Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 01:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Modul zapalování 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jestli ti nekde posilovac tak tam mas nekde prasknutou podtlakovou hadicku a jinak jeste....sani je u techto novych a kvalitnich vozu plastove takze jsem nekolikrat videl v miste kde usti trubka s recirkulaci vyfukovych plynu sani propalene :lol: .....takze za prve projit tesnost saciho potrubi aby nikde nesal vzduch ten posilovac myslim s timhle bude souviset pak napis co jsi zjistil....svicky ti asi nepomuzou

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


25.6.10, 22:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Jiri píše:
jestli ti nekde posilovac tak tam mas nekde prasknutou podtlakovou hadicku a jinak jeste....sani je u techto novych a kvalitnich vozu plastove takze jsem nekolikrat videl v miste kde usti trubka s recirkulaci vyfukovych plynu sani propalene :lol: .....takze za prve projit tesnost saciho potrubi aby nikde nesal vzduch ten posilovac myslim s timhle bude souviset pak napis co jsi zjistil....svicky ti asi nepomuzou


Díky za tip.Jj,tohle má plastový sání.Zrovna jsem zkoušel diagnostikou potenciometr škrtící klapky -zdá se že funguje správně.Zkusím vyndat celý sání a uvidím. Ono je u toho ke všemu úplně hroznej přístup,takže člověk nemá možnost bez rozmontování to nějak zkontrolovat.


26.6.10, 09:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Vymontoval jsem modul s klapkou a zas namontoval,auto šlape jak hodinky.Problém byl v zaseknutý škrtící klapce.
Všem (hlavně Jiri) "dík jak sviňa" za rady,tipy,informace.
Je zajímavý,že začal fungovat i posilovač brzd -asi neměl správnej podtlak.

Ještě jsme tu nějak nedořešily ty rozvody (rád bych byl v obraze jak to je).Je tada jedno kolikrát otočím klikou a zajistím trnem,pak natočím vačky na pravítka a je to ?


26.6.10, 14:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
s tema rozvodama se orientuj podle vacek ty maji jen jednu polohu a klika uz ti vyjde , natoc si vacky na pravitko, pak vytahni pravitko, pootoc malicko zpet pak dej trn na kliku a natoc na doraz....pak zkus jestli tam jde pravitko pokud ano jsou rozvody OK

ten posilovac tio nesel prave kvuli te skrtici klapce nebyl dostatecny podtlak v sani, a motor mel hodne vzduchu tim padem volnobezny ventil se to snazil regulovat ale neureguloval a proto ti skakal do zavad

proto ja rikam vzdy prvni vec tesnost sani...pri problemech s volnobehem, startama a podobne


jinak mam ted na stole land rover V8 blok KO takze se posila na opravu, tak mam ted venku 8pistu kliku a tak....drzte palce at to dam dohromady :lol:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


28.6.10, 21:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Jiri píše:
s tema rozvodama se orientuj podle vacek ty maji jen jednu polohu a klika uz ti vyjde , natoc si vacky na pravitko, pak vytahni pravitko, pootoc malicko zpet pak dej trn na kliku a natoc na doraz....pak zkus jestli tam jde pravitko pokud ano jsou rozvody OK

ten posilovac tio nesel prave kvuli te skrtici klapce nebyl dostatecny podtlak v sani, a motor mel hodne vzduchu tim padem volnobezny ventil se to snazil regulovat ale neureguloval a proto ti skakal do zavad

proto ja rikam vzdy prvni vec tesnost sani...pri problemech s volnobehem, startama a podobne


jinak mam ted na stole land rover V8 blok KO takze se posila na opravu, tak mam ted venku 8pistu kliku a tak....drzte palce at to dam dohromady :lol:


D íky za rady.Nějak se s tím při výměně roznoďáku poperu.

Když zvládáš rozvody,určitě zvládneš i 8V - držím palce.


