Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.11.24, 14:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Odvzdušnění chladicího okruhu - Felicie 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek Odvzdušnění chladicího okruhu - Felicie
Dá se nějak odvzdušnit chladicí okruh u Feldy ? Sousedce se za 20 km rafička teploty skoro vůbec nezvedne ze základní polohy, s bídou 70°. Tak bych nejdřív zkusil toto, pak čidlo, termostat...

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


17.9.10, 17:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja bych spis zkusil cidlo a termostat. Pac i kdyby tam byl vzduch, tak cidlo by salo teplo z hlavy, popripade MPI se snad ani nemuze zavzdusnit ten domecek...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.9.10, 17:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
A je tam vůbec něco na odvzdušnění ? Jo a zapoměl jsem napsat motorizaci, ale bohužel to nevim :? . Ještě jsem nekoukal pod kapotu, jen se mě ptala. Koukal jsem do dědovi Feldy 40 kw a tam jsem nic nenašel.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


17.9.10, 17:22
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18271
Příspěvek 
U 1.3MPi je oficiální postup odvzdušnění přes čidlo teploměru. Když jsem to posledně po výměně termostatu a dolití kapaliny udělal, tak nebylo co odvzdušňovat, hladina byla na úrovni horní plochy domku, takže jsem tam čidlo vrazil zpět a nebyl problém.

novomi píše:
Sousedce se za 20 km rafička teploty skoro vůbec nezvedne ze základní polohy.

Jestli má 1.3MPi, tak to může být prasklá plastová packa, která má držet termostat. Řešením je výměna víka včetně termostatu za ten typ s celokovovým termostatem.


17.9.10, 17:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
A kúriť to kúri? Inak, ako píše Matthess, tiež by som šiel po čidle/termostate...neviem, ako je riešený termostat na Felde, ale by som ho skúsil vybrať a pojazdiť bez neho...ak to bude temer identické, tak je to jasné...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


17.9.10, 17:40
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud má sousedka plastový obal termostatu tak má střelený termostat,


pokud nemá tak je potřeba vagem prověřit zda souhalsí teplota motoru s teplotou na přístrojovce


nějaké odvzdušnění stím nesouvidí miloš


17.9.10, 19:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ovzdušňuje se to samo, musí bejt dobrej ventil ve víčku nebo mit víčko jen mírně utažený...

bude stejně v hajzlu termostat, jak řiká miloš...dyštak tam dej polskej, je lepší než origo, polskej nepraská

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.9.10, 19:48
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ondro odvzdušnuje se to samo tou hadicí od termostatu k expansce tam utíkají bubliny

jinak se to jmenuje přetlakové oběžné chazení a povolovat víčko není nejlepší nápad v chladící soustave je provozní tlak o.9 až 1.1 Atm miloš


17.9.10, 20:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
nikde se nic neodvzdusnuje, pokud by tam sel vzduch tak by se to prehrivalo nez nezahrivalo vidim to na ten termostat nebo ten domek a taky zkontrolovat teplotni cidlo co vubec hlasi....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


17.9.10, 21:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Ted sem to řešil...pokud nejde ručička ani na spodní čárku tak přjiít ke studenému autu otevřít motora nastartovat a šahat na hadice a na chladič...pokud se začne chladič po chvilce ohřívat a všechny trubky postupně , tak rozebrat a vyměnit termostat s víčkem, ale co sem se ted poučil chce to dodržovat aby skřín termostatu termostat a víko bylo všechno jeden výrobce!!!! Protože pak už to nesedí nic a furt to de do chladiče voda... Teda mluvím o 1.65ce ale na 1.3ce to bude dost podobný určitě... Jo a odvdušní se to samo při jízdě... zapnout topení a odvzdušní se topení jak se zahřeje motor a voda de do chladiče odvdušní se i chladič a zbytek...vzduch s končí v nádobce na kapalinu a pak se musí dolít

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


19.9.10, 12:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
ondro odvzdušnuje se to samo tou hadicí od termostatu k expansce tam utíkají bubliny

jinak se to jmenuje přetlakové oběžné chazení a povolovat víčko není nejlepší nápad v chladící soustave je provozní tlak o.9 až 1.1 Atm miloš


já to píšu, ale většinou jsou v hajzlu ty ventily na víčku a tlakuje to, viděl sem i nafouklou hadici na 2x větší objem...já dycky dotahuju víčko jen tak, že je cejtit jak táhne a dál neutahuju...všechen vzduch a případně i voda může vyvařit a nehrozí, že díky víčku za 50kč praskne hadice nebo nádobka a nedojedu domů

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.9.10, 15:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Díky za rady. Budu to dělat příští víkend.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


19.9.10, 16:24
Profil ICQ

Příspěvky: 6
Příspěvek 
Zdravim,měl bych dotaz při jaké teplotě se otvírá termostat u felicie 1.3 LXI 50kw,a kde by se měla nacházet rafička ?sotva mi vyšplhá na 70 stupnů a to najezdím dost km a by se to ohřálo...podle mne je termostat stále otevřenej a voda cirkuluje a nedohřeje nebo čidlo teplotní??nebo to tak má být,jakopod tou 70 se drží stále neklesá :roll: díky moc,,pokud je někde závada jak to zjistit nejednodušeji,jak termostat tak čidlo?


21.10.10, 19:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
já to mám tekhle
Obrázek
obrázek je z garáže uživatele fatal
za mě buď termostat, nebo špatná kombinace čidla a budíku...bylo několik druhů

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


21.10.10, 19:57
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
no jo ale tohle je mpi-čko....já mám fávo motoren..


21.10.10, 20:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz