DarkLord - Ferrarit Combi aka Makač
Autor |
Zpráva |
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Oukej ony stejně důležitější jsou ty zadní... A taky si ušetříš spoustu sraní jelikož to je na těch ramenech to nejhorší a hodně lidí to často řeší právě nákupem jiných levných čínským potvor, protože se jim nechtějí měnit čepy ramen a přední silentbloky.
PS: Delphi je myslím že OK. Rozhodně lepší jak ty píšeš čína nebo Starline. Bratránek má defacto celý podvozek Delphi a je to bez problému. Jinak já osobně mám tlumiče KYB (mimochodem subjektivně lepší jak Ateso na kterých jsem jezdil předtím a které se dávaly hned při koupi), čepy TRW-DAS a silentbloky Gumokov.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
14.10.10, 23:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no KYB, to uz rovno HPcka nie? ale je to kua spotrebak (aspon zatial, aj ked pomaly uz to tak tiez nevypada) tak sa budem snazit do toho vrazat co najmenej, avsak niesom tak boihaty aby som kupoval srackoidne lacne veci...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.10.10, 23:25 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
No já mám rád trochu toho komfortu který i tak ve Favu moc není takže já už nad HP ani moc neuvažuju a navíc při našich cestách tady na severu Ale ne tak zase tak nekomfortní ty HP nejsou docela se to dá. Ale vrážet do toho verglu už teda nechci víc než bude nezbytně nutný... za 8 let mám defacto všechno nový (krom kastle a motoru a interiéru) a něco i dvakrát A to už myslím stačilo... teďka už jsem konečně dostal rozum a šetřím na jiný. Ono člověk může dělat co chce, ale pak stačí přesednout třeba do Passata co má Vít (kterého měl i tatík ne teda 1,8T) a zjistí že je to marný... to jsem si vždycky říkal když jsem přesedal z pašíka do Fava.. sakra kde to má brzdy a kam se ztratil motor a kterej šmejd ukradl sedačky? Jasně myslím to nadneseně, ale je to prostě rozdíl a ať člověk chce nebo ne tak to vnímá.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
14.10.10, 23:34 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11889 Bydliště: Český Těšín
|
Ty silentbloky bys měl koupit oba do 100kč Gumokovy. Pokud za to někde chtějí více, tak jsou to zloději. Výměna je v pohodě a teoreticky by se dala zvládnout i bez zvedáku. Šrouby pořádně prolej WDčkem a pobij kladivem. Já jsem je po 18 letech povolil celkem snadno. Pak je tam ještě malý šroubek s matkou desítkou, tak bacha, aby sis ho všiml a případně neutrhl... Jo a až tam budeš tu objímku dávat zpět, tak si dej pozor, ona je jedním koncem provlečená do nápravnice. Já si toho nejdříve nevšiml a tak jsem to předělával dvakrát. Silentblok musíš samozřejmě na rameno usadit v pracovní poloze a dotáhnout až bude auto sedět na kolech. Jinak se bude překrucovat a moc toho nevydrží. Ale to možná spíš platí pro přední.
Tlumiče jsou naprosto v pohodě, ale kup si pro jistotu ty svorné šrouby do těhlice, většinou se zničí potvory...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
14.10.10, 23:48 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
gumokov v kelly nekupim a zhanat to po certoch diabloch sa mi nechce, skusim este mototechnu ale mam strach ze tam budu mat PL/Cinu takze beztak pojdem do kelly. inak nejaky 'steft' trciaci som si tam na tej objimke vsimol, na jednej strane bol, na druhej je urvany ale matka tam teda nebola. ak ted amyslime to iste
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.10.10, 23:53 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
gokralik: Ten malej šroubek nebo spíš štef tam je jen proto aby držel objímku silentbloku na montážní lince jinak tam vůbec k ničemu potřeba není.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
Naposledy upravil Capricorn dne 14.10.10, 23:54, celkově upraveno 1
|
14.10.10, 23:54 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Capricorn: esteze tak, uz som sa zlakol ze to je pokazene
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.10.10, 23:54 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Ne ne v klidu já je mám oba pryč... Mě to říkal můj mechanik když jsem k němu ještě jezdil on se vyučil ve škodovce když zrovna naběhly do výroby Fava.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
14.10.10, 23:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak tak ten šroubek je tam proto aby to drželo pohromadě než to namontovali do auta
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.10.10, 05:19 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11889 Bydliště: Český Těšín
|
To dobře vím, jen jsem na to upozorňoval, ať to třeba neurve s důvodem, že je to tam přirezlé. Že to tam dávali proto, aby ramena držela k nápravnici ještě mimo karoserii mi došlo samozřejmě také. Já jsem si s tím radši pohrál a matičky jsem tam vrátil. Hlavně tu objímku provlékni přes nápravnici jak jsem psal, je tam takový jazýček a v nápravnici drážka.
Radši si sežeň gumokov. Určitě musí být v Brně normální mototechna... od někoho jsem slyšel, že druhovýroba stojí za ho**o... že i ten patnáct let starý vymačkaný originál je lepší než nová čína.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.10.10, 09:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
inak ak máš starž typ silentov tam nemusíš dávať dole šrouby čo držia v podlahe tú objímku...
povol predný silent ( to je jeden šroub ) a celé rameno s tej objímky vytiahni, vuraz starú gumu, novú nastriekaj nejakým WD a naraz do objímky, do toho vraz rameno...
aj tak by si niektorý šroub v podlahe urval, takto sa s tým nemusíš s....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.10.10, 11:13 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Tak som sa dneska dozvedel ze silenty maju pol roka (!), takze sroby by nemal byt problem povolit. Akurat som sa k tomu dneska nedostal, nejak som prispal po nocnej a stihol som len ten vyfuk. Dakujem Vitovi za radu - kupil som original grafitovy kruzok za 100Kc, polsku dratenku som vyhodil, skocil som do obchodaku pre grafitovu vazelinu, napatlal kruzok a je to super. Okrem toho som dal novy koncak, ten spoj som tiez zasral vazelinou, stiahol dvomi svorkami a je to super super. Lenze - teraz pocut raz tolko ten favoritacky sijaci stroj. Skusal som aj poladit ventily (0.45 za tepla) - mensiu volu mali len tri, ale zvukovemu prejavu to vobec nepomohlo. Takze budu nasledovat rozvody hned ako zozeniem nejaku normalnu vacku, aby som to nemusel kuchat dva krat. S tym sa teda rovno urobi aj spojka a dufam ze uz do motoru a pridruzenych sucasti nebudem vrtat. (Tymto zhanam nejakeho dobrovolnika co mi pomoze s tym motorom, v zivote som to nerobil a dvom sa predsalen lepsie nadava ako jednemu).
Dalsia vec - zistil som ze napravnica je na prach a u spolujazdca je prasknuta podlaha za silentblokom ramena. Ma cenu to nejak spravovat alebo to bude jazdit aj tak?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
15.10.10, 21:38 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Ta prasklá podlaha to je snad už klasická závada nebo spíš konstrukční nedostatek kdy se (prý) podcenila tuhost podlahy. Měl jsem jí prasklou taky a taky přímo za zadním silentblokem, ale u řidiče... Já to nechal tenkrát zavařit, ale musím říct, že jsem tenkrát nepociťoval vrzání, křupání nebo mírné zhoršení jízdních vlastností o kterém se v souvislosti s touhle závadou mluví. Ale nejspíš jsem to ještě neměl tak aby se to zásadněji projevilo. Jinak ten drátěný kroužek to je fakt otřes... mě teda těsnil, ale ta potvora časem zrezne a začne to při přejezdu nerovností nebo rozjíždění vrzat zvlášť když je spodní reakční vzpěra motoru (tzv. telefon nebo sluchátko) vymačkaná a dovolí větší výkyv motoru než je nutný... takže už tam mám taky grafitový... ten grafitový jsou dva druhu jeden je v podstatě lisovaný grafitový prach (lepší než drátěný ale jinak taky moc dlouho nevydrží) a ten druhý je vrstvený jakoby z plátků - ten je nejlepší. Jinak tu nápravnici ...to asi záleží v jakém je stavu a jak dlouho plánuješ si to auto nechat. Já jí měl mírně orezlou taky a vzal jsem jí flexou s drátěnkou a pak barvou na rez a docela dobrý bych řekl. Jestli je ale opravdu shnilá na prach tak bych jí osobně vyměnil a neriskoval.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
15.10.10, 21:59 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Ozaj, este mam rozdrbany silentblok na vodnej pumpe - vymenit celu pumpu? netusim ako to cele funguje (tj ta guma je vytahovacia, alebo sa to lisuje von aj s tou obrucou co som si vsimol (to musi byt humus praca) ?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
15.10.10, 22:08 |
|
|
di3go
Příspěvky: 248 Bydliště: SK, ZH
|
darklord...a kukal si sviecky ci nie su zahadzane _ mne to iste robi na 4 valci , ked stojim viac krat na krizovatke... skus to kuknut
_________________ Skoda Favorit 135 ,white, code name FAFO-ex 5 rokov v sluzbe Felicia Combi 98
|
15.10.10, 23:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|