Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 15:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 chip octavia 85kw/115k 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
CROWACK píše:
nechci se do toho míchat, ale kdo stejným objemem benzínu neporazí naftu, tak s ním neumí jezdit. Jó bez turba proti turbu, to je jiná...ale ty kilowatty tam jsou a je jenom otázka je umět využít...


jak turbo zatáhne tak se s benzínem nechytáš :(

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.8.10, 17:18
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ondras83 píše:
..dyk 2,0 oktu sem předjel s 1,6SR golfem IV :)
heh, ale mozno Octa točila 3000 ot a Golf 5000...ale zas 74 kW a 85 kW nie sú zas tak ďaleko od seba...ak to navyše nie je vhodne sprevodované...

ale sú to také hypotézy, ako kej chcel Varok predbehnúť Mareu...také kecanie...treba vyskúšať a bude!

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


26.8.10, 18:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Už se těším na dobu, kdy se bude montovat 1,9TDi do Formulí, protože lepší motor přece neexistuje pičo vole... A ještě jim v té formuli vydrží půl milionu.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.8.10, 18:07
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Moc pěkná debata... Ale abych byl upřímný tak mě docela pobavilo jak pro vás vše končí u motoru... Ale mezi koly které přenášejí výkon respektive točivý moment na vozovku je i důležitý prostředník který má neméně důležitý význam pro celkovou dynamiku... tím je převodovka a rozvodovka a její proměnný a hlavně stálý převod, který je a musí být pro motory benzínové a (turbo)dieselové cca stejného obejmu a výkonu odlišný aby bylo možné dosáhnout u obou přibližně stejné maximální rychlosti... např. tak jak je tomu u 2,0 85 kW a 1,9 TDI 81 kW. Zkuste se nad tím zamyslet... srovnat parametry a případně i trochu počítat. Třeba nakonec dojdete k zajímavým závěrům.

_________________
Favorit 136X


26.8.10, 19:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No ale to je predsa jasné, dôležitý je výkon a krúťak na kolesách...ja si myslím, že pri zrýchľovaní z 0 na 100, alebo aj na 150 má navrch benzín, ale pri zrýchlení trebásrs 60 na 120 na 4ke diesel s turbom...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


26.8.10, 19:47
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
ferrari: Jenom myslet si nestačí je potřeba to i vědět :wink: A divil by ses spoustě lidí to jasné není.

_________________
Favorit 136X


26.8.10, 19:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Trošku jsem čmuchal po netu a ono na tom co píše werty něco bude hele tady http://www.tipcars.com/applications/mag ... mailem=ano

_________________
Favo 135 (G)LX '93


26.8.10, 20:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No tak je to jasné, prevodovka proste znásobuje krútiaci moment motora. Tie čísla, akože jednotak má celkový prevodový pomer cca 16:1, 2ka tipnem 8:1...znamená, že na kolesách je tým pádom menej otáčok, ako má motor a tým pádom sa znásobuje krúťak na kolesách (na tej jednotke 16x)..
A keĎže ma TDi ine prevodové pomery (čísla nižšie), tak hoc má TDi krúťak motora väčší, krúťak na kolesách môže byť pri benzíne väčší...

Lenže čo tu hrá proti benzínu je to, že turbo nielenže zväčší maximálny krúťak motora, ale aj je tento vysoký krúťak dostupný v širšom rozsahu otáčok...

PS - ale zas jeden "vydarený" benzín z VW produkcie - max. krúťaku pri 2400 ot...to je tak pre diesle...preto aj som už uviedol, že výkon 85 kW jer na 2,0 dosť
málo...

PS II - a objavil som Ameriku - až teraz som si prečítal celý článok. No mne to bolo jasné aj predtým...ale ako píšem, v prspech TDi vraví to turbo, ktoré dodá vysoký krúťak v širšom spektre otáčok..

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


26.8.10, 20:13
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
ferrari: Ono to porovnávání vozidel s přeplňovaným dieselovým motorem a atmosfericky plněným zážehovým motorem nikdy nebude tak docela úplně fér. Pokud by se vedle sebe postavily oba motory přeplňované bude to zase docela jinak. Jen je vždy dobré když už tak porovnávat dynamiku vozidel jako celku a ne se ohlížet jen na parametry motoru... to je to co jsem tím měl hlavně na mysli. Ještě dodám že ta moje připomínka byla myšlena všeobecně nikoliv na někoho konkrétně.

_________________
Favorit 136X


26.8.10, 20:29
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ovšem to srovnání je teoretický v praxi to může bejt úplně jinak 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.8.10, 20:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Sádro vždyť ty jsi teoretik sám o sobě :lol: :wink:

btw jak koukám tak 2,0 85 kW má oproti 1,9 TDI 81 kw zrychlení na sto o něco málo lepší.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


26.8.10, 20:38
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ovšem taky záleží na řidiči

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.8.10, 20:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
85kW benzín se rozjede úplně stejně jako 85kW nafta, jen je třeba úplně jinak řadit. Kluci z ford-docus.cz to zkoušeli, 1.8 TDCI 85kW proti 1.6Ti-VCT 85kW.
http://www.youtube.com/watch?v=WbQD6zJ6Gio

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


26.8.10, 21:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Bydliště: BA/NR
Příspěvek 
tak diesle idu hlavne pocitovo a clovek si mysli ze ide 200 ked ho tak zatlaci do sedacky....

100kW diesel...2ka plny...zatah ako prasa a kuk na tacho a ejha idem 60 :D

_________________
Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort" :)


2.9.10, 21:59
Profil

Příspěvky: 521
Příspěvek 
musim suhlasit s glider-om :lol:

minule som tak vehementne pristupil xsaru hdi a vymrstilo ma skoro zo sedacky a pozeram idem 50 a mam otackomer skoro v cervenom... nuda :lol:


3.9.10, 13:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz