|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
I.n.s.o.m.n.i.a
Příspěvky: 355 Bydliště: Pardubice
|
Motor Škoda octavia I.
Zdravim chlapi,
mám prosbu..ke svojí plechový lásce si teď potřebuju pořídit spotřebák na zimu a běžné ježdění, rozhodl jsem se pro jedničkovou octavii a původně jsem chtěl s motorem 1,9 Tdi 81kw..chtěl jsem naftu zejména kvůli spotřebe..bohužel jsou kusy s touto motoráží celkem drahé..tudíž uvažuji o 66kw verzi a nejlépe cenově snad vychází benzínové motory 1.8T, 2.0i apod..tam se však bojím spotřeby i cen náhradních dílů..nemám o tom takový přehled, proto prosím o rady a porovnání plusů a mínusů..DĚKUJI!
|
1.10.10, 11:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vit o tom mluvi v garazi u passika.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.10.10, 12:08 |
|
|
georgi131
Příspěvky: 1 Bydliště: Vilémov
|
Zdravím všechny. Mám dotaz. Letos jsem si pořídil Octavii 1 66kw 1.9 TDI a přijde mi že má problém s teplými starty. Při studených startech motor naskočí, jak se říká, na cvrnknutí, ale při teplých musím déle točit než naskočí, ca 3-4 sec. V létě při venkovních teplotách nad 30 stupňů mi dokonce teplý motor nechtěl naskočit. Teprve až tak po třetím či čtvrtém pokusu. Laická veřejnost mi tvrdí že to je normální, ale mě to tak nepřipadá.
Předem děkuji za odpověď.
|
11.10.10, 13:28 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Normalne to nieje, chcelo by to VAG a cumet na panel okamzitych hodnot. Moze byt aj trocha chytene cerpadlo / tryska. Pri studenom starte RJ automaticky zvysi prisun paliva, avsak pri horucom motore to uz nerobi, a tak sa to prejavi. Pri chode si uz naftu prida aby dodrzala predpisane volnobezne otacky... (hovori sa tomu adaptacia)
Takze nakoniec ti MOZNO aj vyjde, ze to nema zmysel velmi riesit
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
11.10.10, 20:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
teplý start se řeší.
zvednutím startovací dávky pomocí vagu dle visu
novým akumulátorem
novým starterem
a nebo fíglem který přeruší krátkodobě drát od čidla teploty a jednotka motoru dá vždy pokyn ke žhavení,
miloš
|
12.10.10, 06:58 |
|
|
ICO
Příspěvky: 6 Bydliště: trnava
|
georgi131 píše: Zdravím všechny. Mám dotaz. Letos jsem si pořídil Octavii 1 66kw 1.9 TDI a přijde mi že má problém s teplými starty. Při studených startech motor naskočí, jak se říká, na cvrnknutí, ale při teplých musím déle točit než naskočí, ca 3-4 sec. V létě při venkovních teplotách nad 30 stupňů mi dokonce teplý motor nechtěl naskočit. Teprve až tak po třetím či čtvrtém pokusu. Laická veřejnost mi tvrdí že to je normální, ale mě to tak nepřipadá. Předem děkuji za odpověď.
to bude problem so starterom
_________________ FABIA II 1,9TDI
|
13.10.10, 23:14 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
ICO> Muzes to trochu rozvest? Protoze pokud se starter toci a toci i motorem, nedovedu si predstavit tu zavadu na nem, ktera by to zpusobovala...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
14.10.10, 00:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
CROWACK píše: ICO> Muzes to trochu rozvest? Protoze pokud se starter toci a toci i motorem, nedovedu si predstavit tu zavadu na nem, ktera by to zpusobovala...
otáčky starteru musí být v rozmezí 87O až 9OO jak se to dá změřit nevím miloš
|
14.10.10, 06:29 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
mohlo by to dělat čidlo teploty motoru to co řídí počítač
|
14.10.10, 16:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|