Autor |
Zpráva |
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Skuska funkcie motorcov na central
Zdarec chlapi . Dnes mi prisli na dobierku jazdene motorceky na central ( original Brano ) a neviem ako vyskusat ich funkcnost . Skusal som ich pripojit na baterku a riadne v nich mlatilo , proste vykonavali cinnost . Ale motorceky sa ani nevysunuli ani nezasunuli proste len to buchlo . Ten motorec nema klasicky chod ako tie nove ze tie ako vytiahnem tak ostanu , tento sa proste da vytiahnut aj zasunut ( bez odporu na tiahle ) ale vzdy sa vrati do vychodzej polohy , ked som to pripojil na baterku tak sa len vytiahol/zasunul na sekundu a zase sa vrati z5. Je to spravne alebo su KO ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
14.10.10, 20:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Skuska funkcie motorcov na central
tie originály potrebujú origo riadiacu jednotku, tie mechanizmy sú bezodporové, čiže nekaldie odpor tiahlam, odskúšať sa to dá jedine s origo zapojením...
mechanizmus je tam robený tak že šnek potiahne tiahlo a keď dojde do koncovej polohy tak tiahlo uvolní, pri 5 vodičových ostávajú v pohotovosti akurát prepínače...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.10.10, 20:13 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Takze na uni central su mi k prdu ? Do kelu aj sa mi hned zdali nake divne
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
17.10.10, 19:11 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já teda vyměnil jenom jednotku a funguje to
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.10.10, 19:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
elektricky by to nemal byť problém aj s UNI jednotkou len treba asi takú ktorá má aj výstup pre pneumatické motory, tie majú dlhší čas pre preklopenie do druhej polohy...
mne na klasickej RJ tie servá šli, ale pre krátky impulz sa nepreklopili do druhej polohy....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.10.10, 19:48 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Tak ja ich vyskusam na fabii ale moc sa mi nechce zase tapace rozoberat no co uz aspon si reprak prilepim ( zase )
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
17.10.10, 20:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Si sežeň někde na vrakecu nebo pod. jednotku Brano, ne? Všude se toho válí plno, jen je potřeba hledat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.10.10, 11:52 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
A neni brano len bez DO ? ide mi o to ze ja mam RJ z DO na novy central od fy.KeeTec s vystrelovacimi klucikmi a pochybujem ze by som ten cip narval do toho kluca
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
19.10.10, 19:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
samotný centrál Brano je bez DO...
DO už ovláda alarm, alebo samostatná RJ
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.10.10, 11:51 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
No já myslel na ovládání servomotorků origo Brano a spojit to s jednotkou pro DO. Já to tak mám taky, i když jde na mou jednotku od Jablotronu napojit přímo serva. Ale když mi funguje to origo Brano, proč huntovat tu novou jednotku, že? Nevím, jestli to mají všechny ty univerzály od žlutých, ale každá jednotka centrálu s DO by měla mít alespoň výstup na serva popř. jen na jednotku od serv.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.10.10, 14:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
napojiť sa to dá všelijako, ale radšej nech origo servá ovláda ich origo RJ napojiť impulzy s inej RJ pre odomk/zamk nieje až taký problém...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.10.10, 19:29 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
A to sa da ? to som nevedel . Takze sa da uni central napojit na inu RJ uplne ineho centralu ? a to ako ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
20.10.10, 19:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
je to iným zapojením, ak RJ ovláda priamo servá tak používa dva prepínacie kontakty dvoch relé... ak má ovládať ( iba posielať impulzy ) inú RJ tak sa s tých dvoch relé použijú iba dva spínacie kontakty ktoré budú posielať impulzy...
skúsim pohľadať schémy potom to ľahšie pochopíš...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.10.10, 19:45 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
diki , lebo takto som to vobec nepochopil
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
20.10.10, 20:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tu máš dole 4 vrianty zapojenia v podstate každej RJ ktorá má výstup 2x relé s prepínacími kontaktami ( tie kontakty sú naznačené v hornej časti každého typu zapojenia )
ak zapájaš priamo tak na servách máš v kľudovej polohe na oboch póloch mínus, impulz dostane preklopením jedného relé do druhej polohy a tým sa dostane na jeden pól motora plus pričom na druhom póle je stále mínus...
http://img529.imageshack.us/img529/8927/centralm.jpg
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.10.10, 05:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|