Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
No ono to dřív dělalo po startu, tak jak ostatním, že jen divný chod a srovnalo se to samo po chvíli nebo stačilo šlápnout na plyn a hned se to srovnalo. Ale mě to ted dělá to, že nastartuju a ten chod je ještě blbější a když nešlápnu na plyn, tak to začne cca do 5 sekund chcípat a cukat až to umře a když chci šlápnout na plyn, tak se to dusí...musím šlapat úplně pomalilinku jak šlápnu rychlejí začne se dusiot a chce to chcípnout... jinak než se auto zahřeje aspon na 70-80 stupnu je to takový nic moc..když to ale projedu to auto nebo až je zahřátý, tak úplně bez problémů startování jízda atd... už sem toho hodně projel vyčistil na autě atd. a došel sem k závěru, že asi bude někde dírka v předním výfuku a klame lambdu, protože jak nastartuju a má to ten blbej chod, tak je cítit z pod auta smrad a jako by to někde foukalo trochu. Ale zase je to divný, protože to mi taky dělá už dlouho a lambda prej po startu stejně hned nefachcčí a na volnoběh taky nefachčí, takže kdoví... Uvidím jak to ted pofrčí s tou nastavenou klapkou třeba to byl ten problém a uvidí se pak budu vylučovat dál....
A co se týče zatýkání do auta, tak to sem poznal tak až mi přestalo hrát rádio, takže kdoví jestli mi tam neprší už dýl... každopádně poprvé bylo mokro jen za rádiem jakoby za tunelem ten molitan byl nasáklej a podruhé zase jen rožeček molitanu za tunelem a pak nad nohama řidiče ten molitan, al koberce a vše po stranách suché... A jen když sem jel v dešti!!! když v průtrži stálo auto na místě, tak sucho druhej den v autě.... příkladám chybu někde v topení a ventilátoru, že byl puštenej naplno při jízdě, ale na to přijdu až to vysuším a projedu se za deště bez ventilátoru...tajže jedu taky vylučovací metodou...jinak všici radí, že těsnění čelního skla, ale to by tam snad nachčilo i když auto stojí...
Zkrátka samé problémy... třičtvrtě roku nic a pak se to nakupí..naštěstí o prázdninách kdy je čas bádat
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|