Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 20:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Problémy s chlazením (fávo) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Martin píše:
A máš ten termostat dírkou nahoru? LPG by se do vody dostat nemělo, to by musel prasknout reduktor, ale to jsem ještě neslyšel.


Termostat je určo dírkou nahoru, odzdušňuje to dobře.


4.4.07, 10:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Ještě mě napadlo, že se znova nepřetahovala hlava, je to nutnost ?


4.4.07, 10:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FerdikF píše:
Ještě mě napadlo, že se znova nepřetahovala hlava, je to nutnost ?


podľa odporúčania výrobcu sa hliníkové hlavy doťahovať nemajú... ale ešte som sa nestretol že by jej tým niekto ublížil...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.07, 11:03
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Na favu se hlava nedotahuje. Jenom při montáži.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


4.4.07, 11:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
FerdikF píše:
Ještě mě napadlo, že se znova nepřetahovala hlava, je to nutnost ?


Hliníková hlava se nepřetahuje. Já měl problém jako ty a nikdo nevěděl co to dělalo. Postupně jsem vyměnil snad všechno co se dá - chladič , hadice, trubky, topení, pumpu, termostatů asi 8 a nakonec mě to tak nas**lo, že sem ten motor hodil do šrotu a koupil jinej. Tím tě nechci strašit, ale já třeba nezkoušel znova vyměnit těsnění pod hlavou a jak už tu někdo podotkl, zkus propláchnout chladící soustavu, jsou na to přípravky - taky jsem to proplachoval a vyplaví to fakt hodně svinstva. Je ale riziko, že ti to někde poteče.

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


4.4.07, 11:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FerdikF píše:
Jo určitě je pro hliníkový hlavy, přímo na něm bylo, že je pro škoda 136 atd.


ktorý???

Obrázek Obrázek Obrázek
pozri sa pre istotu ktorý je na čo...
http://www.velvana.cz/index.asp?page=601&hledej=fridex&kde=66

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.07, 11:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Takže mám koupenej termostat WAHLER na 88o a vypadá zase jinak, než ten před tím. Takže ho večer ozkouším, teda jestli dojedu těch 30km domů. Ten fridex hned zjistím, je fakt, že to začlo dělat po dolití fridexu.


4.4.07, 11:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Tak ten co jsem dolíval Fridex G48 a potom tam mám dvě nenačatý flašky STABILU


4.4.07, 11:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Když se vrátím zpátky tak jsi tam někde psal že když zastavíš tak že ti víčko na nádobce syčí, tady jsou dvě možnosti, buď je to víčko v háji a nebo ti to tlakuje do vody a natlakuje to tak že to víčko začne upouštět, obojí je špatně, takže nejdřív zkus víčko. Hadice se nesměj tlakovat musej bejt pořád měkký, jen když povolíš víčko tak to musí nepatrně ufouknout ale jinak nesmí ucházet a pokud to je zavzdušněný tak když to víčko povolíš tak to hodně vybublá, jinak pokud je vše v pořádku tak po povolení si to jen ufoukne na teplým motoru, nesmí to vyletět ven. Jinak pokud to bude tlakovat a i nový víčko bude pouštět tak to svědčí o tom že je něco s těsněním nedo je prasklá hlava nebo tak něco.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.4.07, 11:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Kristensen píše:
Když se vrátím zpátky tak jsi tam někde psal že když zastavíš tak že ti víčko na nádobce syčí, tady jsou dvě možnosti, buď je to víčko v háji a nebo ti to tlakuje do vody a natlakuje to tak že to víčko začne upouštět, obojí je špatně, takže nejdřív zkus víčko. Hadice se nesměj tlakovat musej bejt pořád měkký, jen když povolíš víčko tak to musí nepatrně ufouknout ale jinak nesmí ucházet a pokud to je zavzdušněný tak když to víčko povolíš tak to hodně vybublá, jinak pokud je vše v pořádku tak po povolení si to jen ufoukne na teplým motoru, nesmí to vyletět ven. Jinak pokud to bude tlakovat a i nový víčko bude pouštět tak to svědčí o tom že je něco s těsněním nedo je prasklá hlava nebo tak něco.



Tak to bude v pořádku syčí jen na teplém motoru a když ho povolím, tak si trochu foukne. Když jsem v pondělí měnil termostat, tak jsem po projetí povolil víčko a vyšli bubliny, potom už to nedělalo.


4.4.07, 12:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Do vody to netlakuje, to už jsem jednou měl, to ty bubliny tam byli pokaždý jak se povolilo víčko.


4.4.07, 12:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
FerdikF píše:
Do vody to netlakuje, to už jsem jednou měl, to ty bubliny tam byli pokaždý jak se povolilo víčko.


Ale to víčko by nemělo syčet vůbec, proto ti píšu že musí fouknout jen když ho povolíš a pokud syčí aniž by jsi ho povolil tak je špatný, pokud ti to teda jinak netlakuje tak jak řikáš.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.4.07, 12:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Kristensen píše:
FerdikF píše:
Do vody to netlakuje, to už jsem jednou měl, to ty bubliny tam byli pokaždý jak se povolilo víčko.


Ale to víčko by nemělo syčet vůbec, proto ti píšu že musí fouknout jen když ho povolíš a pokud syčí aniž by jsi ho povolil tak je špatný, pokud ti to teda jinak netlakuje tak jak řikáš.



já myslel, že je ve výčku ventil aby tam držel stálej tlak a tlak se při chodu motoru vytváří ne. Teď si teda nejsem jistej jestli to dělá i při chodu, nebo jen když vychládal. Je fakt, že mi fridex ubýval právě výčkem, jak vlastně jde fridex od termostatu, tak to cákal pod víčko a to to stříkalo ven. Tak jsem koupil takovej plastovej kroužel a dal ho do hrdla nádržky. Tím jsem zabránil ubývání fridexu. Ten kroužek se přímo proto prodává, stojí asi 40,- v mototechně.


4.4.07, 12:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
To víčko by v podstatě mělo upouštět až když to už vaří a nebo když to tlakuje z válců.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.4.07, 12:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
ještě mě napadá, jak hodně přibyde chladící kapalina, když se ohřeje. Mě to dělalo tak rozdíl rysek min a max.


4.4.07, 12:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz