Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Kdyby náhodou někoho ještě něco napadlo tak budu rád. S těma zdvihátkama vycházím ze skušenosti s Fordem Zetec, ten s oblibou pokud je trochu víc vychozenej tak když se vyprázdněj zdvihátka tak než se natlačej olejem tak motor chcípá protože není správná vent. vůle
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
29.3.07, 21:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
No já bych raději asi shodil hlavu a mrknul na ten kolaps,co se tam vytváří.Jestli to opravdu propéruje v horní úvrati bez svíček,jako ze svíčkama při překonávání komprese,tak bych to dal dolů...Mohli se natlakovat zdvihátka a ventily jsou tudíž otevřený a tak kolidují s písty,což není tak hrozný,pokud se neohli ventily,ale třeba někdo dal těsnění jiné,než měl,což se vyrábí podle výrobce.....nebo mu do spalováku něco spadlo....Pro jistotu z vrakoviště bych to rozebral a pořádně prohlídnul.Alespoň budeš mít nový těsnění a klid.
|
30.3.07, 10:49 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Tak jsem ráno udělal jak jsem psal s tou vrtačkou a to přeskakování při otáčení rukou zmizelo tak jsem to dal do auta a už to vrčí a zdvihátka po startu cvrlikali ani ne minutu takže asi dobrý, ráno vyrazím do ulic na zkušebku
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.3.07, 20:26 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
mimochodem co si udělal s tim starým motorem ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.3.07, 20:30 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No zatím ho mám doma ale není na něm komplet elektrika protože ten co jsem koupil byl z ohořelýho auta ale nic hroznýho protože plasty na motoru a hadice byly OK jen prostě někde skrat takže vypálený kabely. A s tím původním tam je problem že se protočily pánve na třetí ojnici a klika se od toho vyhřála a je v tom místě o 3 desetiny prohnutá takže to vypadá že ji nechám srovnat a přebrousit a pak se uvidí.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.3.07, 20:55 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Že by si ho Sádra dal do škodovky.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
30.3.07, 21:08 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin píše: Že by si ho Sádra dal do škodovky.
Ze by se nechal inspirovat tou 130 1,9 TD I ? No proc ne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.3.07, 21:10 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Matthes píše: Martin píše: Že by si ho Sádra dal do škodovky. Ze by se nechal inspirovat tou 130 1,9 TD I ? No proc ne
No já teda moc na vzhledovej tuning nejsem takže si tuzing časáky nekupuju ale kámoš jeden přinesl s erkem na čelní straně a ten tam zase měl 1,6 Golfa s hlavou z Octavie, by mě zajímalo jak to jede. Já jsem asi zastaralej typ člověka (i když to nesedí na to kolik mě je) protože nesnáším vymoženosti jako je ABS, Servořízení, protiprokluz a všelijaký tyhle kraviny, tudíž taky dneska než jsem posadil motor do auta tak letěl posilovač řízení do kopřiv
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.3.07, 21:42 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jo a k tomu R19 1,8 16V mám dojem že jsem ho už někde v šáde vyděl a myslím že to bylo i nafocený na www.skoda.stable.cz (dříve skoda.virt) ale už je to tak dva možná tři roky
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.3.07, 21:44 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No ABS zalezi v jakym je aute, nekde reaguje prehnane brzo no Posilovac rizeni se mi libi, hlavne ta funkce ze pri vyssich rychlostech naopak pritvrzuje rizeni
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.3.07, 21:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Matthes píše: No ABS zalezi v jakym je aute, nekde reaguje prehnane brzo no Posilovac rizeni se mi libi, hlavne ta funkce ze pri vyssich rychlostech naopak pritvrzuje rizeni
No jo ale u tejhle starej paštiky co mám já ne.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.3.07, 21:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Aha, no tak jestli posiluje i ve 230 tak to je o hubu a nedivim se ze letel
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.3.07, 21:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Martin píše: Že by si ho Sádra dal do škodovky. Ze by se nechal inspirovat tou 130 1,9 TD I ? No proc ne
já si brousim zuby na 1.8 20v turbo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.3.07, 11:08 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Jestli je klika hráblá už o 3 desetiny, take se ti po brusu nevejde do tolerance, u většiny motorů jsou brusy odstupňovaný po 25 stovkách, při normálním opotřebení je originální čep slabší tak o dvě desetiny a když připočtu ty tři desetiny, tak už su na 50 stovkách, při brusu se do toho ale nevejde, takže to bude vycházet tak na 4-5 výbrus a to už je blbost dávat do motoru kliku se čtvrtým brusem. Už je o hodně slabší, "traktoristickej" motor jako škoda by to asi přežij ve zdraví, ale u rencla by se to asi neobešlo bez bebina.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
31.3.07, 15:56 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: Jestli je klika hráblá už o 3 desetiny, take se ti po brusu nevejde do tolerance, u většiny motorů jsou brusy odstupňovaný po 25 stovkách, při normálním opotřebení je originální čep slabší tak o dvě desetiny a když připočtu ty tři desetiny, tak už su na 50 stovkách, při brusu se do toho ale nevejde, takže to bude vycházet tak na 4-5 výbrus a to už je blbost dávat do motoru kliku se čtvrtým brusem. Už je o hodně slabší, "traktoristickej" motor jako škoda by to asi přežij ve zdraví, ale u rencla by se to asi neobešlo bez bebina.
Ne že by byla o tři desetiny projetá nebo vydřená ale že je prohlá, prostě hází o 3 desetiny, v podstatě je rozkvět na p**u, na čepu má určitou hodnotu a proti němu mezi závažím se zavírá, chápeš
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.4.07, 10:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|