Autor |
Zpráva |
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Topení a chlazení
Ahojte...mám takový problémek.... nějak mu netopí favorit...tedda když jedu pomalu a mám ventilátor na jedničku de teplej vzduch, ale jak dám na dvojku nebo trojku po chvilce de hned vlažnej. To je po městě no a když jsem jel dvě hodiny po dálnici, tak teplota motoru byla v poho vysoká, ale z topení šlo studeno furt. Jinak nevím jestli to nemůže být vodní pumpa nebo prý nějakej ventil topení, ale to by netopilo nikdy ne? Mám spíš podezření na tu pumpu, ale jak to zjistit? Jinak termostat by měl být v pohodě, tak prosím poraĎte, jak mám najít závadu... Díky
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
4.4.07, 18:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Topení a chlazení
to je sila, buď ventil kúrenia, je tesne za baterkou na kúrení, idú tam dve hadice a je tam také tiahlo
môžeš mať ucpaný radiátor, alebo tá vodná pumpa, ale to by sa celý motor prehrieval...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.4.07, 18:56 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Kdyby se mi přehříval ten motor tak jak to poznám?
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
4.4.07, 19:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Jura píše: Kdyby se mi přehříval ten motor tak jak to poznám?
začne vařit a hlvně podle teploměru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.4.07, 19:03 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Jakože se z motoru úplně začne kouřit a bude ven chrlit voda nebo jen vysoká teplota. Já to mám totiž nějaký rozesraný... Mě to občas podle toho jak jedu, tak mi to víčko trochu upustí, tak že je kolem víčka vlhko, ale to je asi normální.... Ventilátor se mi dycky zapne, ale podle mě by se mohl zapínat i dřív a taky dycky frčí jen chvíli.... Taky sem si omylem drcnul do ručičky teploměru když jsem si měnil otáčkoměr, takže kdoví...de o to, že prostě to nemám vyzkoušené a nevím jak správně by to mělo být a frčet.... Ale asi mi chcete říct, že kdyby se mi ten motor přehříval a v tomlhe směru bylo něco špatně, tak to asi hned poznám že? Takže ta vodní pumpa by snad mohla být OK ne? jinak dejte mi vědět, jestli je to normální o tom co jsem výše napsal o tom ventilátoru a tak...
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
4.4.07, 19:13 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Nemáš LPG?
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
4.4.07, 19:32 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
ee.... co přesně mám je pod příspěvkem...normálka benzin...
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
4.4.07, 19:36 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Normálně by ten teploměr měl ukazovat mezi vodorovnou polohou a červeným políčkem. Jestli se ti motor nepřehřívá tak to je pravděpodobně přicpané. Mě při zahřátém motoru topení topí i na trojce.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
4.4.07, 19:38 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
O co tam teda eventuelně je ucpaný? Respektive co mám oducpat nebo vyměnit... Jinak díky...ta ručička mi ukazuje taky tak.
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
4.4.07, 19:42 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já bych nejdřív vyzkozšel jestli ti verntil topení otvírá naplno, musíš vytáhnotu baterku a za ní jsou dvě hadice a táhlo s lankem nebo strunou, ať ti někdo zahejbe s ovládáním v autě a zkus jestli ten ventil nejde ještě rukou dál, a pak je ještě možnost že se ti v topení nepřestavuje klapka.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.4.07, 19:58 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
vodní pumpa to na 95% není, to bys vařil.. taky podle mě vodní pumpa buď funguje, nebo je zadřená a nejede - nic mezi není. buď máš zabordelařenej radiátor (ale to se mi nechce zdát), nebo spíš ti ten ventil topení neotvírá.. můžeš ho zkusit otevřít rukou (tam jak ti psal krist) nebo bude třeba potřeba vyměnit
_________________ Favorit 136L r.v. 1989, 50KW
|
4.4.07, 21:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Belial píše: vodní pumpa to na 95% není, to bys vařil.. taky podle mě vodní pumpa buď funguje, nebo je zadřená a nejede - nic mezi není. buď máš zabordelařenej radiátor (ale to se mi nechce zdát), nebo spíš ti ten ventil topení neotvírá.. můžeš ho zkusit otevřít rukou (tam jak ti psal krist) nebo bude třeba potřeba vyměnit
vodná pumpa to byť môže už som videl tak vyžrané lopatky vrtuľky že mali nie viac ako 5mm, bolo to krehké tak že sa to dalo lámať, ale zrejme to bolo po použití nevhodej nemrznúcej...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.4.07, 21:53 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Ok kluci.... mrknu na to snad zítra a dám vědět. Zatím díky za pomoc
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
4.4.07, 22:16 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Belial píše: vodní pumpa to na 95% není, to bys vařil.. taky podle mě vodní pumpa buď funguje, nebo je zadřená a nejede - nic mezi není. buď máš zabordelařenej radiátor (ale to se mi nechce zdát), nebo spíš ti ten ventil topení neotvírá.. můžeš ho zkusit otevřít rukou (tam jak ti psal krist) nebo bude třeba potřeba vyměnit
To bych zas tak moc netvrdil, už sem viděl hodně pump jenom s protočenou vrtulkou vůči hřídeli, někdy se vrtulka kousla a pumpa fungovala, někdy se protáčela a teplota si dělala co chtěla. Radiátor taky může být zahmyzenej, kolikrát stačí vytáhnout ven, vytřepat 4 kila listí, vyfoukat prach a topí to jak o medaile.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
5.4.07, 05:34 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Sou tam dve trubky do radiátoru a ten se zahřeje a přes něj de vzduch dovnitř auta je tak? Kde se tam vezme listí a tak, aby mi to netopilo... Prosím zkuste mi to trochu popsat.... jinak to oddělat bude asi makačka ne? Je to tam takový schovaný a vyteče mi chladící směs ne?
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
5.4.07, 07:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|