Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 23:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Kontrolka dobíjení žhne a s otáčkami svit roste 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Tohle se mi stalo jen jednou a byly jen krátké uhlíky, proto se při vyšších otáčkách rozvěcovala kontrolka dobíjení. Po výměně byl klid. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


10.8.10, 18:22
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 13
Bydliště: Ústecko
Příspěvek 
Mám stejný problém - po těch delších deštích, co teď byly, se rozsvěcuje ikonka dobíjení. Při 2,5 tis otáčkách svítí už hodně, ta volnoběh jen trochu.(za svetla téměř neznatelně). Občas ale zhasne a je to v pohodě, ale jen do dalšího nastartování.
Myslel jsem, že je to kraťas - do auta trochu nateklo (už zase odchází těsnící guma na předním skle), nechal jsem to teda vysušit, ale závada trvá pořád. Mám tam originální palubní počítač s voltmetrem a ten ukazuje stav kolem 12,5 - 13 V (zapnuté světla a větrák) - takže se mi zdá, že vše s dobíjením OK. Startuje na první klíček, jízdy jsou do práce a zpět (5 km tam a 5 zpět), takže pokud by to nedobíjelo, baterka už by byla za ten týden kaput.
Diodový můstek + regulátor je skoro nový - měněn před rokem a půl.

Mám se teda podívat na uhlíky, ty diody a pak hledat ten případný kraťas ?


Díky Honza M.

Felicia 1,3 MPi, 50 kW, krátká, r.v. 1999,

_________________
Felicie 1,3 MPI
r.v. 99
133 000 km poctivých


13.8.10, 15:19
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
13V nejni žádný dobíjení :?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.8.10, 15:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Jo to je fakt... dobíjení by nemělo jít pod 13,5V v zatížení a v otáčkách ...nebo ještě ideálněji ani pod 13,8V.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


13.8.10, 15:37
Profil

Příspěvky: 13
Bydliště: Ústecko
Příspěvek 
tak jsem to teď změřil znova - 14,1 V na volnoběh, (bez zatížení) --- takže dobíjení OK.

_________________
Felicie 1,3 MPI
r.v. 99
133 000 km poctivých


13.8.10, 19:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Tak to ještě jednou změř a to při 2000 RPM a v zatížení a pak můžeš s jistotou říct jestli je to dobré nebo ne... Protože ta hodnota co jsi napsal předtím rozhodně OK není. Podle DP (dílenské příručky) nesmí dobíjení při 2000 RPM poklesnout pod 13,5V.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


13.8.10, 19:12
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz