Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 02:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Fakticky už z toho zešílim! 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Fakticky už z toho zešílim!
Ahoj
Následující problém se netýká Rapida, ale ale vozu Leonid :shock: Jak jsem zde již opakovaně psal, má velký problém se zapalováním. Neustále se opalují kontakty přerušovače... Teď je to v takové fázi, že je musím vyndat každý den, očistit je šmirglem a zase je vrátit. Výměna za nové by to ještě spíše ještě zhoršila, neboť k dostání jsou výhradně turecké které jsou už na pohled nekvalitní, a praxe to jen potvrzuje :? Díky Bukajovi jsem sehnal ještě kontakty ruské (ale už ne sovětské) o kterých jsem slyšel že se kvalitou vyrovnají původním sovětským. Bohužel opak je pravdou :twisted: Kondenzátor má kapacitu skvělou, naměřil jsem 0.28uF. Další věcí jsou teplé starty - nechce chytit. Studený chytí na škrt, ale teplý tan napodruhé. Včera jsem si dal tu práci a nastavil mu předstih dle Tůmy (žigulská obdoba Andrta) na 7° jak má být. A že to není u žigula žádná sranda udělat předstih. Smutné je na tom to, že s předepsanyým předstihem je Leonid líný jako veš :cry: Dále jsem ho včera vybavil zapalovací cívkou s předřadným odporem a ze Š742 v marné a zoufalé naději, že větší energie jiskry by tomu teplému startu mohla pomoci. Kdepak. Třebaže při startu V-metr který jsem Leonidovi zabudoval neukáže méně než 10V, tím pádem to musí dělat blesk jako hrom, nechce a nechce chytit...

Co stím udělat? Já už z toho doopravdy zešílím, tohle musím řešit od jeho koupi v září 06 dodnes téměř denně!

Edit: Zapoměl jsem, že pokud to jede na volnoběh, tak otáčkoměr lítá od 0 do 2000 ot.min jak se mu zlíbí. Ale když je to pak v otáčkách, třeba při jízdě, tak už neblázní...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.4.07, 08:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
Taky by mě to zajímalo. Mě se taky opalují kontakty údajně je to kondenzátorem. Ale ty nový kondenzátory stojí za ho***. Původní je klasika.

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


6.4.07, 10:57
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
zokot píše:
Taky by mě to zajímalo. Mě se taky opalují kontakty údajně je to kondenzátorem. Ale ty nový kondenzátory stojí za ho***. Původní je klasika.


Jak který...
dostanou se fakt druhovýrobní (takový malinký) který fakt nestojí ani za zlámanou grešli :? Ale v nějakých mototechnách mají kondenzátory od TESLY které vypadají přesně jako ty originální :wink: A nejenom že tak vypadají, ony se taky tak chovají :wink: Vydrží...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.4.07, 11:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A nebylo by možné zabudovat zapalování z Favorita? Už bys v životě neřešil kontakty a předstih.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


6.4.07, 11:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Martin píše:
A nebylo by možné zabudovat zapalování z Favorita? Už bys v životě neřešil kontakty a předstih.


Tak slyšel jsem o tom, dokonce i viděl plánky jak na to, bohužel jisté technologie (třeba pájení mosazí) nejsou pro mne dostupné :cry: Potřeboval bych radu, co s tim může bejt.. Tohle přeci není normální..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.4.07, 11:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
Šemik píše:
zokot píše:
Taky by mě to zajímalo. Mě se taky opalují kontakty údajně je to kondenzátorem. Ale ty nový kondenzátory stojí za ho***. Původní je klasika.


Jak který...
dostanou se fakt druhovýrobní (takový malinký) který fakt nestojí ani za zlámanou grešli :? Ale v nějakých mototechnách mají kondenzátory od TESLY které vypadají přesně jako ty originální :wink: A nejenom že tak vypadají, ony se taky tak chovají :wink: Vydrží...


Máš pravdu. 2x jsem bláhově koupil ty malinký. Po pár dnech provozu se rozpadl. Tak teď je z něj alobal............

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


6.4.07, 11:17
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
zokot píše:
Máš pravdu. 2x jsem bláhově koupil ty malinký. Po pár dnech provozu se rozpadl. Tak teď je z něj alobal............


