Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 11:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 teplota nasávaného vzduchu na favorite 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek teplota nasávaného vzduchu na favorite
tak som trocha testoval.
použil som digitálny teplomer z čidlom pre vonkajšiu teplutu, to som pichol do airboxu pred filter hneď za kus kde je tá klapka čo reguluje teplotu. jedna hadica ide kamsi do nárazníku, druhá na ten plech na výfykovom potrubí.
dva dni jazdenia a teplotu po zohriatí to udržuje okolo 50°, neviem, zdá sa mi to veľa, ešte s tým skúsim polaborovať a dám vedieť.

nemáte s tým niekto nejaké skúsenosti?, jazdím na LPG...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.3.07, 14:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: teplota nasávaného vzduchu na favorite
k manuálom pre vstrekovanie BMM som našiel 22°... má to tak byť aj na karbec?, nastaviť sa to dá pootáčaním celého telesa termostatu...
Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.3.07, 17:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Pokud jezdíš na LPG, tak tu klapku vyhoď, ta je dobrá akorát pro jízdu na benzín. Na plyn je lepší chladný vzduch (má větší obsah kyslíku na stejný objem). Já ji také vyhodil.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


18.3.07, 20:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Martin píše:
Pokud jezdíš na LPG, tak tu klapku vyhoď, ta je dobrá akorát pro jízdu na benzín. Na plyn je lepší chladný vzduch (má větší obsah kyslíku na stejný objem). Já ji také vyhodil.


Na zimu bych si tam tu klapku radsi dal zpatky, aby se ten promrzly motor lepe choval a ohrival. V lete bych ju ale asi taky vyhodil i na ten benzin. Nevim je to jen muj nazor mozna se pletu...


18.3.07, 20:41
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
DRYVER píše:
Martin píše:
Pokud jezdíš na LPG, tak tu klapku vyhoď, ta je dobrá akorát pro jízdu na benzín. Na plyn je lepší chladný vzduch (má větší obsah kyslíku na stejný objem). Já ji také vyhodil.


Na zimu bych si tam tu klapku radsi dal zpatky, aby se ten promrzly motor lepe choval a ohrival. V lete bych ju ale asi taky vyhodil i na ten benzin. Nevim je to jen muj nazor mozna se pletu...


tak na lpg je to tam k ......... ať je jaro, leto, podzim, zima :arrow:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


18.3.07, 20:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak som to ešte trocha nastavoval a nastavil som cca 20 - 25° uvidím čo to spraví časom, myslím že aj pre LPG v zime je to lepšie, a samozrejme aj spotreba čím sú všetky hodnoty ustálenejšie tým je spotreba priaznivejšia, v zime to bude držať na tých 20 - 25° a v lete to aj tak bude nasávať iba vzduch z vonku...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.3.07, 21:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Mám to taky tak, ale nejezdím na plyn... Jakmile je to aspoň trošku ohřátý, saje to zepředu.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


19.3.07, 00:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 123
Příspěvek 
hmm... lenze sacie kanaly su za vstrekovacou tryskou aj tak vyhrievane ( vystup vody este spred termostatu ide rovno na ohrev sacich kanalov ) vodou z motora takze sa vzduch vstupujuci do motora po zmiesani s benzinom aj tak ohreje :(
Aky to ma zmysel?

_________________
Favorit Black Line, 50kW, r.94


19.3.07, 16:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, je to aby se nesrážely benzínový páry na stěnách studenýho sání. A taky to údajně tu směs chladí, aby se zase neohřála moc od výfukových svodů...
Při provozu na LPG je ale všechno jinak...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


19.3.07, 16:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nepér píše:
No, je to aby se nesrážely benzínový páry na stěnách studenýho sání. A taky to údajně tu směs chladí, aby se zase neohřála moc od výfukových svodů...
Při provozu na LPG je ale všechno jinak...

Myslis, ze by bylo lepsi na LPG vyradit i to vyhrejvani saciho potrubi ?


25.3.07, 13:28
Profil ICQ

Příspěvky: 48
Bydliště: Trnava
Příspěvek 
No ja som sa na to pozeral a ta klapka sa mi hned otvori akonahle nastartujem. Ale zistil som ze sa nezavrie aj ked je motor horuci. Teda stale saje teply vzduch, co asi nie je dobre. Inak ked som odpojil tu transparentu hadicku tak sa ta klapka hned zavrela


31.3.07, 18:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Paradigm píše:
No ja som sa na to pozeral a ta klapka sa mi hned otvori akonahle nastartujem. Ale zistil som ze sa nezavrie aj ked je motor horuci. Teda stale saje teply vzduch, co asi nie je dobre. Inak ked som odpojil tu transparentu hadicku tak sa ta klapka hned zavrela


počkaj, aká hadička??? myslíš na motore BMM? pri vstrekovaní tam má čislo teploty nasávaného vzduchu... na karbecovej verzii by sa tá klapka mala otvárať pomaly podľa teploty vzduchu v saní pri filtri a myslím že aj na vstrekovacej verzii...

ešte sa na to pozriem v manuáloch, ak na niečo prídem podelím sa s vami...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.3.07, 18:29
Profil

Příspěvky: 48
Bydliště: Trnava
Příspěvek 
Mam BMM. Ta hadicka je len tak nasunuta zvrchu od tej klapky a konci u vzduchoveho filtru.


31.3.07, 18:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak som našiel toto, tak som to pochopil že pri BMM to reguluje nejako podtlakom zo sania cez tú hadičku, a reguluje tú klapku a v karbecovej verzii to reguluje priamo pri klapke....
Obrázek
Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.3.07, 18:48
Profil

Příspěvky: 48
Bydliště: Trnava
Příspěvek 
Cize ak tomu dobre rozumiem, ta klapka sa otvori ked je motor studeny a ked sa zohreje tak by sa mala zavriet.


31.3.07, 19:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz