Autor |
Zpráva |
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
31.3.07, 23:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jezis marja ja se musim priznat ke svoji demenci. Ja sem Lukase spatne pochopil a hledal sem potrubi a ne jen srouby. Hhe tak to se omlouvam Chyba komunikace z moji strany
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.4.07, 08:39 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
ty štefty seženeš uplně v poho, mi je dokonce máme na něčem v práci takže přístup je jen jsem teď nemocnej
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.4.07, 10:30 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
stefty sem sehnal -staly 3kc/kus
na ty zlomene se narazil stary orech z golovek. Povolit sly v pohode.
Jen sem byl celkem vykuleny, kdyz sem vytahnul ten steft a z te diry mi zacala proudem tect chladici kapalina.
Svody sem dal ty 120-tkove...
jen me stve ze mi ten vyfuk drzi na svodech a na drzaku vyfuku jen za jeden sroub - na ten druhy se mi vubec nekryjou diry... se dobry centimetr minuly
ale uz jezdim
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
2.4.07, 19:51 |
|
|
RottenAngel
Příspěvky: 58 Bydliště: Žilina, SVK
|
Pouzijem tvoju temu s dovolenim... Tak dnes som nahadzoval vyfukove zvody na 135B motor (felda do rapida), si tam dost ztuha, bolo treba pouzit kladivo, stefty akosi nesedeli, pri do tahovani posledneho kola sa samozrejme jeden steft ulomil, je to vlastne ten najblizsi dolny, ked stojite za autom. Zlomil sa pod urovnou dierky, teda ma napada len odvrtat a prejst zavitnikom... Dat tam srob alebo zohnat dalsi steft? Nedaju sa vyfukove zvody trosku prihnut? Dal by sa pouzit steft z motora 120? Asi nie co? Vdaka za rady
_________________
|
20.3.09, 20:54 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já bych ho vyvařil cočkem
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.3.09, 20:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Svody se hlavně nemontují kladivem.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.3.09, 21:00 |
|
|
RottenAngel
Příspěvky: 58 Bydliště: Žilina, SVK
|
Co by si robil ty? Tie zvody tam proste nesli nijakym sposobom nasadit, su to zvody z typovo rovnakeho motora ale teraz je novy motor a proste nesedeli...
Tomu COcku som teda moc nepochopil... A stale som nedostal odpoved na otazku
_________________
|
20.3.09, 21:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Pokud to byly svody z jakékoliv Al 8mi kanálové hlavy škoda tak tam pasovat prostě musí. Pokud ne, hledal bych zádrhel třeba v ohnutém svorníku, nebo kdyby prostě nebylo zbytí tak vrtákem zvětšit ty díry které uplně nesouhlasí, ale kladivem..
COčko bylo myšleno tak, že sundáš svody zase a na vyčuhující zbytek svorníku navaříš matici a vyšroubuješ ho.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.3.09, 07:39 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Jo, tak 120 svody na 130 hlavu sice v pohodě dáš, ovšem ty svorníky na svodech ke kterým se šroubuje samotný tlumič jsou u 105/120 osmičky a u 130 desítky tedy na 120 svody nelze dávat 130 tlumič.... Leda vysoustružit nějaké redukční vložky
Ešte jedna možnosť tu je a síce tie dva štifty, čo sú priechodzie vybrať, miesto nich vyvŕtať dieru 10,5 durch a použiť potom normálne šróby M10...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.3.09, 07:55 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jezis, dyt příspevky na prvni strance jsou 2 roky stare, to uz nereste
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.3.09, 07:57 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Jezis, dyt příspevky na prvni strance jsou 2 roky stare, to uz nereste
To vieš, ešte som sa len zobudil
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.3.09, 08:03 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
RottenAngel píše: Dat tam srob alebo zohnat dalsi steft? Asi radšej štift RottenAngel píše: Nedaju sa vyfukove zvody trosku prihnut? Prihnúť liatinu Asi ťažko...a prečo by si ho chcel prihnúť? Ak Ti niečo nepasuje, tak asi jedine potrubie na štifty - zisti, kde je problém a eventuálne jemne zväčši problémovú dieru vo výf. potrubí. RottenAngel píše: Dal by sa pouzit steft z motora 120? Asi nie co?
Ak sú rozmerovo rovnaké (neviem, ale asi hej, to si zisti), tak prečo nie
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.3.09, 08:06 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Štefty z hlavy má 120 a Favo rozdílné, 120ka má krátký závit kterým se šroubují do hlavy, Fa má dlouhý (přeci jen závit v Al není to co v litině)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.3.09, 08:10 |
|
|
RottenAngel
Příspěvky: 58 Bydliště: Žilina, SVK
|
Dnes som zohnal stefty udajne na feliciu, bol som prekvapeny, ako plytku idu dnu, som myslel ze su rovnake na oboch stranach... Skusim odvrtat stary a nasadit tam ten novy dakujem za rady
_________________
|
21.3.09, 08:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|