:lol: holt kvalita....

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.4.07, 11:24
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak aby toho nebylo málo, při dnešním čištění kontaktů se mi podařilo strhat jeden ze závitů v rozdělovači, do něhož se šroubuje šroub držící kontakty :twisted: No, na druhou stranu co taky může člověk čekat od závitu M4 který je v 1mm tlustém měkkém plíšku, že jo :?: Tak jsem rozdělovač vyndal celý, místo závitů na šrouby tam přiletuju svorníčky a zárověň ho aspoň celej vyčistim... Třeba to pomůže... :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.4.07, 13:08
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak ne, nepomůže, navíc se to zhoršuje čím dál tím víc - na přejetí Plzně je třeba 2x vyčistit kontakty.... :twisted: napadá mě poslední věc i když nepravděpodobná - odškubnu od cívky drát k otáčkoměru, třeba je zrada v něm

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.4.07, 11:07
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Obavam se ze ti opravdu nezbyde nez tam dat skodovacky zapalovani :) K cemu potrebujes pajet mosazi? Nejde to nejak obejit?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


7.4.07, 11:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Matthes píše:
Obavam se ze ti opravdu nezbyde nez tam dat skodovacky zapalovani :) K cemu potrebujes pajet mosazi? Nejde to nejak obejit?


Spojení konce hřídele favo rozdělovače s přiměřeně přiříznutou hřídelí žigulskýho rozdělovače :wink: To se má pájet mosazí :cry: No, nerad bych to zakřiknul, ale po odpojení točkoměru mám takový dojem, že by to mhlo být výrazně lepší - na jedny a ty samé kontakty dnes leonid najel už dobrých 6km a ještě nezaškubal :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.4.07, 11:23
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
kdybys to řek před měsícem tak si moh mít druhý zapalování ze žigula :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.4.07, 11:57
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já jsem ten problém řešil na jedné destě motor 1203, nakonec jsem ho ani nedořešil, ale je tam nová cívka, na jedné 120 jsme dali nakonec druhý rozdělovač, kabely VN i svíčky a opalovalo se to pořád až to nejelo, tam jsme pak dali rozdělovač z fáčka, zkusil bych tu cívku asi mezizávitový zkrat a je tam taková šleha, že se nabije kondík a ještě to nestačí a je tam další výboj který ty kontakty ničí miloš


7.4.07, 12:37
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Cívka je tam už druhá. Původní byla bulharská se kterou to vyrobili, zkusil jsem ji nahradit PAL s odporem ze Š 742 (i když taky nebyla nová).. Nemyslím že bych měl to "štěstí " tam dát 2x za sebou špatnou cívku :D Navíc jsem tu cívku přeměřil ohmetrem, hodnoty byly v pořádku :wink: Stále začínám čím dál tím víc věřit tomu že to způsoboval točkoměr..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.4.07, 12:47
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Šemik píše:
Cívka je tam už druhá. Původní byla bulharská se kterou to vyrobili, zkusil jsem ji nahradit PAL s odporem ze Š 742 (i když taky nebyla nová).. Nemyslím že bych měl to "štěstí " tam dát 2x za sebou špatnou cívku :D Navíc jsem tu cívku přeměřil ohmetrem, hodnoty byly v pořádku :wink: Stále začínám čím dál tím víc věřit tomu že to způsoboval točkoměr..


jo ale na destě točkoměr nebyl, jak ti říkám já jsem to nikdy nezjistil, a cívku můžeš měřit jak chceš pokud není mezizávitový skrat kontaktní tak je zjistitelný jen osciloskopem, jednou na to přijít musíš, já jsem to dával za vinu italskému přerušovači, co byly nedávno běžně na trhu, no jedině z druhého žigula předělat všechno a pak kombinovat a bádat, přenést se ze stavu šílenství do klidu, já jsem šel na malucha s krumpáčem že mu zatnu do střechy a pomstím se mu, pak jsem se nějak zastavil, vymontoval jsem dynamo a na vrtačce dobíjelo, namotnoval do malucha a nic a tak několikrát dokola, je to sranda zažít šílenství miloš


7.4.07, 14:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz