Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak jestli jsi mě Ondráš pochopil a byl jsi někdy v Havířově, tak by jsi věděl, že je u nás právě problém sehnat origo díly. V neznačkových autodílech typu ELMOT, AUTO KELLY, MASSTIN, AUTO GEORG apod. prodávají jen samou čínu a turky. V Kelly jsem se na origo díly neptal, ale na netu jsem se díval a kromě jejich slavných Starline jsou drazí jak prase. Mezi obchody jsem nejmenoval ty prostředníky, kteří mají v obchodě jen stůl a počítač a skupují díly bůh ví kde. Těch je tady taky plno. Možná ještě bych zkusil ten ELIT autodíly, ale taky mi je někdo hanil, tak nevím. V origo škodovce prodávají kolikrát i ty turky ty hovada, ale za cenu asi 3x větší. Nedávno jsem to viděl na palci do rozdělovače. Sháněl jsem ten dobrý hnědý, spíše do oranžova, ale všude mají jen ten hnusný černý, který je na ho**o. V Elmotu jsem ho koupil v igelitovém sáčku za 49,- kč a a v origo škodovce mi ukázal ten samý, ale v krabičce škoda, VW, audi a cena 147,- kč. To je podle tebe normální? Že si za origo kvalitní věci připlatím, to je samozřejmé. Na tomhle bych nešetřil. Ale jak posnat origo díly. Nerad platím za bláto několika násobně vyšší cenu, než má. Jen jsem se slušně ptal, jestli to někdo zkoušel s repasí. Napsali jste, že se to asi nevyplatí, tak to raději uzavírám. Všem děkuji za odpovědi.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.8.10, 17:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jak poznat origo díl ? jednoduše je na něm znak nebo číslo dílu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.8.10, 17:59 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jj, ale kolikrát ti řeknou v obchodě, že je to origo díl a nemá ani znak ani číslo. Nedávno jsem kupoval řízení do fáčka. Všichni mi říkali, že tam musí být okřídlený šíp a jinak nic. Pak že je to čína. V Ostravě měli slevu z asi 2190,- na 1990,- kč. Prý origo, ale po vašemu slepice tam není. Jen vyražené číslo a ta ženská v obchodě mi to ukazovala v katalogu, že prý to sedí. Sedí, znak se prý už nedává. Čepy tam jsou TRW, tak že by i řízení TRW? Díval jsem se na netu a origo řízení stojí asi 4 tisíce, tak to mé asi origo není, jedině, že by to bylo to TRW. O to mi ale celou dobu jde. Takhle když máš na autě věc ještě z fabriky a necháš si ho zrepasovat, víš že je to pořád origo. Ale nevím co to vydrží po té repasi. A stejně už bylo psáno, že dnes už se to nevyplatí, tak to neřeším.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.8.10, 18:34 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ad1: třeba kelly, jak řikáš, jsou drahý, ale zakvalitnější věc se dneska platí kámo...když chceš levný, kup starline
ty prostě nechápeš ten aftermarket, že věc nemusí mit krabičku s VW a škoda znakem a nemusí mit škoda číslo dílu a i přesto bude kvalitní...
a ten černej palec a černý víčko, který vypadaj tak, že jak do toho cvrnkneš prstem, že se to rozletí, tak to je hanhart, ty oranžový sou čína...
ad2repase: ...takže když vyndám moje origo řízení z auta, dám ho repasovat a voni mi pohyblivý díly, který se měněj vyměněj za sračky, tak mám sice origo, ale nahovno...hlavně, že má slepici a číslo dílu...
prostě běž, kup osvědčenou značku (brzdy třeba brembo ) a budeš mit kvalitní, sice neorigo, dobrej díl....ale taky si připrav tak 600 za kotouč
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.8.10, 16:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Ondras83 píše: prostě běž, kup osvědčenou značku (brzdy třeba brembo ) a budeš mit kvalitní, sice neorigo, dobrej díl....ale taky si připrav tak 600 za kotouč
brembo kotouč obyč stojí kolem 300,-
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.8.10, 17:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Však já jsem nepsal, že potřebuji origo díl škoda. Psal jsem origo nebo kvalitní díl. Pokud bude nějaká značka taky kvalitní, není problém. S tou repasí máš Ondráš asi pravdu. Takže brembo je dobrá značka? Starline nechci ani za nic, už jsem to tady hodněkrát psal a nebudu se k tomu vyjadřovat. Samozřejmě si připlatím, za kvalitu se dnes platí. Já jenom, že jsem nedávno měnil přední kotouče a destičky za TRW a jedna mi teď praskla, upadlo obložení z toho plechu a navíc jsou ty destičky tvrdé jak nevím co. Brousí to kotouč jak na soustruhu. A ferodo není dobrá značka? Já myslel že jo. Už od začátku to tady píšu, dnes je velký výběr dílů, ale je problém sehnat kvalitnější. je tolik značek a firem, že se v tom člověk nevyzná. A ty palce a víčka? No víčko mají jen ty hnědé do oranžova a palce zase ty černé. Já mám zase za to, že ty oranžové palce jsou lepší než ty černé. Ta černá hmota je takové bláto, že mi pořád trhá takovou tu pojistku uvnitř té díry, která se nasouvá na hřídel rozdělovače. Ta oranžová hmota je tvrdší, ta černá taková žvýkačka. Ptal jsem se v Auto Kelly a díly Starline jsou opravdu levnější než díly v jiném obchodě. Ale kdybych u nich chtěl něco kvalitnějšího, samozřejmě mi to prodají jak píšete, ale o hodně dráž než v jiném obchodě.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.8.10, 19:46 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
varoku ono taky se řídit jen podle toho co tvrdí jeden a co druhý je taky docela naprd. Jednomu např. TRW značka dělá dobrotu jinému zase ne a to samý třeba i zn. Ferodo. Já mám třeba kombinaci obojího a jsem spokojený. Taky plno lidí ohledně brzd třeba zapomíná na to že tyhle brzdy ani materiály nejsou určený pro sportovní natož závodní použití jak tady někteří pořád remcají že jim desky tohleto a támhle to. Jestli ustavičně jezdí brzda plyn a nedají brzdám skoro ani vydechnout tak ať se nediví že jim to za chvilku odfrčí do věčných lovišť. Několikrát za jízdu silně zabrzdit proč ne, ale neustále hnát brzdy sériového auta tzn. i sériových materiálů na maximum svých možností může jen trotl.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
Naposledy upravil Capricorn dne 17.8.10, 20:46, celkově upraveno 1
|
17.8.10, 20:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak já jezdím jako prase, ale že bych jezdil brzda plyn, to né. Tu značku TRW tady docela chválí, ale psal jsem vlastní zkušenost. Ty palce rozdělovače taky. Ty černé jsem už vyhodil za rok 2 a ty oranžové nemůžu nikde sehnat. To je jasné, že když někdo jede po městě místo 50 třeba 80, na semaforech to rozjede naplno a o 100m dále brzdí na dalších semaforech, tak mu nevydrží seriové brzdy. Já myslím pro seriové ježdění.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.8.10, 20:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já mam kupodivu seriový brzdy značky Meyle a ty to snáší dobře
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.8.10, 20:47 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Však jasný já to myslel všeobecně Jinak ty palce... Nejlepší jsou Hanhart (defacto originál protože to je závod PAL jen má jiné jiné jméno)
Ale já po tatíkovi našel v garáži ještě fungl novej originál palec made in PAL ČSSR takže už si trůní v mém rozdělovači.
Sadra17: No jo... ty jsi samo o sobě něco extra
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
17.8.10, 20:49 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no hanhart sou ty, co se varokoj pořád serou...ty oranžový, "lepší" jsou buď někdo nebo čína...
kup si hanhart rozdělovač a kup si čínskej rozdělovač...na hanhartu budou ty černý víčka a palce, na čínskym oranžový.........
já už nevim, co tady psát, píšu to pořád dokola....pomalu všude maj dneska kvalitní i nekvalitní...všechno se odvíjí od zákazníků, vidim to unás v krámě...chlap příde, že chce kloub, jeden stojí 200 a druhe 500, tak si veme 200, protože je o 300 levnější no a když se ty za 200 prodávaj a ty za 500 ležej na skladě, tak proč pořád kupovat ty drahý...potom se to už tak samo vyvine, že příde člověk a chce kloub, tak se hned prodá za 200...
když to je člověk, kterej se v tom malinko orientuje, tak se řekne, jesi není něco jinýho, že tohle je šmejd, tak se nabídne dražší a obvykle lepší...tady platí pravidlo líná huba, holý neštěstí......tááák, a teď se varoku zamysli, kdybys tohle řek v kelly dřív, nemuselo tady na to bejt 2 témata skoro o tom samym....samozřejmě mě to je jedno, místa je hafo, ale jde o princip, proč do tebe pořád peru ....a kua, měl jsi přijet na sraz!
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.8.10, 22:43 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já už si na to zvyknul. Ale nějak jsi to popletl. Já psal, že se mi k..í ty černé, ne ty oranžové. A Hanhart jsou teda ty oranžové? Aha, já myslel naopak, právě ty černé. a Hanhart jsou origo PAL, tak to je super. Ty oranžové právě nemohu nikde sehnat, u nás mají jen všude ty černé sračky.
Abych ti už naposledy odpověděl Ondráši, pak už dám pokoj. U nás zase přijdeš do obchodu, jedno jestli v Havířově nebo Ostravě. Zeptáš se jestli mají to a to. Ano, máme za třeba 500,- kč dovoz. Tedy se zeptám, to je asi turek nebo čína, že?
A odpověď? Ano, my už značkové díly vůbec nebereme. Potom to leží roky na skladě a nikdo to nechce kupovat. Dnes si lidi koupí díl, který stojí v originále nebo od nějaké dobré firmy třeba 1200,-, raději od číňanů a turků za např. 500,- kč. S tím, že dobrá značka stojí více a vydrží třeba 5 let a turek jeden rok. To je už netrápí. Už dám tedy pokoj.
Když už, budu se tady ptát jen na důležité a složité věci.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.8.10, 10:09 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
piš si co chceš, ale ne pořád jedno a to samý dokola...
a to jak to máte uvás, tak to tam máte blbě...
jo a ty černý sou na hanhart rozdělovači a ty oranžový sou na čínskym rozdělovači....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.8.10, 23:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Hm, ty černé jsou právě větší sračky než ty oranžové. Tak jsem to pochopil poprvé správně. Víčko mají oranžové a vydrží docela dlouho, ale ty černé palce, no hnus.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.8.10, 06:10 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
mě se ten černej taky rozpad od tý doby je tam originál jetej za 120 a funguje to už asi 10tisíc ten černej novej vydržel 5 tisíc
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.8.10, 07:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|