Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 13:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Nejspíš porucha v elektrice, nevím si rady 
Autor Zpráva
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek Nejspíš porucha v elektrice, nevím si rady
V poslední době se to stává velice často, a už si s tím doma nevíme rady.
Mám favo motor v rapidu a vždycky po delší době nejetí(přes noc), příjdu,,nastartuju v pohodě, a pak po 30-40-50 sekundách konec...
Sám se udusí.a pak nejde tak hodinku nastartovat a pak znova chytí,
Měnili jsme cívku rozdělovače, žádná změna.
Díky za radu


17.8.10, 15:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Nemyslím že by to bolo elektrikou. Skus isť po benzíne, prefuknuť-vyčistiť. (hadice, pumpa, karburátor)

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


17.8.10, 15:58
Profil

Příspěvky: 47
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
Přesně tak+popdávací čerpadlo překontrolovat.


17.8.10, 18:29
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek Re: Nejspíš porucha v elektrice, nevím si rady
beerserk píše:
V poslední době se to stává velice často, a už si s tím doma nevíme rady.
Mám favo motor v rapidu a vždycky po delší době nejetí(přes noc), příjdu,,nastartuju v pohodě, a pak po 30-40-50 sekundách konec...
Sám se udusí.a pak nejde tak hodinku nastartovat a pak znova chytí,
Měnili jsme cívku rozdělovače, žádná změna.
Díky za radu


díky kluci,,zkusím


17.8.10, 18:52
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
A je funkční ten elektroventil volnoběhu? Někdy to taky dělá. Máš tam karbec z fáčka nebo škodovácký?
Jestli favo, mohlo by to ještě být nefunkčním sytičem. Favo má automat, pokud není předělaný na manuál.
Jestli je tam škodovácký, tak nevím, v tom se zase tak moc nevyznám.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.8.10, 18:56
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
varok píše:
A je funkční ten elektroventil volnoběhu? Někdy to taky dělá. Máš tam karbec z fáčka nebo škodovácký?
Jestli favo, mohlo by to ještě být nefunkčním sytičem. Favo má automat, pokud není předělaný na manuál.
Jestli je tam škodovácký, tak nevím, v tom se zase tak moc nevyznám.


Karbec je pierburg z fáčka.
ale sytič by měl fičet..za studena jsou otáčky kolem 1500 jak mají být..po sešlápnutí plynu spadnou,,..
Elektroventil se měnil myslím...
A teď odpo jsem ještě vyčistil palivový filtr,,,a nastartovalo a drželo,uvidíme ráno,,kdyžtak dám vědět


17.8.10, 19:14
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Je věc že funguje a funguje. Origo mají být zvýšené otáčky asi kolem 2000ot./min. Šlápne se na plyn. pedál, nastartuje se a musí to stoupnout na asi těch 2000 ot./min. Po sešlápnutí plyn. pedálu by neměly otáčky spadnout pod asi 1200-1500 za min. Až teprve po zahřívání motoru se otáčky snižují a asi kolem 40°C se má vypnout sytič úplně. Někdy právě dělá to dyšení špatný podtlakový ovladač na karburátoru. Po sešlápnutí plyn. pedálu se má přívěra na karbecu úplně zavřít. Po nastartování se má pootevřít na asi 1mm mezeru. Po dalších asi 5 sekundách se má otevřít ještě více mezera je asi 2-3mm. Někdy odejde ten objemový ovladač a po nastartování se přívěra nepootevře a motor se dusí, protože je přechlastaný velkým množstvím benzínu. Může to být ale i něčím jiným.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.8.10, 20:06
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
varok píše:
Je věc že funguje a funguje. Origo mají být zvýšené otáčky asi kolem 2000ot./min. Šlápne se na plyn. pedál, nastartuje se a musí to stoupnout na asi těch 2000 ot./min. Po sešlápnutí plyn. pedálu by neměly otáčky spadnout pod asi 1200-1500 za min. Až teprve po zahřívání motoru se otáčky snižují a asi kolem 40°C se má vypnout sytič úplně. Někdy právě dělá to dyšení špatný podtlakový ovladač na karburátoru. Po sešlápnutí plyn. pedálu se má přívěra na karbecu úplně zavřít. Po nastartování se má pootevřít na asi 1mm mezeru. Po dalších asi 5 sekundách se má otevřít ještě více mezera je asi 2-3mm. Někdy odejde ten objemový ovladač a po nastartování se přívěra nepootevře a motor se dusí, protože je přechlastaný velkým množstvím benzínu. Může to být ale i něčím jiným.


to by mohlo být ono...Jak na to ? vyměnit ten ovladač ?:


17.8.10, 20:27
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
varok píše:
Je věc že funguje a funguje. Origo mají být zvýšené otáčky asi kolem 2000ot./min. Šlápne se na plyn. pedál, nastartuje se a musí to stoupnout na asi těch 2000 ot./min. Po sešlápnutí plyn. pedálu by neměly otáčky spadnout pod asi 1200-1500 za min. Až teprve po zahřívání motoru se otáčky snižují a asi kolem 40°C se má vypnout sytič úplně. Někdy právě dělá to dyšení špatný podtlakový ovladač na karburátoru. Po sešlápnutí plyn. pedálu se má přívěra na karbecu úplně zavřít. Po nastartování se má pootevřít na asi 1mm mezeru. Po dalších asi 5 sekundách se má otevřít ještě více mezera je asi 2-3mm. Někdy odejde ten objemový ovladač a po nastartování se přívěra nepootevře a motor se dusí, protože je přechlastaný velkým množstvím benzínu. Může to být ale i něčím jiným.


je ale taky pravda,,že se nedusí nějakou dobu,,on prostě zhasne z ničeho nic,,neééé že by se pomalu dusil tím množstvím benzínu, který se tam valí


17.8.10, 20:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Tak to tím sytičem asi nebude... to by chcípalo pozvolna prostě se udusilo. Navíc se dá funkce objemového ovladače jednoduše zkontrolovat. Jestli to je v momentě šlus tak to bude něco jiného... často to bývá právě něco v zapalování no.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.8.10, 20:35
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
Capricorn píše:
Tak to tím sytičem asi nebude... to by chcípalo pozvolna prostě se udusilo. Navíc se dá funkce objemového ovladače jednoduše zkontrolovat. Jestli to je v momentě šlus tak to bude něco jiného... často to bývá právě něco v zapalování no.


každý radí něco jiného,,asi to budu muset brát nějak postupně :(


17.8.10, 20:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Mezizávitový zkrat v zapalovací cívce? Chvilku běží a pak šlus... pak zase čekáš než se dá nastartovat ...to celkem na ní sedí.... kdo ví. ETZ moc problémy nedělá to spíš cívka rozdělovače, ale tu už jsi měnil (i když na tu by tyhle příznaky seděly docela přesně. BTW ono toho na tom tranzistorovém bezkontaktním zapalování zase moc není takže najít chybu zase takový problém není respektive neměl by být.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.8.10, 20:56
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
Capricorn píše:
Mezizávitový zkrat v zapalovací cívce? Chvilku běží a pak šlus... pak zase čekáš než se dá nastartovat ...to celkem na ní sedí.... kdo ví. ETZ moc problémy nedělá to spíš cívka rozdělovače, ale tu už jsi měnil (i když na tu by tyhle příznaky seděly docela přesně. BTW ono toho na tom tranzistorovém bezkontaktním zapalování zase moc není takže najít chybu zase takový problém není respektive neměl by být.


Ta se měnila právě,,ještě jsem slyšel, že by to mohla být cívka zapalování..
Jenže to nezhasne pak už nikdy při jízdě,,nebo když se už trošku zahřeje motor..
říkám,,nejhorší je to do první minuty,,když to vydrží první minutu,,tak pak dojedeš kamkoli..
A je to vždycky v tom intervalu...nevím no,,,zkusím všechno


17.8.10, 21:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Tohle ti nikdo takhle neřekne... to by se muselo vidět a vyzkoušet jestli šlape např ten "sytič" tak jak má apod. Třeba to bude v palivové soustavě to nikdo neví jestli ano nebo ne... jenom spíš obecně je to tak, že když je to v palivu pak zdechne pozvolna a když v zapalování tak většinou hned a z čista jasna.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.8.10, 21:08
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
Capricorn píše:
Tohle ti nikdo takhle neřekne... to by se muselo vidět a vyzkoušet jestli šlape např ten "sytič" tak jak má apod. Třeba to bude v palivové soustavě to nikdo neví jestli ano nebo ne... jenom spíš obecně je to tak, že když je to v palivu pak zdechne pozvolna a když v zapalování tak většinou hned a z čista jasna.


tak když je to jen po tom startu,,tak ten sytič celkem sedí,,jenže to není pozvolné...
Na druhou stranu by to sedělo na zapalování,,ale to by si zhasínalo, kdy chtělo...
No uvidímeee,,pojezdím zítra, jestli to nebylo jen tím sítkem a filtrem zahnuseným,,a napíšu


17.8.10, 21:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz