Výroba malého elektrického topení
Autor |
Zpráva |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Výroba malého elektrického topení
Nezná někdo nějakou firmu, která se zabývá výrobou malého elektrického topení? Potřeboval bych udělat atypické topení na zakázku.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.9.10, 08:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Výroba malého elektrického topení
elektricky by si potreboval zbytočne veľký elektrický výkon, radšej si zožeň bufíka...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.9.10, 08:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Výroba malého elektrického topení
Karátek píše: Nezná někdo nějakou firmu, která se zabývá výrobou malého elektrického topení? Potřeboval bych udělat atypické topení na zakázku.
do auta bylo v makru snad za pětikilo ventilátorek s odporovým drátem miloš
|
7.9.10, 09:13 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jakej chces vykon?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
7.9.10, 09:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
aby si mal plnohodnotné kúrenie tak by si potreboval aspoň 1500W, ale to je tak aby sa ti v zime nerosili okná, ideálne 2-3kW a to je z bateriek už pomerne veľký trvalý odber za jazdy...
Favorit má kúrenie 4,8kW
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.9.10, 10:37 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Re: Výroba malého elektrického topení
slovacek.milos píše: do auta bylo v makru snad za pětikilo ventilátorek s odporovým drátem miloš
Neměl by někdo link na něco takového? Sháním něco, co by se dalo zapojit do autozásuvky a pomáhalo to v zimě dřív ohřát přední okno.
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
7.9.10, 11:01 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Ze sběrného dvora bych vzal PC zdroj, je tam větrák na 12V, a dovnitř této plechové skříně bych dal 1ks H4 vlákna paralelně (cca 120W) nebo 2ks H4 (cca 240W) nebo dle potřeby jiné topné těleso a nechal to ofukovat tím větrákem a tento celek bych dal popřípadě do nějakého krytu s otvory.
Teď čtu, že to chceš na okna, tak nic.
Naposledy upravil breta1 dne 7.9.10, 11:04, celkově upraveno 1
|
7.9.10, 11:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Výroba malého elektrického topení
Petr105 píše: Neměl by někdo link na něco takového? Sháním něco, co by se dalo zapojit do autozásuvky a pomáhalo to v zimě dřív ohřát přední okno.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.9.10, 11:04 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ja sem premejslel, ze by se daly primo pod predni okno strcit zarovky do topeni.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
7.9.10, 11:09 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
|
7.9.10, 11:13 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja som s tým už laboroval, ale efekt žiadny...
pri 12V špirála čo žerie 10A ofukovaná ventilátorom vzduch neohreje vôbec, alebo teda veľmi nebadane a to máte len 120W...
a chcete vzuch reálne ohriať tak potrebujete minimálne 1000W ( pri 12V by to žralo 80A ), s tým by sa vám možno nerosilo sklo, ale teplo v aute pochybujem, ono kúrenie je energeticky veľmi náročné...
ak by chcel Karátek kúriť elektrikou tak na 1kW by ho to stálo drahocennú energiu na dojazd pri jeho sieti 84V - 1000W je odber cca 11A
žiarovky síce teplo sálajú, ale vzduch ohrejú akurát v parabole, ale prúdiaci vzduch len minimálne...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.9.10, 11:16 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Něco podobného jako je na obrázku, tak měl tatík. Ale bylo to takové ufo se stojanem. Pak to tatík různě předělával a nedávno jsem to vyhodil, protože to bylo zprzněné. Strejda mu to kdysy koupil ve Vítkovicích na burze. Tatík s tím kdysy taky hodně experimentoval, ale jak píšou kluci výše, s malým odběrem to nejde. Všechno to musí žrát alespoň 20A, i to je ještě málo. Doma mám ještě ze škody 105, co jsem měl po strejdovi. Ten už to tam měl, když jsem to auto kupoval. Myslím ale, že to prodávají i v Conradu nebo i v jiných obchodech. Nebo jsem to myslím viděl jednou i na aukru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.9.10, 12:59 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Re: Výroba malého elektrického topení
Petr105 píše: slovacek.milos píše: do auta bylo v makru snad za pětikilo ventilátorek s odporovým drátem miloš Neměl by někdo link na něco takového? Sháním něco, co by se dalo zapojit do autozásuvky a pomáhalo to v zimě dřív ohřát přední okno.
To jsem měl a výkon cca 150W a vůbec tohle keramické topení nepomáhalo, škoda peněz.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.9.10, 13:22 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
p.s. píše: http://www.topeni-elektricke.eu/a12v-elektricke-topeni/ ja bych tam dal bufík z trabiho
Tak to topení na prvním obrázku jsem měl, fakt o ničem, akorát papalo baterku a nic víc.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.9.10, 13:25 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Bufík je drahý, proto jsem začal přemýšlet nad elektrickým topením. Bufík má výkon 1250W a stačí ohřát skla i interiér, pickup má méně prostoru na vytápění, naštěstí. Těch 500W je minimum, když by se použil 1kW, bylo by lépe a spotřeba by nebyla z 84V tak velká, aby se rapidně snížil dojezd, 180Ah je velká kapacita a motor si vezme i 300A, takže topení docela připadá v úvahu. Napadlo mě zakoupit teplovodní vložku, vyhřívací kabel a upravit tu vložku a namotat na upravenou vložku. Chtělo by to vyzkoušet, ale vyhřívazí kabel mají jen na 12, 24 a 230V.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.9.10, 13:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|