Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 762 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 51  Další
 Carlos - Škoda 105 S -> Škoda 135S /´80 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
na ježdění má přece filcku ne?
Dva roky sem jezdil s litrem a nějak mi nepřišlo, že by se s ním nedalo jezdit...a s kejvačkou proháním osobáky běžně, a to je 120kg/12k+100kg mé malé já... :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


21.7.10, 22:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Hele, já se z toho auta nesnažím dělat co není. To je jedna věc. Dělat ze škodovky co není, toho jsou zářné příklady na tuningové scéně. :wink:
Jinak jak vidíš, přední náprava je úzká, takže vlečku asi taky nebudu dávat širokou. A ano, vůz bude přeprasen pro použití 5q a přesně tak, bude tam motor z favorita. Byť to auto není na běžné ježdění, neznemená to, že ho vytáhnu jednou za měsíc. Jízda jím mě baví, a tak proč si jí nezpříjemnit. Pro někoho je to kurvení potencionálního veterána, pro někoho tuzing, pro někoho tuning, pro někoho jak ty říkáš "dělání z auta něco co není". Mě se to jeví jako vylepšení jízdních vlastností +- rok dobově (nepočítaje 5q), a motor, ten se dá kdykoliv nahradit. :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


21.7.10, 22:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Neberu Carlosovi,že si chce udělat škodovku dle obrazu svého, konec konců je to vcelku zajímavý experiment a jsem zvědav jak se to bude chovat na cestě po takové přestavbě, ale nelíbí se mi výroky, že s origo užovkou a 105 motorem nejde jezdit kyvka a litina je na ho**o a podobně. Asi si někdo plete cestu se závodním okruhem. Já mám zelenou de facto v origo stavu,slouží jako spotřebák, najel sem s ní víc než 50 000 km...a ani s jedním výše jmenovaným nemám problém. Musíš k tomu přistupovat tak, že to auto mám 30 let a nechtít po něm jako po autě co ještě smrdí novotou...

Tož tak. Nechcu zasírat Carlosovi garáž, ale už sem svůj názor říct musel 8) :lol:

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


22.7.10, 08:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
To není zasírání, je to přínosná výměna názorů. :wink: Jinak takhle, pokud chce člověk jezdit dynamičtěji v rámci možností, tedy nezdržovat provoz, jinak to nejde.
A v městském provozu je někdy prudší akcelerace třeba, a co si budeme povídat 105 není nic moc pro tenhle provoz. Ano, pokud si člověk vystačí s málem, dá se s tím jezdit. Nikomu kyvku a litinový 5 kanál neberu. Má to svoje kouzlo (hlavně zvuk 5 kanálu), to je pravda, ale když už mi to všechno zbylo z minulýho auta, a ta 105S už byla ťuklá na předek a přelakovávaná, proč trošku nesprznit podle hodně lidí "veterána"? :D
Kdybych dumal nad zástavbou širokých náprav, chápal bych rozhořčení, ale v případě zachování rozchodu nevidím problém.
A ano, kdyby auto mělo smrdět v garáži a měl bych ho vytahovat jenom na víkend a srazy, klidně bych použil origo konstalaci garde, ale jak říkám nenápadnost skrývající zajímavou techniku, to je to co mě baví.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


22.7.10, 12:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Šemik píše:
Jenže se 4q kyvkou a 105 motorem se jezdit nedá


Ale Šemiku, tohle přece není pravda. Chápu, že kdo chce jezdit ostře a stíhat víceméně současné vozy, tak mu tato technika nestačí. Ale to neznamená, že někomu nemůže udělat dobrou službu. Je škoda, že na to někteří v honbě za výkonem zapomínají...

Carlos: Jak jsem ti psal, tvůj záměr neodsuzuju. I když je pravda, že tahle škodovka měla veteránský potenciál. Já si jen myslím, stejně jako Ondra, že původní složení (kyvka, 105, ...) je opravdu v současnosti nedostačující a neposkytuje takový výkon, komfort a nevím co ještě, ale někomu to stačí. Mě se líbí jet 90 a mít dobrý pocit z toho, že to auto po 30ti letech stále funguje. Baví mě ho udržovat a tešit se z jeho funkčnosti. Líbí se mi, že při zatáčení musím makat, že cítím každý výmol a nesedím v zatáčkách, protože to je škodovka se vším co k ní patří :wink: Pro mě je výzvou udržovat v chodu původní techniku, ne ji nahrazovat novější.
Je to ale právě o tom, co od toho auta chceš. Proto chápu, že si ho upravuješ. Každopádně, na srazu bude určitě spousta času toto téma prodiskutovat... 8)

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


22.7.10, 12:06
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Petr105: Jak víš, a všichni tady, nehodlám páchat nějaký tunynk kchár, ale při zachování původního vzhledu trochu poladit techniku. Laik na tom autě pozná tak maximálně jiná kola. :D

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


22.7.10, 12:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
A že co se škodovek týče, laiků už je dnes většina. :lol: Ne, opravdu se těším, až bude možnost pokecat. Tohle chce pořádnou diskuzi :wink:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


22.7.10, 12:10
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Hlavně škoda že do srazu nestíhám vlečku, byť se 4q a 120 motorem. Ale i tak. :) Rozhodně jednodušší zástavba vlečky, než ty debilní brzdy. :roll: Už se s tim seru nevim jak dlouho. Dneska mi byl vrácen stahovák, tak shodím bubny, vyměnim prasata, a snad už dnes odvzdušním a ohobluju trošku vzorku na OR36. :D 8)

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


22.7.10, 12:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Já toho chtěl udělat... :lol: Ale prdím na to. Nebo sežeň Šemika, přes noc tam máš vlečku. :lol:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


22.7.10, 12:15
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Carlos píše:
A v městském provozu je někdy prudší akcelerace třeba, a co si budeme povídat 105 není nic moc pro tenhle provoz.


FA 135 taky nic zvláštního :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


22.7.10, 12:17
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Petr 105: Šemik je velmi zaměstnaný člověk. :wink: Jinak vlečka se dá implantovat zanedlouho, to je pravda, ale teď na to sere bílej tesák. :wink: :D

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


Naposledy upravil Carlos dne 22.7.10, 12:18, celkově upraveno 1



22.7.10, 12:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Sadra17: Tak si to porovnej na stejné převodovce 105 a 135. :roll:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


22.7.10, 12:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Carlos píše:
Petr105: Jak víš, a všichni tady, nehodlám páchat nějaký tunynk kchár, ale při zachování původního vzhledu trochu poladit techniku.

Vyměnit převodovku a motor za jinej, to není žádný ladění techniky...převrtávky, C vahadla, alchymie s vačkama a ventilpružinama, to je ladění...vymačkat stopátou jako citrón...to bych uznal a smeknul hluboce klobouk...takhle je to prostý tuning devadesátých let...než přišla móda plastovejch zhrnovadel a bufetovejch stolečků nad zadní kapotou...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


22.7.10, 14:53
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
CROWACK: OK, vyměnit techniku. :D :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


22.7.10, 14:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jenze nez se se 105 dostanes na vykon obyc fava tak promrdas tolik penez, ze se to moc neoplati...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


22.7.10, 15:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 762 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 51  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz