Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 18:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Šílená Oktávie 1.6i 75kw 
Autor Zpráva

Příspěvky: 68
Bydliště: Dřetovice 62
Příspěvek 
TO Miloš: Nejela ale dělala stejné brikule (nebyl nakódovanej immo) stačilo otočit klíčkem a už stříkal benál

Zřejmě vyřešeno ... rozebral jsem konektor u ŘJ a bylo tam něco jako kyselina nebo tak něco voda to určitě nebyla
pin po pinu vyndán z konektoru a vyčištěn ... když jsem ale měřil piny vstřiků bez konektoru tak 1,2 a 4 byly neprůchodné a 3 normálně pískal ale když jsem
napojil a zavrčel čerpadlem tak v pohodě ... zatim jsem to nadlábnul jen jednou na 2 minuty ale tvářilo se to že už to konečně jede na všechny 4
sice to notně kouřilo ale bůhví kolik je benzínu ve výfuku a v oleji :(( . kat a lambdy možná kaput ... uvidíme.

_________________
Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG

S Pozdravem
Rasa


19.7.10, 15:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Dle me se ti to kostrilo v tom konektoru s cerpadlem..nejsou ty piny nekde u sebe ...jednotka muze stejne tak ukostrovat cerpadlo jako ten vstrik, zoxidovanemu konektoru byhc veril....uz jsem take videl.....tak hlavne ze je to vyreseno :)

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


19.7.10, 20:11
Profil ICQ

Příspěvky: 1
Příspěvek Re: Šílená Oktávie 1.6i 75kw
Taky bych se podělil o zkušenost s opravou mojí oct II 1,6MPI 75kw 2005 třeba to někomu pomůže. Do servisů po "kladných zkušenostech" zásadně nejezdím a vše si opravuji sám, zejména co se elektřiny týká.Živí mne počítače a současný automobil není nic jiného než hromada kovu , plastů a já nevím čeho všeho, řízená počítačem. Asi tak před týdnem se mi autíčko postaralo o pěkný vánoční svátky a začalo jet na tři válce a na 4tý se mu nechtělo. Ze všeho co se mi rozsvítilo na palubce mi šla hlava kolem pochopil bych emise , ale proč ještě k tomu ASR Vzal jsem diag a začal jsem zkoumat. Injektor 4 válce odpojen a zároveň chyba komunikace s motorem v abs. Protože mám octavu na plyn/ reakce na plyn i benzín stejná/ jal jsem se měřit - benzínový vstřik - dobrý v porovnání s ostatními všechny 15ohm. Nejdřív jsem usuzoval na ledabylé spojení vstupů a výstupů vstřiků při montáži plynu. Ne to bylo bez chyb./ zjistil jsem RJ motoru vstřiky řídí připojováním na mínus ale řídící drát na vstřik vede přes RJ STAGu , která přepíná na plynový vstřik a na původní drát od RJ benzínu se připojuje tzv emulátor vstřiku aby RJ benzínu nepoznala že benzínový vstřik je odpojen./ Až sem bylo vše v pořádku. Vadný byl kupodivu drát vedoucí od vstřiku /tedy v mém případě od spoje plynové RJ do RJ benzínové. Nevím kde se mohl přerušit , svazek jsem neodmotával, udělal jsem rychlý bypas i v této zimě to byl problém ohřát to mikropájkou. Po vymazání chyb a zkušební jízdě vše OK.
Zkušenosti z opravy
Dráty od RJ ke vstřikům jsou průřezu 0.35mm2 - což není žádná síla ani když uvážíme že tam jde sice impuls řádu několika desítek Hz a proud okolo 0.8A,-určité tepelné a mechanické namáhání tam je, mohli být o krapet silnější / nechci zde kritizovat výrobce, ale zdá se mi to jako nepravé šetření pokud vůbec nejsou kabelové svazky vyráběny onehde na východě opět v rámci šetření /
Pro rychlou orientaci je-li vadný drát od vstřiku k RJ bez toho abychom se dostávali do oddělovacího prostoru a odpojovali konektor RJ lze použít dig. multimetr přepnutý na měření polovodičových přechodů a změřit jednotlivé dráty od vstřiků proti kostře . /ty slabší, ty silnější jsou ve svazku propojeny a jsou připojeny na + přes pojistku, relé.../ Měli bychom naměřit hodnotu přechodu na spínacím tranzistoru RJ - zřejmě je tam nějaký darlington. Hodnota přechodu musí být u všech vstřiků +-stejná.
RJ jednotka SIMOS pozná pouze vadu vstřikovače pokud je ve zkratu nebo pokud je odpojen,
pokud ale vstřikovač bude mít na vedení nějaký větší přechodový odpor nebo nebude dodávat palivo z jiného důvodu a válec bude pracovat nepravidelně RJ většinou zahlásí chybu zapalování nebo odpojení dotyčného válce na vstřik si ani nevzpomene.

Jen nevím proč při takové závadě naskakuje i chyba v systému asr a rozsvítí se prokluz kol/ píše chybu v komunikaci s motorem/- to jako kdyby někdo dokázal osvětlit byl bych vděčný.
A dále by mě zajímalo podle čeho pozná RJ který válec nepálí když jiskra do válce jde a vstřik je například ucpaný ale jinak elektricky v pořádku.


2.1.11, 19:19
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz