Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 02:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 413 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Další
 DarkLord - Ferrarit Combi aka Makač 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Vška vim co udělaj fotky. Z fotek vypadá líp jak sádrova felda :lol:

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


8.10.10, 16:58
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11889
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Si myslím, že to není nejhorší kus... :wink: kéž bych taky takového dostal za "děkuji pěkně".

Mimochodem Matthesi, co máš proti lankové spojce? Já jsem se už svezl s několika auty s hydraulikou i lankama nenašel jsem mezitím nějaké zásadní rozdíly...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.10.10, 17:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Jestli má felda taky lanko, tak tam mě štve jak mě vždycky tak kopne.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


8.10.10, 17:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11889
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No jasně, že má lanko... jak kopne? Tohle vůbec nechápu. To jako že není rozjezd plynulý?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.10.10, 18:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Když se spojkový pedál vrací do základní polohy, tak ho to tak vykopne.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


8.10.10, 18:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11889
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nevím no... ono to je možná taky o seřízení nebo stavu spojky... mi příště někdo na sraze dáte sjet, ať mohu přímo posoudit. :) Ale už tady nezasírejme garáž Formičovi.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.10.10, 18:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
ta spojka je u fáva fakt dost jiná, divná...ta hydraulika u škodovky je něco jinýho..je to poznat v tom záběru..popsat se to nedá, musí se vyzkoušet


9.10.10, 01:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Tak zeby som so spojkou nic nemal a len sa mi to zda? :D (ale beztak by som to chcel rozhodit az viem na com som) 16-19 mam v praci volno tak by som to chcel rozhodit a skontrolovat + poslachtit motor

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.10.10, 05:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
neviem, ale ja nejaké zásadné rozdiely v užívaní nevidím ( spojka )

nerozoberaj to keď netreba, nastav penál tak aby bol cca 0,5 - 1,0 cm nad pedálom brzdy a keď bude zaberať tesne od podlahy, alebo bude hore preklzovať tak potom sa do toho pusti.

určite ti "fučí" spoj medzi parohami a prvým dielom výfucku, pokiaľ nemáš na 1. dieli utrhnutú prírubu tak zväčša stačí vymeniť to tesnenie, alebo potoom celý prvý diel. horšie ak máš na parohoch strhnutý štyft, to je lepšie parohy demontovať a vymeniť, alebo odvŕtať a nový štyft, pozor na aušusové medené matky, sú na kľúč č. 12 a trhajú štyfty už pri zaťahovaní.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.10.10, 07:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
tak parohy mam jedny s OK steftami, este som v tom nebadal pretoze nemam cas moc, ale kamos vravel ze je KO prvy diel, ze to uz skusal menit tesnenie ale nepomohlo.. ale motor jednoznacne vyzaduje rozvody a ked uz sa hrabat v motore tak tam dam aj hlavu co mam nachystanu, no nie? :) takze cez vikend vsetko von - rozobrat, vycistit, vymenit co je nutne a poskladat tak aby som do toho uz nemusel vrtat.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.10.10, 07:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
na rozvody hlavu dole netreba, netreba ani motor vyberať s auta, a keď sa nestráca voda a olej a máš to len ako dočasný spotrebák tak by som nemenil ani rozvody, reťaz môže mať aj 200tis, síce hrkoce, ale ide to v poho...

ak chceš ten motor trocha uržať tak vymeň rozvody a do toho ostatného čo funguje radšej nerýp...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.10.10, 07:59
Profil
VYKOŘISŤOVATEL
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4161
Bydliště: Štatl
Příspěvek 
mu to nedá...

_________________
130 RAPID 85' Veverka
Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné

http://www.japl.cz - služby od JIMa


9.10.10, 08:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
je to ako sijaci stroj, to ani na skodoke tak nerachotili ked boli v najhorsom stave aky som zazil, zdechle to je a je to 135! Ked uz mam urobenu hlavu na 136 kompresiu tak by som to tam dal, nevyhodim ju predsa. Najradsej by som motor von na zeriave a urobit aj tu spojku, alebo aspon skontrolovat, mne sa to proste nezda.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.10.10, 08:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
rob ako cheš, je to tvoje auto...

myslím že veci čo fungujú opravovať netreba...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.10.10, 08:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
grrr, ale to je strasne ten zvuk, hlavne ked je motor v otackach, na volnobeh to prehluci vsetko ostatne. a co sa tyka spojky, uz aj kamos hovoril ze by mozno chcela skuknut. a bolo by to lepsie urobit teraz kym este neni kosa hlboko pod nulou, no nie? proste to hrci a ja to nemam rad ked mi auto hrci.

btw, vcera na dialnici som si nechtiac nakopol prepinac benzin-plyn, no uz som spominal vsetkych svatych aj nesvatych ked auto prestalo tahat :D esteze mi to celkom rychlo doslo :lol:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.10.10, 08:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 413 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz