Autor |
Zpráva |
roman_an1
Příspěvky: 309 Bydliště: Hranice na Moravě
|
mizí voda Felicia
zdravím, mam takový menší problém nějak se mi ztrácí voda..cca po 50km to z maxima spadne na minimum..nikde nic neteče díval jsem se i jestli to náhodou nefouká do oleja ale nic..začlo to po výměně pístních kroužků
|
8.10.10, 21:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Hlava utazena spravne? Presahy OK, hlava rovna? Nefouka z vyfuku para?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.10.10, 21:26 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
hlava dule, nic jinyho nepomuže...buď to blbě složili, nebo je to křivy...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
8.10.10, 21:28 |
|
|
roman_an1
Příspěvky: 309 Bydliště: Hranice na Moravě
|
jo všechno dobře dotažené podle knížky..akorat na hlave tam byl trosku jeden zásek ale to by mi to spis foukalo do oleje prave..a para z výfuku nejde
|
8.10.10, 21:36 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
nebo ještě natlakovat na studeno chadící soustavu a koukat kde to může utíkat...že by se to jako hned odpařilo ta kapka...ale to se myslím moc nestává...nebo holt dolívat, do kufru pro jistotu kanystr vody a ona se časem závada projeví
ale zásek zásek, napíšeš trochu zásek a nenapíšeš jakej, jak ti pak mám poradit? Měřili jste ty přesahy? Hlava je rovná, tlaková zkouška proběhla?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
8.10.10, 21:36 |
|
|
roman_an1
Příspěvky: 309 Bydliště: Hranice na Moravě
|
no to by me to v zime vyslo pekne draho kdybych furt dolival fridex
|
8.10.10, 21:38 |
|
|
roman_an1
Příspěvky: 309 Bydliště: Hranice na Moravě
|
jakože to tam bylo trochu vyžrane, ale vypadalo to že by to vzalo těsnění..a tam by to max. teklo do oleje..jinak tlakou zkousku a tak jsme nedelali..tak ja na ten motor predtim jezdil vpohode..akorat to trosku bralo olej..ale po výměně pístních kroužku tam byla o 1mm mensi mezera
|
8.10.10, 21:41 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
vypadalo nevypadalo, jak je to chycený, tak bez tlakovky víš prd. Jeden myslel a byl myslivec. Teď okolo toho budeš lítat, vymejšlet vyfikundace jak to opravit abys nemusel dát hlavu dolů, ale skončí to hlava dole, líznout, otlakovat, změřit/udělat přesahy...
jeden praktik mě říkal, jak sundáš na fazolu hlavu, automaticky ji nech líznout, nikdy není 100%OK...
pára z výfuku je většinou takovej ukazatel neukazatel, někdy třeba není vidět, někdy je to zase z kondenzátu...to se blbě odhaluje...otlakovat soustavu a pokud to nikde nepoteče, hlavu dolů...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
8.10.10, 21:52 |
|
|
roman_an1
Příspěvky: 309 Bydliště: Hranice na Moravě
|
asi budu muset..diky
|
8.10.10, 22:16 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Taky sem resil mizejici vodu u bratrovy felicie. Nejaky sracky do chladici kapaliny pomuzou jen kratkodobe. Nakonec to byla hlava dolu, nakup novych tesneni + gufera na ventily rovnou. Hlava byla lehce vyzrana, ale s tim si tusirovaci bruska poradila a navic byla kriva (liznuto o 0,3mm bohuzel). Presahy vlozek byly nastesti v poradku. Pak uz jen vsechno poctive slozit, pouzit nove srouby a voala - klidek pohoda, zadna voda se neztraci a motor slape jako hodinky. Tohle se vazne ojebat neda ... Nak
|
8.10.10, 23:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja by som sa vrátil k prvotnému problému, prečo ste dávali hlavu dole a menili krúžky motor žral olej čo sa na hlave ešte robilo, olej to žerie 90% cez guferá ventilov, krúžky meniť na Fave/Felde nieje takým prínosom ako u 742 tam je použitá úplne iná technológia aj keď je to koncepčne rovnaký motor...
ale teraz k veci : za prevádzky to netlakuje ,hadica medzi termostatom a chladičom sa musí dať mierne stlačiť alebo prebytočný tlak uchádza venilom vo viečku expanzky, to je spravidla vidieť na nádobke ktorá je mokrá alebo je na nej vidieť stekance.
keď prebehneš všetky spoje hadíc tak tam kde to tečie sa medzi hadicou a prírubou robí taký rôsol, voda sa stihne odpariť takže nič netečie, dôkladne prezri všetky spoje.
keď nič tak potom hlavu dole...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.10.10, 07:47 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já bych začal tím nejmenším zlem přetlaková zkouška chlazení
do expansky vede hadice z termostatu, vytáhneš ji z expansky, vrazíš do ni zapalovací svíčku a utáhneš objímku,
na expansku připojíš hadici a kompresorem opatrně tlakuješ až slyšíš jak prdí přetlaková zátka, pokud neprdí je to špatně,
pak sleduješ kde kapne, je potřeba sledovat i pod topením u baterky miloš
|
9.10.10, 07:53 |
|
|
roman_an1
Příspěvky: 309 Bydliště: Hranice na Moravě
|
tak problem je vyresen..u motoru jsme nedotahli hadici s vodou so mi jde od LPG a ono to neslo videt jak to bylo jenom nastartovane ale dneska jak mi pritelkyne slapla na pedal tak to slo krasne vydet tak jsem to dotahl a vsechno vpohode..jo a k tem krouzkum po jejich vymene mi to uz nezere alej a to na to jezdim 2 tydny
|
9.10.10, 18:03 |
|
|
roman_an1
Příspěvky: 309 Bydliště: Hranice na Moravě
|
diky vsem za rady
|
9.10.10, 18:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
robilo sa niečo aj na tej hlave
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.10.10, 21:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|