Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 19:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
 Lambda KO? Nové info... byl to asi kat...ted řeším předstih 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek Lambda KO? Nové info... byl to asi kat...ted řeším předstih
Auto jelo ok...Minulý týden výměna prasklých svodů...poté auto vždy po přeřazení a následném přidání plynu nechtělo moc jet, ale vzápeětí při o něco vyšších otáčkách se rozjelo a ok nic moc sem to neřešil. Dneska sem byl na výměně prvního dílu výfuku, protože vlnovce popraskané, tak se dala sada od Tyllu na navaření na původní kat.... Podotýkám, že to fest fičelo jak svodama tak vlnovcema...No a dneska od mechoša se špatně držel volnoběh a cukalo to...jak se motor ohřál na volnoběh ok, ale za jízdy vždy při přeřazení a následném sešlapnutí plynu místo aby auto jelo, tak se spíš rozmyšlí jestli jet nebo ne a jede tak nějak trhaně, jak se dostanu do otáček zmízi to a jede, ale furt tak nějak ne jako předtím.... ujel sem od mechanika asi jen 8 km a furt to dělalo přijel sem dom udělal základní nastavení klapky vše ok čidla teploty mám dvě obě ok beze změny, ale lambda se na VAGu chová hodně divně ne jako dřív s prasklýma svodama a vlnovcama...

Tady sem to nahrál ten VAG na video (začátek je hůř vidět než nastartuju) http://www.youtube.com/watch?v=hhonhOj4ZRk

Tak co myslíte projevuje se takhle špatná lambda? Jinak motor bez chyb (žádná chyba se do paměti závad nezapsala) a ještě možná jedna důležítá věc, že v autě je směs 2:1 (E85:N95) ale před výměnou svodů a vlnovců vše ok...vše dělá až ted jak je výfuk těsný... Moc děkuji za pomoc

PS: Nebo mohla se poškodit při demontáži a montáži?

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


Naposledy upravil Jura dne 6.1.11, 23:14, celkově upraveno 5



14.10.10, 16:29
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
možná by ty údaje z vagu byly čitelnější, kdybys použil tohle :wink:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.10.10, 16:40
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Lambda KO? Mrkněte se na můj VAG prosím (felda 1.6MPi)
Jura píše:
Tak co myslíte projevuje se takhle špatná lambda?


auto jede trhaně jede pak chvíli sotva jede a pak se zase rozjede a tak furt dokola

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.10.10, 18:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
u martina 007 v garáži KITky to celkem dobře popisuje, máš tam v postatě celý průběh řešení problému, až po výměnu lambdy, která nakonec pomohla...i když je to na 1.3...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.10.10, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Mrknu na to jen přidám něco z dneška večera ještě:

Tak Vám popíšu ted tříhodinový dobrodružství...Chtěl sem to projet a goumat nastartoval sem, ale kuckalo se to a ani sem se nemohl rozjet prostě plyn skoro nereagoval...plyn mohl bejt klidně naplno ale kuckalo se to jakoby vázli dodávky paliva no chvíli jsem s tím zápasil a vyjel kousek z místa a to už volnoběh držel, tak sem odpojil lambdu a nic se nezměnilo, ale rozjel sem se...ujel sem asi 3km, ale motor prostě jakoby ztratil výkon..prostě nechtěl vůbec jet zmetek...jel ale trhaně...zastavil sem a volnoběh OK při sešlápnutí plynu to pěkně reagovalo idkyž hned na začátku sešlapu jakoby se to chtělo přidusit ale pak ok ale to mi dělalo dycky, že nemůžu hned zprudka rychle šlápnout na plyn..zkrátka nějaký zpoždění na začátku chodu možná jakoby se to chtělo přidusit... no řekl sem si že projdu rozdělovač a svíčky vše ok a svíčky jsem dal staré NGK BUR6ET a zapojil teda lambdu zase a vymazal chbu z jendotky...potom už to jelo líp, ale to bylo spíš že už to bylo zahřáté pořádně, ale furt problém po jakýmkoliv přeřazení a následném šlápnutí na plyn, že jednička ok zařadím dvojku šlápnu na plyn a chvilu nic jakoby motor nevěděl co dělat jestli jet nebo nejet a ktomu decentní trhání po chvilce dycky to vyrazilo vpřed takhle i na trojku čtverku a pětku a bylo jendo v kolika otáčka sem řadil dycky se tomu nechtělo po tom přeřazení..pak sem zase tak nějak už relativně vpohodě dojel na další odlehlé místo, kde sem si řekl, že zkontroluji pojistkovku (vše OK) ale dofrčeli poliši a mysleli si že kradu auto:) pak sem asi hodinu jezdil jak ocas vytáčel vše zkoušel a už furt stejné jen myslím s niším výkonem než před dnešním mechanikem jo a jedna hodně zajímavá věc!!! Lambda na volnoběh ukazuje nuly nebo jen 0,02 0,03 jak jedu pod plynem prostě normálka jízda tak hodnoty lítají v poho asi jak by měli...tot asi vše.... Tak co myslíte? Toto vše po dnešní výměně tohodle dneska http://www.automedik.cz/zelit.html?product=258153