29.6.10, 19:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Proste pamatuj na to ze jakmile povolis hlavni sroub co drzi remenici tak mas rozhozene rozvody, sezen si pravitko a ten kolik a s tim to zvladnes, kdyz tak napsi....hlavne protocit pred startem a dobre utahnout ten stredovy sroub na remenici a vackova kola pokud je budes potrebovat povolovat...nekdy to neni potreba sedi to i tak

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


29.6.10, 19:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
jj,to určitě nezapomenu,protože tkhle blbě řešený jsem to nečekal.Pravítko nemám,zkusím kouknout na netu,jestli by se nedal sehnat nákres s rozměrama.Matky na řemenicích to bude chtít dotáhnout na nějakej moment -zkusím kouknout do nějakýho manuálu (jestli seženu).Nejdřív si na to musím vyrobit,nebo sehnat pořádný nářadí.
Se zajišťováním matic proti povolení,mám dobrý zkušenosti s "tekutým kovem".Dělal jsem dvakrát prřevodovku(dvojkový kolečka,podruhý zbytek) u kawy zx9r,tam je potřeba zajistit matici spojkovýho koše.Origo to nešlo povolit vůbec.musel jsem na matku navařit kus trubky s dírou.Se zajištěním s tekutým kovem to jde povolit dvoumetrovým nástavcem bez problému.


30.6.10, 13:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
momenty se ti podivam do autodat ale ja mam nejlepsi zkusennost s timhle...na krev :D ...trn musis vyrobit a pravitko je vlastne jen pasovina nic vic....ja bych ti to mohl zmerit v praci jenze tam mame tech cepu nekolik a ja ted nevim co je na forda a co na renaulta tam je jinej zavit tusim....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


30.6.10, 18:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Mě zajímá ten dotahovací moment spíš jako minimální hodnota.
Nákres čepu na Forda jsem našel tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=67&t=14559&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=areta%C4%8Dn%C3%AD+trn ale jsou tam dva rozměry(tak nevím kterej).jak je to s tím pravítkem -má to nějakej důležitej rozměr(dýlka,výška,tloušťka) ? Jan se to s tím vlastně rovná (víko jsem zatím sundaný neměl,tak nevím jak to vypadá)?


30.6.10, 21:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
pravitko je jen pasovina dulezita je pouze tloustka ...puvodni pravitko ford bude asi brousene ale my mame jen normalni pasovinu a funguje to ...ten trn ja ted nevim z hlavy podivam se ...momenty s etaky podivam

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


30.6.10, 21:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Jiri píše:
pravitko je jen pasovina dulezita je pouze tloustka ...puvodni pravitko ford bude asi brousene ale my mame jen normalni pasovinu a funguje to ...ten trn ja ted nevim z hlavy podivam se ...momenty s etaky podivam


Hodně by mi to pomohlo.
Jak moc záleží na přesnosti tloušťky tý pásoviny(pravítka)?


2.7.10, 09:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
presnost pravitka ti dava presnost rozvodu....my to mame klasickou pasovinu a funguje to no

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


2.7.10, 22:41
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
stejně většinou rozvody nevyjdou přesně na zub...

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


3.7.10, 06:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Jiri píše:
presnost pravitka ti dava presnost rozvodu....my to mame klasickou pasovinu a funguje to no


Pásovina je 3mm ,4mm,5mm,6mm ?


3.7.10, 10:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Sadra17 píše:
stejně většinou rozvody nevyjdou přesně na zub...


Bud jsi to necetl cele nebo nepochopil, tady nezalezi na zubech, na vackovych kolech ani dole na rozvododvem kole na klice nejsou klinky takze po uvolneni remenice a vackovyhc kol si s nema muzes tocit na hridelich jak chces...a proto se dava pravitko a cep do bloku aby sis zajistil vacky a kliku nezavisle na poloze vackovych kol a zubu pak nasadis rozvodak.....se kterym si muzes tocit taky jak chces a tim ze utahnes remenici a obe vackova kola tak tim to zajistis..pak vyndas cep a pravitko a mas nastaveno....do doby nez se ti neco povoli :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


3.7.10, 10:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz