraz a domomentování zbývajících šroubů. Posledním krokem je přišroubování dorazu na páté dveře pomocí jednoho šroubu a odjezd vozíkem zpět na místo a příprava dalšího zámku.

103 D (pravé západky) Je to obdobné jako pozice 103 B akorát je prohozena montáž západek s montáží senzoru a nedávají se belhofy, ale dvě gumové průchodky od motoráku do kabiny a protahuje se jima bovden.

104 A (levá pirella) Z bedny se vezmou dva molitany a umístí se do dutiny prahu přes B sloupek. Následuje přesun k bedně s přední pirellou a zde se vezmou dvě a jedna se podá jako molitan kolegovi na druhé straně. Pirela se natáhne na rám a jde se pro zadní a to je obdobný postup. Následuje zarolování neboliu secvaknutí plechu v pirelle, aby nešla jen tak stáhnout. Pak se podle typu auta levák/pravák zvolí správný držák cocpitu a přípravek. Ten se přitáhne na daný momenty a omaluje. Dá se razítko do karty a zacvakají se čtyři rapidky do A sloupku. Signál a jedem.

104 B (pravá pirella) obdobné jako u levé, ale mezitím se ještě nacvakne na místo násuvná matka na tunel k šalt páce.

105 A (tlumení) podle výlepu se vezme typ deky na přední motorovou stěnu a ta se zajistí jedním žebříčkem na tzv. tukru. dá se další ucpávka na A sloupek a přišroubuje se pomocí plastových matek. Následně se dají dvě rapidky opět do A sloupku a držák bovdenu. Na bovden se přechytne páčka kapoty a vše se dvěma samořeznými šrouby přichytne do rapidek a bovden se zacvakne do držáku. Je-li na autě parkovací systém nacvakne se pomocí rozpěrných nýtů repruduktor pípání. Podle toho zda li má auto parkovák a tažné se vezme 7 žebříčků a pokud nemá ani jedno jen 3. Ty se umístí na levou postranici zevnitř. Následně se vyberou vhodné kryty odvětrávání a přešroubují se pomocí čtyř plastových matek na tukry a jde se na pozici 103 B a umístí se deka na stranu spolujezdce. Opět odmačkáváme.

105 B (el. 5 dveří) podle typu se vybere vhodný el. svazek. vezmou se dvě průchodky a dvě tzv. žáby a ty se umístí na výstupky na příčce v kabině. Následuje protažení el. do dveří z prostoru mezi dveřmi a kastlí následně se doprotáhne téměř až na doraz a zasune do protahovací punčochy. Protáhne se levým sloupkem u pátých dveří. Zde se vytáhne kabel výhřevu a dá se na něj první průchodka. Následuje sundání punčochy a zapojení zámku, tahovky, vytažení hadičky na ostřikovač a příslušné kabeláže ke stěrači a lampičkám. Pak s doprotáhne asi 1m. dlouhá svazeček dvou drátů do pravého sloupku kde se opat pomocí vlasce protáhne do prostředka a dá se další průchodka a protáhne se konektor na třetí brzdové světlo. Vše se zacvakne pomocí pastových tuker na své místo. Následuje protažení kostky, hadičky a kostry do dutiny v D sloupku a rukou se vyloví a protáhne do kabiny. Zacvakne se průchodka a hotovo.

106 A (pravé pásy) Namontuje se ŘJ. airbagu a vyberou se vhodné pásy a umístí se do auta a jejich samolepkové kódy se nalepí na montážní kartu vozu a dají se razítka. Následně se z výlepu načte počet momentů. Pásy se přichytí šrouby a šroubovákem, aby nedošlo k poškození závitu. Namontuje se vedení pásu na B sloupek pomocí dvou samořezek. Vše se dotáhne a dá se buď jeden anebo pět belhofů podle toho jestli má auto hlavové airbagy. Pokud má, dá se jich víc.

106 B (pátá pirella) vyzme se z bedny a natáhne na rám pátých dveří. Zaroluje se a zkontroluje se, jestli nedošlo k protržení. Následuje montáž lampiček SPZ, nacvaknou se na konektory a dotáhnou se čtyřma samořezkama do rapidek. Následuje přesun na pozici 105, kde se dá deka přes příčník a ucpávka do pravého A sloupku. Deka se přichytí zatlučením tří špuntů a nasazením dvou nástrčných špuntů.

106 C (levé pásy) obdobné jako u pravých pásů jen se ještě místo ŘJ airbagů dává třetí pás do střechy vozu pro cestujícího na prostředním sedadle.

107 A (manipulátor cocpitu) Nabere se cocpit z vozíku který přijel výtahem z plošiny. Přehodí se kabely, a pytle s el. svazkem do kabiny vozu vše se odjistí o vozíku a vyjede se do nulové polohy. Odmačkává se výtah a přijíždí další auto. Do něj se najede řidičovými dveřmi a začne se s rozbalováním a nacvakáváním el. svazků do připravených pozic. mezi tím se cocpit vycentruje v autě a začne jeho montáž. Po montáži se vyjíždí ven a nacvakne se k díře u antény držák kabelů antény.