Fakt už nevím a chce se mi už skoro brečet...napadají mě věci jako čerpadlo palivové, škrtící klapka, zapalovací modul, kabely, lambda nebo ucpaný kat (něco pod podlahou furt chrastí když jedu a šlapnu na plyn) zkrátka nechápu to

Zítra mám v plánu zkusit zase za studena co to bude dělat popřípadě vynbdat vyčistit klapku zkusit vyjet co nejvíce nádrž a natankovat kvalitní benál...nejvíce bych to viděl na tu lambdu, protože ta ukazuje úplně jinak než kdy předtím (ale jestli to není jen tím ethanolem) pak ten katík, ale to by zas nešlo vytočit na volnoběh kdyby byl přicpanej ne? Ikdyž předtím šlo dost výfukových spalin jinam než do katíku, takže ted je na něj větší nápor (jen úvaha) a že by odešlo čerpadlo nebo klapka z ničeho nic najenou hned po výměně výfuku se mi nezdá...budu rád aspon za každej nápad nebo s čím máte zkušenosti jak se co projevuje když je něco z toho co jsem jmenoval špatné...

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


14.10.10, 22:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
mas na ten etanol upravenu jednotku a specialnu lambadu?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.10.10, 22:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Nemám, ale už sem to takhle natankoval dvakrát a dycky OK...no uvidíme zítra to snad vyjedu a natankuju plnou N95...Jinak četl sem ted toho Martina 007 a taky bych věřil té špatné lambdě, ale proč se teda sakra nezapíše do chyb jako Martinovi? Zítřek ukáže víc...

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


14.10.10, 22:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Jinak tady jendo video když sem nastartoval studenej motor a šlapal na plyn aby to nezdechlo (stejně zdechla mrcha) a lambda se netváří, že by chtěla něco ukazovat... http://www.youtube.com/watch?v=GSi8rLF0Ct0

Tady je video při jízdě potom..jestli se tomu teda dalo říct jízda...lambda ukazuje už možná něco ale zajímavé je, že na volnoběh kolísá možná i dobře ale jak dám plyn hodnoty kolísají u nuly furt což by mohl být právě ten problém s tím plynem když sešlápnu nebo přeřadím... http://www.youtube.com/watch?v=TRqX5NTFUlE

No a pak poslední video když už felda pěkně ohřáta a chvílema dopstala za uši a tady sou ty hodnoty už o dost lepší asi? A jízda daleko lepší než předtím... http://www.youtube.com/watch?v=oVy3ls6V9CQ

Jinak velice zajímavé, že jak šlápnu na plyn hodnotu lambdy jdou k nule a následkem toho se zvýší hafo mega délka vstřiku těžce nad limit což asi způsobuje to kuckání a dušení a že to nechce jet..to by vlastně vše vysvětlovalo aj Co myslíte odborníci?

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


14.10.10, 23:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Bydliště: Praha 1
Příspěvek 
Jura píše:
Nemám, ale už sem to takhle natankoval dvakrát a dycky OK...no uvidíme zítra to snad vyjedu a natankuju plnou N95...Jinak četl sem ted toho Martina 007 a taky bych věřil té špatné lambdě, ale proč se teda sakra nezapíše do chyb jako Martinovi? Zítřek ukáže víc...

protoze feldacka diagnostika funguje jenom kdyz se ji chce....kdyz sem mel podobnej problem, lambda byla v riti tak diagnostika nic neukazovala, kdyz se tam dala jina kera byla v pohode tak taky nic, a kdyz se tam dala uplne nova tak vse fungovalo jak ma ale byla tam chyba podle diagnostiky.....resume: diagnostika na feldu je na h...o :evil:

