Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 seřízení podtlakového lpg 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Bydliště: lbc kraj
Příspěvek seřízení podtlakového lpg
Ahoj,
můžete mi, prosím, někdo poradit jak seřídit podtlakový neřízený systém lpg? Je to systém od Lovtecu který startuje jen na benzín a po přidání plynu se přepne na plyn. Jde mi o to jak to správně nastavit. Moc tomu nerozumim ale snad sem to pochopil správně. Z reduktoru jde hadice do směšovače, na tý je škrtící šroub, tím se ovládá podtlak co jde do reduktoru. Na reduktoru jsou dva šrouby, velký plastový, ten nastavuje tuhost pružiny na páce kterou ovládá membrána. Pak je tam ještě malý mosazný šroub, ten přesně nevim k čemu je, asi nějaká jemná regulace? Omlouvám se jestli tu někde je podobné téma, nenašel jsem ho. Auto je ford scorpio, ale to by nemělo vadit, stejný systém jsem viděl třeba u formana. Tohle je jediné forum které jsem našel kde se řeší lpg. Tak jestli mi někdo poradíte, budu rád.

_________________
- Škoda Felicia 1.3 BMM GLXi, r.v. 96
- Ford Scorpio 2.0 DOHC, Ghia, r.v. 90, LPG


25.7.10, 12:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Těžko říct. Na reduktoru je šroub volnoběhu, který to je si musíš zjistit sám. Na hadici je šroub, kterým zaškrcuješ tu hadici. Tudíž neovládá podtlak, ale bohatost směsi. Ten šroub vytoč o tři otočky od utáhnutí a běž se projet.... každou chvíli šroub utáhni o půl otáčky a sleduj jak auto jede. Dělej to tak dlouho, dokud auto pojede ještě obstojně. Pak nech šroub tak jak je, případně jej ještě o něco povol (pokud už to nechtělo moc jet). To je takové všeobecné základní seřízení.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.7.10, 12:34
Profil

Příspěvky: 5
Bydliště: lbc kraj
Příspěvek 
A ten šroub na raduktoru mám taky ňák utahovat/povolovat, nebo je jedno jak je utažen?

_________________
- Škoda Felicia 1.3 BMM GLXi, r.v. 96
- Ford Scorpio 2.0 DOHC, Ghia, r.v. 90, LPG


25.7.10, 15:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Myslíš ten volnoběh během seřizování? No s ním můžeš tak leda korigovat volnoběžné otáčky... ten motor je stříkačka nebo karbec?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.7.10, 17:35
Profil

Příspěvky: 5
Bydliště: lbc kraj
Příspěvek 
je to stříkačka. Myslim ten větší šroub na reduktoru, s tim se má taky nějak štelovat?

_________________
- Škoda Felicia 1.3 BMM GLXi, r.v. 96
- Ford Scorpio 2.0 DOHC, Ghia, r.v. 90, LPG


25.7.10, 18:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
To nevím... jestli je to stříkačka, tak volnoběh asi jen tak nastavit nepůjde. Nevím jaké jsou na to fígly, mě napadá snad jenom odkrytovat klapku, utahovat šroub volnoběhu a až se rozpojí volnoběžný kontakt, tak to o trochu vrátit. Ale se stříkačkama nemám žádné zkušenosti.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.7.10, 18:54
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz