Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
turbo
Pánové japak má kámoš narvat na motor Škoda 100 turbodmychadlo z Octavie 1.9 Tdi ???
Tot otázka ???
Uz se tesim na odpovedi...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
2.4.07, 16:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
každopádně ho nusí napojit pod karb
ale podle mě je to blbost dávat turbo z 1.9 na 1.0 a co si o tom bude myslet klikovka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.4.07, 16:29 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No myslim ze je to ptakovina. Kazdopadne by bylo dobry snizit jeho maximalni tlak, pokud to teda jako ma chvili vydrzet
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.4.07, 16:31 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No ja mu rikal, ze to bude problém už udělat a za druhý, že to asi az tak chodit nebude.
Přece jenom litrova Škoda 100 a dvoulitrovej diesel. To za prvy.
No a za druhy 100-ka má kompresy nejakejch asi 8 nebo 8.5 ne ??? a diesel nakejch 15 -20.
Tak nevim nevim.
Osobně můžu říci, že to hodně láká když se to turbo válí v garáži a o vrata vedle je škůdka na cross, tedy na zničení - víme
Zatim dikas...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
2.4.07, 16:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
turbo prodej a za ty prachy nakup benzín
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.4.07, 17:00 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Technicky to lze udelat no, ale za tu praci to fakt nestoji. Chtelo by to turbo nastavit aby davalo max 0,5 baru navic, jinak se na vas prijde podivat klika A potom by to asi neslo moc tocit
Nekde sem na netu videl turbo v 105L ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.4.07, 17:02 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
No určitě potřebuje eště přírubu z komína toho auta, vyrobit ju asi nebude jednoduchý, takže origoš, nacpat ju mezi sběrač a tlumič výfuku, zrušit filtr, sehnat airbox z jinýho auta, optimálně taky octavia, výtlak turba uzpůsobit na přírubu karbcu, přivýst tlakový mazání na turbo a odvýst odpad oleje zpět do vany a hurá. Ještě bych si pohrál trochu s tou klapkou, co redukuje tlak turba, plnej výkon by ten motor nemusel přežít. Ještě si zkontojuj radiální vůli vrtulky vůči turbu, když to bude moc vychozený, tak to tam vůbec nedávej, nebo ti to vysaje olej, naháže do výfuku a hřébneš motor.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
2.4.07, 17:06 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No tak to turbo má asi 260 000 km celoročních. Má ho i se svodama z Octavie. Aspon Drak konečně napsal nakej ten postup.
Děkuji
Jesi se do toho pustí tak písnu.
Jinak tomu turbu nic neni. Vymenili ho v servisu, kdyz nevedeli, proč auto netáhne a byli líný zkontrolovat všechny hadice tlaku, podtlaku i přetlaku kolem turba. Samozřejmě byly popraskaný a rozhodily se všechny hodnoty.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
2.4.07, 18:36 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Vyprdni se na to ... kup si supru MKIII
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
2.4.07, 19:05 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To už je celkem dost, záleží taky, co s tím jezdilo za člověka, jestli to pral do plných studený hned po startu, turba na to trpí nejvíc, jsou hodně choulostivý na mazání, hlavně po delších trasách v záběru jim nedělá dobře, když se motor zdechne hned. Uvidíš sám, už sem to na škodě i viděl, turbo z renaulta 5, jezdilo to a nebyl s tím moc velkej problém, motoru to nijak výrazně nevadilo, co sem to auto znal, tak na to ujel asi 6000 km, pak to dal pryč.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
2.4.07, 19:10 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
To chce dělat kámoš ne já. To nebude auto do provozu, ale na kravení. Nás to napadlo, když to nejdůležitější - turbo - už máme Ty se neválej po škarpách jako gumy ze skodaren a už vůbec ne plně funkční...
Tak pište dále...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
2.4.07, 19:11 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak jezdil s tim jeho otec, takze se ví co to má za sebou. A kdyz s tim jel mladej tak nechává motor brblat po dojezdu aspon tech 5 minut...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
2.4.07, 19:13 |
|
|
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
RE:
Stačí 2 minuty
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
3.4.07, 18:35 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442 ... tak experimentujte ... chcu videt cim to budete krmit ... nevali se vam v garazi nejaky kousky hliniku od pana Webera?? Jinak skoda 1000 MB B5 Studio měla tehdy okolo 80ti k (z litru) tak su zvědavej co by tomu na hundrtce řekla paní brzda
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
7.4.07, 22:27 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
8.4.07, 07:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|