107 B (levá zástavba) po příjezdu manipulátoru se pracovníkovi na pozici 107 C podá svazek el. do motoráku. Následuje odmáčknutí a posun manipulátoru do polohy kdy jde namontovat do 1 sloupku propojka dveří a začne se první nacvakávání plastovývh tuker. Mezitím se odmáčkne a manipulátor najede do pozice a centruje se. Přišroubuje se a opět odmáčknutí. Manipulátor uvolní cocpit a odjíždí ven. docvakají se tukry. Namontuje se motorek stěrače na páté dveře. Dá se razítko.

107 C (plato) Zde se protáhne el. svazek do motoráku. přichytí se ručně 7 šroubů z toho je jedna super dlouhá frekvenční vzpěra. Načte se počet momentů a momentujeme. po dotažení se vyšroubují pomocné trny a na jejich místo se umístí další dva šrouby dotáhnou se. Následuje nandání deky tlumení od motorového prostoru a její zajištění. Razítko, signál a odjezd.

107 D (pravá zástavba) Obdobné jako u levé akorát se natahuje ještě kabel k nádrži a podává boční kryty

107 E (el. kabiny) tento pracovník roztahuje ty nejdelší kabely po autě a dává na auta s hlavovým airbagem další dva senzory.

108 A (el. motoráku) Roztahá se a nacvaká el. po motoráku a vše se uloží na své místo a zajistí. Přišroubuje se správná anténa a dají se průchodky na lanovody a do nich se lanovody protáhnout (velké alu. trubky). V případě, že je auto pravák se ještě umístí posilovač brzdy a dotáhne se čtyřma maticemi plus se namontuje spínač brzdových světel dvě razítka a nazdar.

108 B (lícování pátých dveří) Jedná se o předlícování. Namontuje se západka a dotáhne následně se dveře dotvarují ohýbáním a upravením pozic západky atd. tak, aby sedly. Dá se do motoráku auta na pozici 107 trychtýřek na palivové hadice a natlučí se lůžka na zadní světla celkem šest kousků. Odmačkáváme a odjezd.

109 A (pravé airbagy) namontuje se blinkr na blatník. Načte se počet momentů na airbagy je li jimi auto vybaveno a jde se přišroubovat držáky madel. Na každou stranu dva po třech samořezných šroubech. Pokud je auto vybaveno bagy je tam povolena matice nandán airbag zapojen, kód nalepen do karty a oražen. Vše se přitáhne a odjezd.

109 B (levé airbagy) To samé jako napravo akorát je li auto praktik dává se několik belhofu stejně jako napravo. Plus někdy do pátých dveří je- li auto vybaveno mříží v zadním okně.

109 C (lůžka) Podle motoru se umístí a nasladko přichytnou, následuje přesun do zadní části vozu a montáž zadních skupinových svítilen a jejích lícování.

To je asi tak vše co umím. Kdyby měl někdo nějaký dotaz ptejte se :)

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


27.6.10, 13:14
Profil ICQ
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
Matthes píše:
http://libimseti.cz/Sadra17 ?
ano, to je sádra:-)

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


27.6.10, 13:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Josef.Radocha píše:
To je asi tak vše co umím. Kdyby měl někdo nějaký dotaz ptejte se :)


tento postup si budem musieť nacvičiť opačne, až raz budem rozoberať aj také :oops: :oops: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


27.6.10, 13:49
Profil
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
už předem tě lituju :lol:

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


27.6.10, 19:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
asi takhle nějak probíhal "závod do vrchu"

napravo skála nahoru, nalevo sráz se svodidlem, předtebou červenej rapid, zatebou zelenej favorit, krásně rovnej a suchej asfalt, cesta široká na 2 auta, celkem dobrej výhled dopředu (aspoň podle auta před tebou byl malinko odhad, jak to za tou zatáčkou bude vypadat)...

rapid se rozjíždí, 4 000 rpm na otáčkoměru mi nestačili a už mě to bylo jasný...projíždíš zatáčku na vytočenou 3jku a když přidáváš, auto sedí, nikam neujíždí a zrychluje...není to paráda?...najednou číháš další zatáčku, rapid před tebou mírně najíždí a dost řeže krajnici, s meziplynem řadíš 2jku, kola v rejdu s plynem na podlaze a jen kopíruješ cestu rapida a slyšíš lítající štěrk, jak oflákává plastizol na prahu, řadíš 3jku, příchází další zatáčka doleva, těsně před zatáčkou na brzdy, za 2 a vidíš, jak se před tebou rapid mírně houpavym pohybem dostává do přetáčivýho smyku, stáčíš kola uplně doleva a přidáváš plyn, cejtíš spálenou gumu, zasebou slyšíš vytočenej škodováckej 4válec, vidíš favorita s kolama v rejdu, hořícím levym kolem a hrozně vytlemenym patrikem-hp...pár mírnejch rychlej zatáček a přichází něco podobnýho s tim, že se rapidu před tebou zvedá přední kolo.... :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.6.10, 23:01
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 339 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz