|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Octa II Tour bez TDi...
Ha, bídaci z Wolfsburgu, do Octavie Tour v EU zakázali TDi...by sa nekupovala Octa II po FL, ani Golfy:
http://auto.sme.sk/c/5574296/skoda-ukaz ... ur-ii.html
Ktože si už len kúpi tú 1,4ku, to musí byť blázon...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.10.10, 21:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
hh, to je pecka hlavne se mi pred FL libi vic nez ta poFL metrogejovina
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
1.10.10, 21:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kukám ale, že táto Tour II má slabšiu výbavu, ako moja 306ka...bieda...no ale hej, solídne new auto za pár korún...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.10.10, 21:29 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
jj politika je to zajímavá
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
1.10.10, 21:30 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
ferrari píše: Kukám ale, že táto Tour II má slabšiu výbavu, ako moja 306ka...bieda...no ale hej, solídne new auto za pár korún...
Každý neškodovácký auto má menší výbavu To mě třeba štve, máš auto podvozku golfa co se tváří jako velkej sedan a dáš za něj bez výbavy peněz jako za francouze, japonce či co s lepší výbavou. Ti se alespon netváří jako něco víc, ale jsou to sic menší auta, ale s daleko lépe řešeným vnitřním prostorem.
Taky mi přijde, že škodovka dává do netuzemského truhu daleko lepší motorizace.
|
2.10.10, 03:30 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
To víte, to je politika VW. Taky se mi líbí Octa před FL víc než po. A myslím, že těch lidí je většina, přecijen tahle karoserie vyhrála i nějaké ocenění od italských designérů... Tím novým ksichtem se chtěli přiblížit těm přitepleným Fóbiím a Hnůjstrům. Přece nemůžeme vyrábět auto, které bude vypadat trošku jinak no ne?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
2.10.10, 07:47 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, to veru iste rozhodol VW...myslím to TDi...lebo si myslím, že 90% predaných Octávií má TDi...to mi potom príde, akoby chceli vyrábať Tour, ale prednostne pre iné krajiny, ako EU...bídáci...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.10.10, 08:08 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
ne potřebují prodávat ty svoje TSička a jinak to holt nepůjde...
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
2.10.10, 08:52 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
och tak este raz. benzinove motory idu lepsie 'priskrtit' na EU5 normu. u smradlavych sadzometov to uz je problem a davat nove motory na staru platformu davat nikto nikdy nebude (preco aj?). z toho vyplyva ze sa diesle budu predavat mimo EU -> tam kde nemaju taketo zelene pravidla.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
2.10.10, 08:55 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
A proč nedávát nové motory do staré platformy? Třeba Suzuki to tak dělá, motor, který mají schválenej a začínají vyrábět, tak dávají i do starších modelů.
Dá se pak při nástupu nového modelu koupit pod cenou starý model s prakticky stejnou motorizací.
|
2.10.10, 11:11 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no, pretoze sa to z mojho skromneho pohladu neoplati - robit novy navrh uchytenia, elektriku, a neviem coho vsetkeho. to nieje jak 742 ze si tam nasekas aky skodovacky ohv motor chces,...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
2.10.10, 11:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|