Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 15:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Výměna kroužků Fa 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek Výměna kroužků Fa
Mém blbej dotaz: Dají se vyměnit kroužky bez demontáže klikovky? Mohl by mi někdo napsat zhruba návod, jak na to?

Zřejmě mám špatný kruhy na druhym válci, ale to se potvrdí až po změření tlaků. Zatim motor zastudena zakopává, pálí na tři a kouří, za tepla už je to lepší, ale furt je z výfuku cítit olej a benzín :cry:

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


4.10.10, 16:07
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Na vymenu kruhu shodis hlavu a vanu. Povolis ojnice dole, vytahnes pist nahoru, vymenis kruhy, vratis :-) Pro takovyho mechanika zadny problem. Klika zustava v motoru. Ale treba ventily KO. Zmer tlaky, kdyz budou maly, dej trochu oleje do valcu a pokud se tlaky zlepsi jsou to kruhy.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.10.10, 16:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Tak to je super, už jsem se bál, že bude muset motor ven...

Po seřízení ventilů už motor jede "normálně", maximálka kolem 120 tachometrových.
Studenej zakopává, akcelerace z nuly celkem ujde, ale ve vyšších rychlostech (kolem 60 km/h) ztrácí pružnost. Na pětku (od 90 km/h) stačí mírnej kopeček, aby rychlost začala dost rapidně klesat (až na cca 60-70) a nepomáhá ani přidat plyn (na chvilku se to zpomalí, ale klesá). Při přidání plynu za jízdy se objevují "díry" v akceleraci- přidám, nic se neděje a pak začne pomaličku zrychlovat. Spotřebu benzínu jsem ještě neměřil, ale zatím vypadá na cca 7,5 l/100 km.

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


4.10.10, 16:22
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jestli ti to jede maximálka 12O tak to je rozdělovačem dej druhý a uvidíš, mnit kroužky je pěkná blbost miloš


4.10.10, 17:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Rozdělovač je nový a předstih je cca 3- 4°. Na zítra mám domluvenej kompresiometr, tak uvidim- na to rozdělovač vliv nemá...

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


4.10.10, 19:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kruchy piesty a vložky pri použití oleja majú na Fave životnosť 300-500tis km takže sa prikláňam k milošovi a chybu by som hľadal inde...

podpálený ventil, prípadne niečo z hlavou...

nastavenie karbecu, alebo niečo okolo toho....

ide ti druhá komora :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.10.10, 21:17
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Simte kdo vi kolik ma najeto... a hlavne jakym zachazenim...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.10.10, 21:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
Simte kdo vi kolik ma najeto... a hlavne jakym zachazenim...


ale to by musel po demontáži hlavy na vložkách vidieť....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.10.10, 21:31
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Treba se kruhy zapekly, kdo vi...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.10.10, 21:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Kroužky se měnit nebudou, pudl je zahrabanej jinde.
Tlaky jsou totiž 10,0; 9,8; 10,4 a 9,7. Ale jiný je to se svíčkama. Na prvnim skoro čistá, na druhym černá jako uhel s bílou špičkou, na třetím a čtvrtym středně šedá. Co může způsobovat to, že jenom na druhym válci je bohatá směs (už od doby, co jsem to přivezl, tzn. i se starou hlavou) a ostatní pálej normálně?

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


5.10.10, 12:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
nemusí to byť zmes, môžeš mať voľné vodítko a na šrot gufero sacieho ventilu a tadiaľ ti to ťahááááá oil a tým je sviečka aj celý spalovák čierny...

podobné môže spôsobiť aj netesný ventil...

vidím to tak že hlava dole....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.10.10, 12:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Že by dvě hlavy měly jeden a ten samej problém? To se mi zdá hodně nepravděpodobný, navíc zespodu ta hlavy byla na všech válcích stejná a těsná (když jsem ji myl, tak jsem prubnul těsnost ventilů).

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


5.10.10, 12:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ešte jedna vec čo sa prejavuje hlavne na voľnobeh, ak ti posilovač, alebo hadica prisáva vzduch tak 4 a aj 3 valec je na voľnobeh chudobný....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.10.10, 16:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
ja se pridam, taky na druhem valci mam svucku opalenou do cerna, ale ventily jsem seridil, takze vymenit gufera ventilu?

_________________
Felicia 1.? :)


5.10.10, 16:53
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
když se začíná u motoru, a dělá se komprese, tak bych dělal i seřízení ventilů, máknul taky na rozvodák jestli není volný, at se vyloučí motor,

pak by mě zajimal když jsi měnil nový rozdělovač kolik stál jaká je značka, já už hodněkrát řešil že fáčko jelo obstojně tak do llO pak se rychlost vyšplhala na 115 a za velmi příhodných podmínek vítr zádech jsme se vyšplhali na 12O :shock:

ani v autorizáku nepili na to že problém byl v rozdělovači miloš


5.10.10, 19:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz