Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Čoveče možná mi i zbyla už hotová, já ji dneska vyndal ven, ale vůbec nevim kam sem jí dal
Když bude příležitost, tak jí s Matthesem vytvoříme, Viky jí stejně taky chtěl
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.7.10, 19:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Varok : To tak není, důležité je pohodlí osádky, ne pohodlí vozu. Ten si to musí umět zařídit tak, aby vždy fungoval za správných podmínek, to osádku vůbec nemusí zajímat.
Ale realističtěji - kondenzátor musí být vždy velmi dobře chlazen, pokud tomu tak není kompresor odejde do háje. Vidím to dnes a denně, zanesený kondezátor = velmi často výměna kompresoru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.7.10, 19:33 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
darklord píše: no, hlavne neh uz to mam doma resp v aute.
ten chladič stojí to 700,- a šroub by ti kdokoliv vytočil
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.7.10, 19:50 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Sadra17: na kelly stoji 1000/2000, kym by mi ten srob niekto urobil na zakazku tak by som zostarol. takto to mam vsetko pokope, len rozbalit a nahodit. Nikomu to nenutim, ja clovek pohodlny mam rad taketo riesenia byt su trochu drahsie ako keby som si to mal sefovat sam.
Semik: kazdopadne berem aj dva ak budu, idealne aj s cidlom zabudovanym utesnenym len nahodit a jazdit jedno by som dal do motoru a druhe napr do prevodovky
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
17.7.10, 20:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.7.10, 20:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak ty to Šemíku bereš z téhle strany. Nevím jestli bych chtěl jet v autě, kde mám nádherně chládek v 30°C vedru a přitom vařit motor. To bych raději nechal, ať si motor buble to své při chladnější kapalině, např. 85-90°C a klima ať jede třeba méně. Pokud při tom odchází kompresory, to jsem nevěděl, ale co takhle dochlazovat nějak kapalinu ještě před kompresorem? Kdysy dávali na čtyřkolky takové hliníkové drážkované jakoby trubky, které byly na hadici od chladiče nebo k už nevím a ty pomáhaly dochlazovat. Když jsme jezdili na offroady a bylo bahno, tak čtyřkolky měli věčně ucpaný chladič. Ty drážkované trubky trošku pomáhaly. Byly to jen kratičké kousky, asi 6cm. Kdyby to Michal zkusil, ale trubky by si nechal vytočit na soustruhu delší, třeba přes celou šířku chladiče, nevím asi 400mm a upevnil je za chladič? To by byly ofukované přímo proudem vzduchu od ventilátoru velkého chladiče a možná by to trošilinku pomohlo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 17.7.10, 22:52, celkově upraveno 1
|
17.7.10, 22:47 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
varok: dojdes na zraz? ja si to teda uz presne nepametam, ale povedal by som ze za chladic nestrcis uz ani srobovak...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
17.7.10, 22:50 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Na sraz nepojedu, nemám pořádně čím jet. A jak jsem se díval na ty dva obrázky od Michala, tak nahoře ještě kousek místa je. Možná to ta fotka zkresluje, ale vypadá to, že tam tak deset čísel ještě je. A kdyby ta trubka měla např. průměr něco málo více, než hadice k chladiži, tak se tam vejde.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.7.10, 22:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
vymeník voda olej potrebuje lepšie chldenie vody, to viem, preto musím najprv vyriešiť to, ak sa mi nepodarí vyčistič chladič vriacim octom, tak skúsim chldič 1.9, ventilátor zatiaľ nechám ten čo je, ale aj tak si myslím že by bolo treba ešte jeden...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.7.10, 12:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.7.10, 17:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|