_________________
Felinka 1,3 MPi r.v.1996 GLXi 72kW
S požehnáním Mr.Cimbu


15.10.10, 00:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Podle mě ta lambda nechodí obvzláště na tomhle videu http://www.youtube.com/watch?v=GSi8rLF0Ct0 kde by se dalo říct že je nefunkční předehřev lambdy, jinak ty předepsané doby vstřiku jsou pro předepsané otáčky což je 700-800, jaké koliv zvednutí otáček zvedne dobu vstřiku. A jakou ti píše chybu jednotka? Žádnou? a na místě když prošlapáváš plyn tak to taky zlobí nebo až za jízdy v tahu?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.10.10, 06:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Jednotka žádné chyby nevypisuje.... na volnoběh když šlápnu na plyn, tak hned na začátku (nevím jak bych to popsal) prostě jak se dotknu toho pedálu a kousek s ním pohnu, tak jakoby to mělo tendenci se trochu zadusit a tím mít trochu prodlevu než to de do otáček, ale to se bleskurychle spraví a můžu vklidu tůrovat motor, ale zase když vyšlápnu a je volnoběh a šlapnu na pedál a chci to vytočit, tak zase ta prodleva jakoby chvilkový přidušení a pak ok...za jízdy to dělá vždy po přeřazení repspektive nohu z plynu spojk rychlost a jak znova šlápnu na plyn, tak nechce jet jakoby se to přidusilo trochu a po chvilince vyrazí vpřed...tohle na každou rychlost a celkově se mi zdá menší výkon když auto jede

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


15.10.10, 07:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Tak dneska sem to nakopnul vše ok a kupodivu prvních 500 metrů ok vše ok asi ještě nebyla zahřátá ale ukazovala 0.05 (ne vyloženě nulu) pak začla myslím něco uakzovat a šlo to zase do kytek po přeřazení akcelerace nikde a trhání... zajímavé je že pokaždépo tom přeřazení když sešlápnu ten plyn hodnota lambdy de na nulu pak jak se to rozjede lambda něco ukazuje a to pokaždé... a na volnoběj lambda celkem ok ale prostě jak šlápnu na plyn lambda ukazuje nulu...vše vidíte tady na videu dneska od studenýho motoru až po teplej a na konci videa sem dal graf a mrkněte jak na volnoběh ta lambda pěkně kolísá a pak po chvilce když se rozjedu je vidět jak přestane ukazovat a to sou přesně ty místa kde to dělá problém...ty kopečky to sou místa, kde sem vyšlápnul plyn a řadil a tam kde to ukazuje nulu sem se snažil na tu rycjhlost rozjet... http://www.youtube.com/watch?v=1vBHSLpi38g

Tak co myslíte....je ta lambda vadná? Není to prdel ta lamda stojí 1850Kč u nás v mototechně (škodovka 3300Kč asi). Jinak při provozní teplotě sem ju odpojil a hrozný...normálně sem fakt nemohl vyjet kopec...prostě to nejelo a trhalo (i trlolejbus mě musel předjet) pak sem zastavil zapojil lambdu vymazal chybu vagem a jelo se dál..ovšem zase to stejné co popisuji nazačátku...

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


15.10.10, 09:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Po sešlápnutí plynu pujde hodnota lambdy na nulu nebo směrem k nule pokaždé, to totiž signalizuje přebytek kyslíku ve výfuku tudíž chudou směs a jednotka vzhledem k tomuto stavu a ještě ostatním veličinám (poloha plynu teplota motoru teplota nasátýho vzduchu zátěž atd atd) přizpůsobí množství paliva vstříknuté do sání ale tobě ta reakce evidentně probíhá dlouho.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.10.10, 11:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Takže myslíš, že to bude ta lambda určitě nebo něco jiného? Jinak dneska teda vyjel sem nádrž zbyli tam dva litry a natankoval sem 40 litrů OMW N95... moc sem toho teda nenajel, ale žádná změna... Jedinej poznatek je že dycky po tom přeřazení, když na ten plyn šlapu zlehka a pomalounku, tak je to lepší, ale když na to chci šlápnout víc tak to prostě nejde a trhá dusí zkrátka záleží jak na to moc šlápnu...třeba rozjíždění do kopca nebo řazení v kopci z jendičky na dvojku z dvojky na trojku to je šílený..prostě do kopce to člověk musí víc šlápnout a to je právě ten kámen úrazu...jak dám víc plynu...sere se to... může tohle mít na svědomí ta lambda a při různém sešůlápnutí plynu tak rychle ovlivnovat směs?

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


15.10.10, 12:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
a co spotřeba? jakou máš spotřebu proti tomu když to jelo jak tak jak mělo a teď?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.10.10, 20:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz