Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 11:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Topení a chlazení 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek Topení a chlazení
Ahojte...mám takový problémek.... nějak mu netopí favorit...tedda když jedu pomalu a mám ventilátor na jedničku de teplej vzduch, ale jak dám na dvojku nebo trojku po chvilce de hned vlažnej. To je po městě no a když jsem jel dvě hodiny po dálnici, tak teplota motoru byla v poho vysoká, ale z topení šlo studeno furt. Jinak nevím jestli to nemůže být vodní pumpa nebo prý nějakej ventil topení, ale to by netopilo nikdy ne? Mám spíš podezření na tu pumpu, ale jak to zjistit? Jinak termostat by měl být v pohodě, tak prosím poraĎte, jak mám najít závadu... Díky

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


4.4.07, 18:38
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Topení a chlazení
to je sila, buď ventil kúrenia, je tesne za baterkou na kúrení, idú tam dve hadice a je tam také tiahlo
môžeš mať ucpaný radiátor, alebo tá vodná pumpa, ale to by sa celý motor prehrieval...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.07, 18:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Kdyby se mi přehříval ten motor tak jak to poznám?

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


4.4.07, 19:00
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Jura píše:
Kdyby se mi přehříval ten motor tak jak to poznám?


začne vařit a hlvně podle teploměru

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.4.07, 19:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Jakože se z motoru úplně začne kouřit a bude ven chrlit voda nebo jen vysoká teplota. Já to mám totiž nějaký rozesraný... Mě to občas podle toho jak jedu, tak mi to víčko trochu upustí, tak že je kolem víčka vlhko, ale to je asi normální.... Ventilátor se mi dycky zapne, ale podle mě by se mohl zapínat i dřív a taky dycky frčí jen chvíli.... Taky sem si omylem drcnul do ručičky teploměru když jsem si měnil otáčkoměr, takže kdoví...de o to, že prostě to nemám vyzkoušené a nevím jak správně by to mělo být a frčet.... Ale asi mi chcete říct, že kdyby se mi ten motor přehříval a v tomlhe směru bylo něco špatně, tak to asi hned poznám že? Takže ta vodní pumpa by snad mohla být OK ne? jinak dejte mi vědět, jestli je to normální o tom co jsem výše napsal o tom ventilátoru a tak...

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


4.4.07, 19:13
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nemáš LPG?

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


4.4.07, 19:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
ee.... co přesně mám je pod příspěvkem...normálka benzin...

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


4.4.07, 19:36
Profil ICQ

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Normálně by ten teploměr měl ukazovat mezi vodorovnou polohou a červeným políčkem. Jestli se ti motor nepřehřívá tak to je pravděpodobně přicpané. Mě při zahřátém motoru topení topí i na trojce.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


4.4.07, 19:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
O co tam teda eventuelně je ucpaný? Respektive co mám oducpat nebo vyměnit... Jinak díky...ta ručička mi ukazuje taky tak.

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


4.4.07, 19:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já bych nejdřív vyzkozšel jestli ti verntil topení otvírá naplno, musíš vytáhnotu baterku a za ní jsou dvě hadice a táhlo s lankem nebo strunou, ať ti někdo zahejbe s ovládáním v autě a zkus jestli ten ventil nejde ještě rukou dál, a pak je ještě možnost že se ti v topení nepřestavuje klapka.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.4.07, 19:58
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
vodní pumpa to na 95% není, to bys vařil.. taky podle mě vodní pumpa buď funguje, nebo je zadřená a nejede - nic mezi není. buď máš zabordelařenej radiátor (ale to se mi nechce zdát), nebo spíš ti ten ventil topení neotvírá.. můžeš ho zkusit otevřít rukou (tam jak ti psal krist) nebo bude třeba potřeba vyměnit

_________________
Favorit 136L r.v. 1989, 50KW


4.4.07, 21:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Belial píše:
vodní pumpa to na 95% není, to bys vařil.. taky podle mě vodní pumpa buď funguje, nebo je zadřená a nejede - nic mezi není. buď máš zabordelařenej radiátor (ale to se mi nechce zdát), nebo spíš ti ten ventil topení neotvírá.. můžeš ho zkusit otevřít rukou (tam jak ti psal krist) nebo bude třeba potřeba vyměnit


vodná pumpa to byť môže už som videl tak vyžrané lopatky vrtuľky že mali nie viac ako 5mm, bolo to krehké tak že sa to dalo lámať, ale zrejme to bolo po použití nevhodej nemrznúcej...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.07, 21:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Ok kluci.... mrknu na to snad zítra a dám vědět. Zatím díky za pomoc

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


4.4.07, 22:16
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Belial píše:
vodní pumpa to na 95% není, to bys vařil.. taky podle mě vodní pumpa buď funguje, nebo je zadřená a nejede - nic mezi není. buď máš zabordelařenej radiátor (ale to se mi nechce zdát), nebo spíš ti ten ventil topení neotvírá.. můžeš ho zkusit otevřít rukou (tam jak ti psal krist) nebo bude třeba potřeba vyměnit


To bych zas tak moc netvrdil, už sem viděl hodně pump jenom s protočenou vrtulkou vůči hřídeli, někdy se vrtulka kousla a pumpa fungovala, někdy se protáčela a teplota si dělala co chtěla. Radiátor taky může být zahmyzenej, kolikrát stačí vytáhnout ven, vytřepat 4 kila listí, vyfoukat prach a topí to jak o medaile.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.4.07, 05:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Sou tam dve trubky do radiátoru a ten se zahřeje a přes něj de vzduch dovnitř auta je tak? Kde se tam vezme listí a tak, aby mi to netopilo... Prosím zkuste mi to trochu popsat.... jinak to oddělat bude asi makačka ne? Je to tam takový schovaný a vyteče mi chladící směs ne?

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


5.4.07, 07:18
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz