Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 16:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Sytič u SEDRa 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Sytič u SEDRa
Ahoj. Mám problém. Dal sem do 105tky karb ze 130cítky. Všechno jde tak jak má. Akorát mám problém se sytičem. Je tam tryska sytiče 145 a nějak se mi 105tka na to přechlastává. Na studeno to natočím na 1.pokus a můžu hned vyrazit a klidne zmáčknout plnej a razím kupředu. Ale jak dám neutrál tak se to tak hádá. Když dám sytič na vlažným motoru cca 40 stupnu tk kouří šedý dým. Jinak když jedu na teplej, bez sytiče, tk předpisová jízda. Mám zmenšit trysku sytiče?

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


7.9.10, 17:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: Sytič u SEDRa
Co sem napsal blbe, že mi nikdo nenapíše?

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


7.9.10, 18:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak to osaď podľa 105ky...ale teda neviem, či je vzdušník rovnaký...ale hej, principiáln eby to bolo dobre ochudobniť, t.j. zmenšiť trysku sýtiča...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.9.10, 19:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
děkuju :)

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


7.9.10, 20:04
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
musis polaborovat trysku, ja jsem jednou v dobre vire prehodil taky syticovou trysku, v -20ti jsem chytl na drcnuti, ale kolem nuly uz to nechtelo..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


7.9.10, 21:18
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ja som zas mal origo EDSR120 osadenie 90/5,5 a na Š120 motore OK, ale na Favo motore to už nestíhalo...tak som prevŕtal vzdušník na 7 mm a trysku som dal 140, či 145, myslím..som to dal vlastne na úroveň SEDR130...to už je ale dosť bohaté, chytá to no problem, ale cítiť, že je to pribohaté (napr. otáčky nevyletia ako na klasickej 742 so SEDRom), ale chytá to, tak neriešim...

Kukám literatúru, všetky SEDRe majú vzdušník sýtiča 7mm, 105/120 majú trysku sýtiča 130, 130tky 145 a 135/136ky 140...

Takže stačí, keď dáš trysku 130 a máš sýtič úpln eidentický, ako SEDR105...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.9.10, 17:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Sytic sa ma pouzivat so studenym motorom a potom postupne privierat. Myslim, ze menit trysku za mensiu tu nedava zmysel.


8.9.10, 18:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Njn, a prečo má potom 130tka iné osadenie, ako 105ka?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.9.10, 18:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Rozne osadenia su o emisiach a vzdy je to kompromis - pocas vyroby to stale menili. Rozdiel medzi tymi motormi nieje az taky velky, takze nema zmysel to osadenie menit. S105 ide s karbom 130 lepsie a na spotrebu to vplyv nema. Sam som mal na S120 sedr zo S130 a bolo to uplne v pohode s original osadenim. Mozno by stalo zato tu masinu osadit rozdelovacom S120/130. Predstih sa potom nastavi ako pre S120. Jo a vacica 110R nikdy nieje na skodu. Alebo, otocim to - vzdy Skode prospeje.


8.9.10, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Njn, možno má Exitus skôr problém s tým, že má víko sýtiča z nevhodného modelu...aj keď pri plnom otvorení by aj to mohlo byť jedno...hm, aj ja som mal SEDR130 na 120tke, pravda...ale zas za vyskúšani eveľa nedá, pokiaľ má trysku 130 :wink:

PS - ale pri tom mojom EDSRi to bol pri poladení sýtiča značný rozdiel...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.9.10, 20:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Zkoušel jsem osadit sytič tryskou 135 a bylo to málo, takže zkusím nějak sehnat 140tku nebo tam nechám 145

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


8.9.10, 21:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jestli ti to jezdi ok a jen na sytic se ti to dusi....bohate tak ten sytic po nastartovani trosku stahni..kdyz si zmensis trysku tak ti to pak zase treba nebude chytat v mrazech ja mel taky danou velkou trysku a v -20 s dobrou baterkou na drb...ale uz po treba minute behu se to zacalo hltit tak pak musis privrit

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


8.9.10, 22:37
Profil ICQ

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Každá škodovka chce vyzkoušet a nacvičit svoje manipulace se sytičem. Snad se nenajdou dva motory, které by se při běhu na sytič chovaly stejně. A je jen na citu a zkušenostech, aby se vystihlo co ten konkrétní potřebuje.


9.9.10, 09:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Jiri píše:
tak pak musis privrit
Lenže keď privreš sýtič, tak privreš aj vzduch :wink:
Exithus, ale zasa 130 vs. 135 nemôže mať veľký vplyv...sýtič zas nie je tak citlivé zariadenia, je to pomerne hrubé osadenie, takže zmena trysky 130->135 by nemalo veľa urobiť...problém môžeš mať inde...máš pod trubičkou vo víku karbu tlmítko = takú, akoby trysku s dierkou cca 2mm?...lepšie povedané popíš, ako si tam dal ten karbec a či bol ten karbec funkčný na inom motore...

@ Venda - pravda, ale najštandartnejšie chovanie o SEDRom je také, že motor so sýtičom chytí, otáčky vyletia tak na 2000 ot. motor zdochne...zasa štart, zasa 2000 ot, otáčky spadnú a alebo sa udržia, alebo to ešte raz zdochne...a otáčky na plný sýtič min. 2000...ja to mám ale úplne inak :wink:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.9.10, 18:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no vsak jo kdyz privres sytic tak privres benzin a umerne i vzduch k tomu a smes se ochudi

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


10.9.10, 18:58
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz