Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 11:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Relé fabia 
Autor Zpráva

Příspěvky: 24
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Relé fabia
Dobrý den, potřeboval bych poradit jak se dostanu na relé klimatizace u fabie. kde ho najdu a tak. Díky moc.


2.7.10, 08:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
odporucal by som dielensku prirucku. a pokial si zdochly ju hladat a chces nejake info, tak odporucam napisat o aky rocnik auta sa jedna, aky motor atd...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.7.10, 08:06
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 24
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
je to fabia combi 2002 motor 1,4 16V 55kw


2.7.10, 08:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
vybava?

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


2.7.10, 08:56
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
No mě by třeba ještě zajímalo jakou má barvu, kolik stála a jaké ma kola :lol:

Ne teď vážně proč hledáš relé ? Klima nejde ?
Fábie nemá klasické spínací relé, má jednotku dochlazování a jednotku klimatizace, takže záleží co vlastně řešíš ?


2.7.10, 12:28
Profil

Příspěvky: 24
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
klima občas jde a občas nejde. když změřim napětí na svorkach kompresoru tak tam nic není a po odpojení kompresoru už tam napětí je.


3.7.10, 07:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Venca 21 píše:
klima občas jde a občas nejde. když změřim napětí na svorkach kompresoru tak tam nic není a po odpojení kompresoru už tam napětí je.


no to je celkem normalni vec, musis zjistovat treba zarovkou ktera ma proudovy odber, a kdyz ta klima nejde...kompresor je sepnuty nebo ne tlak v systemu je v poradku...muze byt nizzi a pak to nekdy pujde nekdy ne

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


3.7.10, 10:21
Profil ICQ

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Nejlepší je to připojit na diagnostiku, bez ní se to špatně hledá. To že to vypíná může být tím tlakem jak to psal předemnou, taky těžko říct jestli se ti spouští ventilátor. Nech to zdiagnostikovat.

Jo a ještě k té patici to jsi naměřil to napětí, to si jen elektronika testuje jestli má cívka obvod, pokud by neměla napíše vadná N25.
Takže tam to bude nejspíš v pořádku.


3.7.10, 13:33
Profil

Příspěvky: 24
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
ventilatory jdou oba dva, tlak je v pořadku. bylo to měřeno. Ona jde třeba dva dny bez problemu a třetí den nezapne. Takže je to takova sazka do loterie ,ktery den klima poběží a ktery ne.


4.7.10, 07:03
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
A co diagnostika a paměť závad ? Jinak tady těžko radit je tam hodně možností co by to mohlo být.
Např. špatné kontakty, ukostření , někde nahnilé dráty (u fabie je to svazek v mot. prostoru pod baterii).
Zajeď na diagnostiku jestli je něco v paměti závad.


4.7.10, 13:05
Profil

Příspěvky: 24
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
Tak v zavadach to hlasí čidlo výparníku vadné/zkrat. Da se to čidlo nějak lehce vyměnit doma? Nebo to radši dát do servisu.


9.7.10, 17:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
to nevymenis musis vypustit a pak znova naplnit, tak doma jedine pokud mas plnicku

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.7.10, 18:46
Profil ICQ

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Je lepší příště dávat i kód co ti to napíše.
Jinak čidlo jde vyměnit, dostaneš se k němu od pedálu plynu, pokud se bavíme o G263.
Musíš sundat levý spodek palubovky, komfortku možná i pedál plynu podle tloušťky rukou a měl by ses tam dostat.
Pootočíš o 90 stupňů a je venku, ale zkontroloval bych i kabel co jde k němujestli není někde prodřený.


10.7.10, 08:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
petr petr píše:
Je lepší příště dávat i kód co ti to napíše.
Jinak čidlo jde vyměnit, dostaneš se k němu od pedálu plynu, pokud se bavíme o G263.
Musíš sundat levý spodek palubovky, komfortku možná i pedál plynu podle tloušťky rukou a měl by ses tam dostat.
Pootočíš o 90 stupňů a je venku, ale zkontroloval bych i kabel co jde k němujestli není někde prodřený.


Tam tech cidel je nekolik zalezi co presne potrebuje vymenit, pokud je to jen teplotni uvnitr topeni tak to by vymenit slo ale pokud to je neco v tlakovem systemu tak musi vypustit a plnit....napis sem cilso toho chyboveho kodu...a vymazat nejde...

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


10.7.10, 11:51
Profil ICQ

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Teplotní čidlo výparníku je jen jedno a to G 263 a to jsem napsal jak vyměnit.
Pokud se on nespletl mělo by se jednat o G263. Ale jak jsem psal lépe napsat přímo kód závady.


10.7.10, 13:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz